Wat is daarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:49 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.welingelichtek(...)in-schilderwijk.html
PVV-voorman Geert Wilders bezoekt dinsdag om 12.00 uur de Haagse Schilderswijk. Hij brengt daar een werkbezoek in reactie op een artikel zaterdag in de dagblad Trouw. Daarin concludeert de krant op basis van eigen onderzoek dat een deel van de Schilderswijk zich ‘ontwikkelt tot een enclave van orthodoxe moslims’.
Volgens de krant wonen in die wijk meer strenggelovige moslims bij elkaar dan elders in de stad en willen ze hun regels ook op straat toepassen. Niet-moslims en gematigde moslims hebben daar last van.
Die zeggen dat ze op straat worden aangesproken op zaken die de orthodoxe meerderheid niet aanstaan, zoals roken, het eten van varkensvlees en het drinken van alcohol. Vrouwen krijgen ongevraagd kritiek op kleding die te bloot of te opvallend zou zijn.
Nou laat maar eens zien dat dit niet normaal is. Waarschijnlijk ook nog televisieploeg mee, gaat er iets fout. Dat er met eieren gegooit wordt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar![]()
aan? Twee andere politici zijn hem al voor geweest.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou laat maar eens zien dat dit niet normaal is. Waarschijnlijk ook nog televisieploeg mee, gaat er iets fout. Eieren ofzo.
Toen Prem Radhakishun zo'n kansenzone bezocht kreeg hij een vol colablikje naar zijn hoofd gesmeten. Dan zal Wilders niet klagen als het slechts bij eieren blijftquote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou laat maar eens zien dat dit niet normaal is. Waarschijnlijk ook nog televisieploeg mee, gaat er iets fout. Dat er met eieren gegooit wordt bijvoorbeeld.
Ik gok dat hij daar zelfs op hoopt. Net als die mafklappers hier die hopen op rassenrellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen Prem Radhakishun zo'n kansenzone bezocht kreeg hij een vol colablikje naar zijn hoofd gesmeten. Dan zal Wilders niet klagen als het slechts bij eieren blijft
Zoals? Je hebt vast wel quotes.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik gok dat hij daar zelfs op hoopt. Net als die mafklappers hier die hopen op rassenrellen.
En dat heeft hiermee te maken omdat?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen Prem Radhakishun zo'n kansenzone bezocht kreeg hij een vol colablikje naar zijn hoofd gesmeten. Dan zal Wilders niet klagen als het slechts bij eieren blijft
Dat zal het inderdaad wel zijn. Hij is vaak niet zo origineel in dit soort topics.quote:
Nee, gelly doelde op bepaalde users.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk hoopt hij daar op, daar heeft hij alleen maar belang bij.
Geen dus. I rest my case.quote:
Zo lief. De naiviteit:quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef my2cents het volgende:
Iedereen gaat me uitlachen, I know, maar dit is nou precies de reden dat ik sinds een tijd weer druk aan het sporten en trainen ben. Ik ben er straks klaar voor als het hier ook losgaat. En ik heb er zin in, kom maar op met dat tuig
Volgens mij is dat uit een andere discussie. Niet vreemd dat je de html-link eruit gehaald hebt.quote:
A) het is irrelevant dat het uit een ander topic komt. B) wat boeit het dat de html link eruit is?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uit een andere discussie. Niet vreemd dat je de html-link eruit gehaald hebt.![]()
Typisch weer die praktijken van je.
Shit dat ik je telkens door heb, he?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
A) het is irrelevant dat het uit een ander topic komt. B) wat boeit het dat de html link eruit is?
Jammer he.
Nee, en als je er problemen mee hebt dat ik persoonlijk geflame een halt wil toeroepen dan doe je dat maar in NWS FB.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef gelly het volgende:
[..]
NWS in een notendop. Dat is toch het niveau dat jullie voor ogen hebben ?
Zorgt wel weer voor werkgelegenheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoor je i.p.v. de stem van Samuel L. Jackson een of andere gare Nederlandse stem.
Ehum, enne de staande praktijk waarbij de zonen/dochters tolken voor hun ouders is opeens geen optie meer? Als het écht gaat om ouderen, dan vind ik het helpen met officiële stukken (belastingaangifte etc) gewoon vallen onder de mantelzorg hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Om te kotsen dat gemeentes ''service'' bieden aan haar inwoners die niet bij het ubermenschenras horen. Al die klote 60+ers die hier naartoe gebracht zijn voor dom ongeschoold werk never nooit meer gaan leren Nederlands lezen en schrijven moeten maar bellen als ze hun Nederlansche folder niet snappen.
Vervolgens kun je dan gaan janken over de gigantische toename aan buitenlands sprekende ambtenaren dat nodig is om alle bellers en langskomende vragenstellers te helpen. Mocht je dat niet willen dan moet je gaan betalen voor zogenaamde tolken bij rechtszaken omdat mensen hun papierwerk niet meer goed invullen en zo in de problemen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |