abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126822802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik zou zeggen: sluiten van moskeeën die oproepen tot geweld.

Dan nog blijft staan: hoe gaan 500 extremisten ervoor zorgen dat pak 'm beet 8,5 miljoen vrouwen een burka gaan dragen?
Laten we maar beginnen met die 3 salafistische moskeeën die de Schilderswijk 'rijk' zijn.
Iets zegt me dat dan een groot deel van dit probleem opgelost is. Voor zulke haathuizen is in Nederland toch geen plek, i.t.t. de meeste moskeeën, die wel een goede functie hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:18:25 #277
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126822904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dan beantwoord ik hem wel voor je. Het kan voor CCYH niet snel genoeg gaan met de opkomst van de sharia in Nederland. Voor hem is het een feest als blanke autochtonen de hersens ingeslagen worden.
Jij bent de eerste die ik het land uittrap als ik aan de macht ben.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:18:26 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126822905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

"Geef het voldoende tijd" is een prima antwoord, zeker omdat ik heb verwezen naar 40-50 jaar niks doen en geen eisen stellen aan integratie. Wat dat heeft opgeleverd, is inmiddels bekend.

Extremisme laten wortelen, alles toestaan zonder in te grijpen? Het zal vanzelf tot uitbreiding van het probleem leiden. We hebben nu al te maken met bekeerde, geradicaliseerde Nederlandse en Belgische jongeren die voor de jihad naar Syrië zijn vertrokken. Hoe groter de groep extremisten, des te lastiger zijn zulke zaken nog te bestrijden.

Ik heb onvoldoende vertrouwen in het zorgwekkend naïeve Nederlandse volk. En - sorry - nog minder in de zogeheten "gematigde" moslims, want die hangen immers al dezelfde religie aan en houden er regelmatig bijzonder conservatieve opvattingen op na. Te vaak zie ik ze in de bres springen voor de rechten van hun geloofsgenoten en zich afzetten tegen Nederlanders. Mag allemaal hoor, maar vraag mij niet om vertrouwen te hebben in die groep als het op oplossingen aankomt.
Waar zeg ik niet ingrijpen? Ik zei al: sluiten van gebedshuizen die oproepen tot geweld.

Maar die constante toon, alsof we aan de vooravond van de invoering van de sharia staan, en elke moslim in Nederland daar stilletjes ook op hoopt, is gewoon ridicuul.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 19:19:13 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_126822960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Kom jij aan de macht? En wie breng je daarvoor mee?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:19:55 #280
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126823012
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kom jij aan de macht? En wie breng je daarvoor mee?
CCYH en de 40 bandieten ken je nog niet? Mijn 10 jarenplan naar dictatorschap is via Google te vinden.
pi_126823028
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou? Hoeveel zijn het er? Weet je het zelf?
Je kunt uit mijn reactie niet eens het correcte aantal afleiden?

Het zijn er exact nul. Als ze er wel waren was er trouwens allang iemand zo bijdehand geweest het aantal te posten. Tot zover de mythe over "joodse" rechtbanken dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferdo op 21-05-2013 19:25:36 ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 19:20:28 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_126823052
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

CCYH en de 40 bandieten ken je nog niet? Mijn 10 jaren plan naar dictatorschap is via Google te vinden.
Ah spannend! Even kijken dan :+
pi_126823073
quote:

[..]

:D
Sint Juttemis duurt nog wel even, maar dromen mag altijd
pi_126823361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar zeg ik niet ingrijpen? Ik zei al: sluiten van gebedshuizen die oproepen tot geweld.

Maar die constante toon, alsof we aan de vooravond van de invoering van de sharia staan, en elke moslim in Nederland daar stilletjes ook op hoopt, is gewoon ridicuul.
Tussen zeggen en doen zit (zeker in Nederland) een wereld van verschil. Feit is dat het extremisme al tijden ongestoord z'n gang kan gaan in Nederland. Hoe veel dubieuze gebedshuizen zijn er concreet gesloten? Iedereen leest de AIVD-rapporten, haalt de schouders op en gaat weer fijn over tot de orde van de dag.

We staan niet aan de vooravond van de invoering van de Sharia; dat is onzin. We staan aan de vooravond van nog veel grotere problemen in wijken die nu al probleemwijk zijn. Wijken waar nog meer dan nu het geval is, eigen wetten zullen gelden.
pi_126823398
quote:

[..]

Trouwens, jij zou volgens eigen plan nog steeds voor het einde van het jaar naar Turkije terug gaan. Omdat je ''zonder diploma's, zoals in jouw geval, in Nederland slechts voor een hongerloontje in een smerige fabriek kan werken''. En je denkt dat je het in Turkije, terwijl je op zijn zachts gezegd een kutinstelling hebt en niet eens Turks kan, veel makkelijker zal hebben.

Wanneer ga je dan?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:27:08 #286
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126823501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trouwens, jij zou volgens eigen plan nog steeds voor het einde van het jaar naar Turkije zijn terug zijn gegaan. Omdat je ''zonder diploma's, zoals in jouw geval, in Nederland slechts voor een hongerloontje in een smerige fabriek kunnen werken''. En je denkt dat je het in Turkije, terwijl je op zijn zachts gezegd een kutinstelling hebt en niet eens Turks kan, veel makkelijker zult hebben.
Begin 2014 of 2015

En waar haal je vandaan dat ik geen Turks kan? :') :') :')___!!
pi_126823544
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij hebt ook al zo'n mooi inzicht.... haal de microfoon weg dan gaat het idee ook weg... tuurlijk..

en we doen niet alsof het de vooravond van de invoering van de sharia is maar als er wijken zijn waar ze al bezig zijn mogen we dat best zorgelijk vinden
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:29:15 #288
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126823683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Jij hebt ook al zo'n mooi inzicht.... haal de microfoon weg dan gaat het idee ook weg... tuurlijk..

en we doen niet alsof het de vooravond van de invoering van de sharia is maar als er wijken zijn waar ze al bezig zijn mogen we dat best zorgelijk vinden
Zoals ik het zorgelijk mag vinden dat in dit soort discussies steeds vaker over DE moslims wordt gesproken, alsof het een monolithisch blok is van gelijkgezinden... en nog subversieve gelijkgezinden ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126824088
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja die zijn er wel. Rechtbanken voor katholieken en joden.
Mij volledig vreemd. Je hebt alleen dat vrouwen volgens de katholieke gebruiken niet eerder is gescheiden dan dat de man daarvoor tekent, maar dat is hier helemaal niet rechtsgeldig. Je kan je bijvoorbeeld tien keer een handtekening vragen van de man, wanneer je hier niet voor de wet gaat scheiden telt die gelovige scheiding totaal niet.

Is dus geen rechtbank die bindend is voor de wet
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_126824213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Begin 2014 of 2015

En waar haal je vandaan dat ik geen Turks kan? :') :') :')___!!
Dacht dat dat eerder voorgekomen was in 1 van jouw verhalen.
Maar goed, jammer dat jouw uittocht met 1 of 2 jaren uitgesteld is :N .

Mocht het dan toch onverhoopt gebeuren dat jij voor die tijd niet alle macht in handen hebt en jij mij intussen het land hebt kunnen uitschoppen, mag ik je dan uitzwaaien op Schiphol? :W
Hoewel ik vrees dat je, zoals ik eerder al aangaf, binnen een jaar terug zal zijn omdat het in Turkije zonder diploma's en met zo'n mentaliteit toch iets zwaarder blijkt te zijn dan in Nederland.
pi_126824252
Kunnen we het trouwens een beetje ontopic houden?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:36:28 #292
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126824296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dacht dat dat eerder voorgekomen was in 1 van jouw verhalen.
Maar goed, jammer dat jouw uittocht met 1 of 2 jaren uitgesteld is :N .

Mocht het dan toch onverhoopt gebeuren dat jij voor die tijd niet alle macht in handen hebt en jij mij intussen het land uitgeschopt hebt, mag ik je dan uitzwaaien op Schiphol?
Hoewel ik vrees dat je, zoals ik eerder al aangaf, binnen een jaar terug zal zijn omdat het in Turkije zonder diploma's en met zo'n mentaliteit toch iets zwaarder blijkt te zijn dan in Nederland.
Hoe kom je erbij dat ik zonder diploma naar Turkije ga? Ik ga daar mét diploma naar toe.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:36:51 #293
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126824339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef paddy het volgende:
Kunnen we het trouwens een beetje ontopic houden?
voetbalmanager vindt het altijd interessant om mijn leven te bespreken in NWS topics :')
pi_126824351
quote:
Raadsleden laken geschetste beeld van Schilderswijk - 'bijstelling nodig'
door Niels Posthumus
18 MEI 20:57

BINNENLAND
Verschillende Haagse gemeenteraadsleden herkennen het beeld dat in een deel van de Haagse Schilderswijk orthodoxe moslims hun leefregels zouden opleggen aan andere buurtbewoners niet. De fractievoorzitters van het CDA en D66 bezochten de wijk vandaag na berichtgeving over de wijk in Trouw.
Fractievoorzitter van de lokale tak van het CDA Gert-Jan Bakker meldt via Twitter dat het beeld dat in het dagblad wordt geschetst "behoorlijke bijstelling" behoeft.

Gert-Jan Bakker:
Na bezoek aan Schilderswijk behoeft beeld over shariawijk behoorlijke bijstelling. Geen enkele reden voor spoeddebat in de raad.
3 uur geleden

Fractievoorzitter van D66 in Den Haag Rachid Guernaoui laat zich in soortgelijke bewoordingen uit.

RachidG:
Goed gesprek met politie Heemstraat. Criminaliteit wordt hard aangepakt. Beeld in Trouw over 'driehoek' wordt niet door politie herkend.
3 uur geleden

'GEEN ENKELE REDEN VOOR SPOEDDEBAT IN GEMEENTERAAD
Trouw meldde op basis van eigen onderzoek dat in een deel van de Haagse wijk het dragen van korte rokjes en roken op straat niet meer zouden worden geaccepteerd. Verschillende Kamerleden lieten weten verontwaardigd te zijn. PvdA-Kamerlid Keklik Yucel sprak van een "zorgelijke ontwikkeling", SP-Kamerlid Ronald van Raak stelde dat de PvdA jarenlang de aanpak van moslimextremisme geblokkeerd heeft.
De Haagse CDA-fractievoorzitter bracht vandaag na het bericht een bezoek aan de Schilderswijk. Naar aanleiding daarvan laat hij weten geen enkele reden te zien voor een spoeddebat in de gemeenteraad.
Ook zijn D66-collega Rachid Guernaoui ging de wijk in. Hij sprak met verschillende bewoners en bezocht twee dameskapsalons, geeft hij aan. De beelden uit Trouw werden daar niet gedeeld, aldus het raadslid. Uit een gesprek met de politie bleek daarnaast dat ook agenten het geschetste beeld niet herkennen, aldus Guernaoui.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:37:50 #295
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126824426
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Het schijnt dat in bepaalde gristelijke dorpjes men ook de wil, wil opleggen op andere bewoners. Misschien kan de SGP daar even naar kijken.
pi_126824488
quote:
Fractievoorzitter van D66 in Den Haag Rachid Guernaoui laat zich in soortgelijke bewoordingen uit.
Lol. Ik heb zo een vermoeden dat Rachid een andere behandeling krijgt dan autochtone Nederlanders in die wijk.
pi_126824501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik zonder diploma naar Turkije ga? Ik ga daar mét diploma naar toe.
Een wilde gok dat dat zo zal gaan.
Weet je wat, ik doe een nog gedurfdere gok: Over 2 jaar zeg je dat je misschien in 2017 of 2018 een keer naar je 'thuisland' zal gaan. Uitkeringen in Turkije zijn namelijk een stuk lager en bovendien een stuk moeilijker om te bemachtigen.
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 19:40:09 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_126824588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol. Ik heb zo een vermoeden dat Rachid een andere behandeling krijgt dan autochtone Nederlanders in die wijk.
Zou je denken :X
pi_126824689
Wat mij betreft moet ik eerst met een jurk met spagettibandjes en een rok boven de knie daar lopen. In staphorst ook al eens gedaan en helemaal GEEN commentaar op gehad toen ik al die dramaverhalen hoorde over de biblebelt die allemaal wel heel erg mee vielen. Zag de oud gereformeerden daar ook gewoon een rok en hemdje dragen met 30 graden

Alhoewel ik nu beter de jongere generatie voor dit karretje kan spannen ahum

En aanspreken op fouten? Vertel mij eens wat er fout is aan spagettibandjes met 30 graden. Eerst maar eens zelf onderzoeken.
pi_126824699
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef n00b13 het volgende:
En natuurlijk:
[ afbeelding ]

_O_
HAHAHA is dat echt?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: