Het zijn de woorden van "De_Guidance", ik citeer alleen maar. Je denkt toch niet dat ik zulke verwerpelijke vergelijkingen zou maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Slachtofferrol much? Man jank toch niet zo.
Ja ja we weten het nu wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van "De_Guidance", ik citeer alleen maar. Je denkt toch niet dat ik zulke verwerpelijke vergelijkingen zou maken?
Oude koeienquote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee ik zeg het tegen jou. Ik krijg hoofdpijn van ad hominems. En nu weer ontopic: er is kennelijk verdomd weinig aan de hand. Mensen die zelf een kijkje zijn gaan nemen concluderen dat het allemaal wel meevalt.
Het begon natuurlijk allemaal met de opmerking dat moslims gedeporteerd moeten worden. Een heel redelijke en totaal geen verwerpelijke mening.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van "De_Guidance", ik citeer alleen maar. Je denkt toch niet dat ik zulke verwerpelijke vergelijkingen zou maken?
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:
We gaan de discussie van gister weer dunnetjes overdoen? Nou veel plezier dan maar.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het begon natuurlijk allemaal met de opmerking dat moslims gedeporteerd moeten worden. Een heel redelijke en totaal geen verwerpelijke mening.
Nou, geloof me... Dat kan.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Of er gewoon niet over beginnen. Hoef je als er op ingegaan wordt het ook niet af te doen als oude koeien.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je het er niet meer over wil hebben kun je gewoon weg blijven.
Want YOLO, you only life twice!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:49 schreef ems. het volgende:
Ah kijk, politieagenten die verantwoordelijk zijn voor de wijk zeggen dat er niets aan de hand is. Dan moeten we ze maar geloven natuurlijk
Het aard van het beestje kan je niet veranderen , dat is mij al geleerd dus doe geen moeitequote:Op zondag 19 mei 2013 11:44 schreef Gia het volgende:
Dus als je daar in een zomers niemandalletje loopt te flaneren, krijg je geen probleem met de buurtbewoners?
Ik hoop dat er op basis en middelbare scholen meer aandacht komt voor burgerrechten. Sharia recht? Prima, maar het hoort niet bindend te zijn.
Jonge meiden en vrouwen moeten al jong leren hoe hier zaken als echtscheiding, voogdij en erfenis zijn geregeld bij wet. Ze blijven nu onwetend en leggen zich daardoor neer bij sharia rechtspraak.
Onderwijs kan hier wat tegen doen.
Omdat Rachid dat zegt?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)e-bijstelling-nodig/
Verhaal blijkt dus enorm aangedikt zoals was verwacht. Toch absurd dat een krant als Trouw zich hieraan schuldig maakt.
OMDAT HET MOSLIMS BENNE!!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef gelly het volgende:
Maar goed, wat is nu het wezenlijke verschil met dorpen waar je op zondag het gras niet mag maaien of een buurt waar je een outcast bent als je niet meedoet met het opfleuren van de straat met oranjerommel tijdens een EK ?
Het aantal kebabszaken en coffeeshops in de buurtquote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef gelly het volgende:
Maar goed, wat is nu het wezenlijke verschil met dorpen waar je op zondag het gras niet mag maaien of een buurt waar je een outcast bent als je niet meedoet met het opfleuren van de straat met oranjerommel tijdens een EK ?
Volgens mij gaat het hier niet zozeer over de bewoners, maar ook passanten.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef gelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |