Ik zie een generatiekloofje...Kotic kwam voort uit het programma Starmaker, een soort Big Brother met muziek.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ken dit helemaal niet, maar lijkt me nou niets voor Lowlands.
Doe mij dan maar is die andere K. Of te wel K's Choice, of zijn die niet meer bij elkaar.
Damn, I think I love youquote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil graag een K-otic reünie tour op Lowlands.
gr.gr.
Zo te zien was het rond 2000/2001 toen woonde ik in de VS vandaar dat ik het heb gemist waarschijnlijk. Maar nu ik het zo hoor begint het weer beetje te dagen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Ik zie een generatiekloofje...Kotic kwam voort uit het programma Starmaker, een soort Big Brother met muziek.
Yep. Alleen Roemenië was nog erger dan Griekenland.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand gisteren het Songfestival nog gezien?
Die Grieken deden het ook leuk, zoiets zou ook leuk zijn voor LL. Deed me denken aan Gogol Bordello.
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand gisteren het Songfestival nog gezien?
Die Grieken deden het ook leuk, zoiets zou ook leuk zijn voor LL. Deed me denken aan Gogol Bordello.
Roemenie was geweldig.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Alleen Roemenië was nog erger dan Griekenland.
Aan de poort op zaterdag proberen een bandje over te nemen van mensen die naar huis gaan en vastlijmen met secondelijm.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Grunsfan het volgende:
Hoe realistisch is het om op zaterdag 17 augustus nog een kaartje te scoren, voor weinig?
Iemand dat al eens geprobeerd? Na 15 jaar LL bezoek haakt zo'n beetje iedereen in mijn omgeving af. Samen met een vriend wil ik proberen om voor 1 nachtje te gaan, maar daar wil ik natuurlijk geen 180 euro voor betalen. Dus ik vroeg me af of er mensen zijn die vorige jaren wel eens een kaart hebben kunnen kopen terwijl LL al in volle gang is?
ik neem aan dat die er wel zijn, maar ik denk niet dat je het kaartje dan super goedkoop krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2013 08:42 schreef Grunsfan het volgende:
Dat vind ik een beetje te riskant eigenlijk...#schijtert.
Ik hoop eigenlijk meer op mensen die op het laatste moment niet kunnen en dan toch van hun kaartje afmoeten...
No it wasn'tquote:
Gezien op Big Day Out, was een leuk optredenquote:
Luister het twee keer en je leven is beter dan voorheen. Ik moet me overiges nog gaan inluisteren voor ll.quote:
Ik heb het in de voorronde en in de finale al gehoord en gezien en tot zover voel ik me hetzelfde.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Luister het twee keer en je leven is beter dan voorheen. Ik moet me overiges nog gaan inluisteren voor ll.
Deze gaat mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ik zag dit op tellsel http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1984en ik moest meteen aan een bloedhete tent denken 's ochtends
Eensquote:
Ze moesten toch een bassist hebben? Ze hadden Adrian Belew al op gitaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Robin Fink zal de gitarist van Nine Inch Nails zijn op Lowlands
de vorige keren op Lowlands warenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezien op Big Day Out, was een leuk optredendus ja, dat mag wel!
Gaat Trent toch lekker zelf bassen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze moesten toch een bassist hebben? Ze hadden Adrian Belew al op gitaar.
ja ik denk er ook over om hem te bestellen maar ik denk het uiteindelijk een crappy ding is wat nauwelijks iets doetquote:
friekin_ post sneller dan haar eigen oogschaduwquote:
En 99% zal er nog naast grijpenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff al die naamtags op FacebookZie je veel te veel op die FB berichten.
Voorverkoopstress en de donderdagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Om hoeveel kaarten gaat het? Zal wel binnen no time uitverkocht zijn. Dan is het toch wel lekker om al kaarten te hebben vanaf februari![]()
Geef beetje het zelfde idee als wanneer je tentje al gereed staat. En dat je relaxend met een biertje in de hand, al die mensen nog zwoegend ziet binnen komen.
Lowlands donderdag
jwz.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
friekin_ post sneller dan haar eigen oogschaduw
Dat moment dus. Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Om hoeveel kaarten gaat het? Zal wel binnen no time uitverkocht zijn. Dan is het toch wel lekker om al kaarten te hebben vanaf februari![]()
Geef beetje het zelfde idee als wanneer je tentje al gereed staat. En dat je relaxend met een biertje in de hand, al die mensen nog zwoegend ziet binnen komen.
Lowlands donderdag
OPfff, dat is idd drama ja. Ik heb ook gezegd tegen de rest: Ik doe 't niet meer. Je zorgt maar dat je gvd ook vrij neemt of op tijd opstaat, oetlul.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, en dan dat op elkaar mekkeren als je nog plek moet vrijhouden voor mensen van je groep en dat de nieuwkomers dan vinden dat die dan maar eerder hadden moeten komen.
Heb je hem voor je? Wil je even kijken of er een foto van traumahelikopter in staat?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je hem voor je? Wil je even kijken of er een foto van traumahelikopter in staat?
Beter dan de vampier van Roemenië.quote:
En dan die groepen die hele lappen grond afzetten met lint voor de overige 15 personen die 's avonds nog aan moeten komen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OPfff, dat is idd drama ja. Ik heb ook gezegd tegen de rest: Ik doe 't niet meer. Je zorgt maar dat je gvd ook vrij neemt of op tijd opstaat, oetlul.
Auto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef tpopml het volgende:
[..]
En dan die groepen die hele lappen grond afzetten met lint voor de overige 15 personen die 's avonds nog aan moeten komen...
Gaat hier de voorkeur uit naar OV of auto om naar ll te komen?
Auto. Al weet ik nog niet of dat er dit jaar in zit. Nog nooit met OV geweest overigens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef tpopml het volgende:
[..]
En dan die groepen die hele lappen grond afzetten met lint voor de overige 15 personen die 's avonds nog aan moeten komen...
Gaat hier de voorkeur uit naar OV of auto om naar ll te komen?
quote:
Ja, jij zou een heul goeie weervrouw zijn ofzo.quote:
Zoet verleden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, jij zou een heul goeie weervrouw zijn ofzo.
Gewoon schijt aan hebben en daar je tent neerzetten. Debielen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ik zoek niet zo graag conflict opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben en daar je tent neerzetten. Debielen.
quote:
Ik nog nooit met auto geweest, met OV driemaal nu. Op zich prima te doen, alledrie de keren voor vijf uur met m'n tentje op terrein gezetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Auto. Al weet ik nog niet of dat er dit jaar in zit. Nog nooit met OV geweest overigens.
Zorg meestal dat ik rond 10-11 op de dijk sta. Meestal iets na 13.00 gaat parkeerterrein open. Rond 14.00 terrein.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ik zoek niet zo graag conflict opbovendien altijd zo vroeg geweest dat ik niet om plekjes hoefde te vechten
[..]
[..]
Ik nog nooit met auto geweest, met OV driemaal nu. Op zich prima te doen, alledrie de keren voor vijf uur met m'n tentje op terrein gezetenmaar dit jaar gaan we LL met de auto trotseren! Hoe laat gaan jullie meestal weg (en staan jullie vervolgens vast op de Dijk?
)
Gewoon met de fiets! Dat was het beste idee van Lowlands 2012 in ieder geval. Zelfs al waren er twee hun toegangskaartjes vergeten en moesten we bij een random bedrijf in Oldebroek aanbellen om te vragen of we daar nog even mochten printen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef ohnikua het volgende:
Ook altijd met ov gegaan. Heb ook niet idioot veel bij me. Heenweg lijkt om het even te zijn wat sneller is, maar terug ben ik (maandag rond 10/12) alweer in Amsterdam wanneer de autogroep nog vast staat op de parkeerplaats..
Daar kwam ik dus ook achterquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff ik moet er niet aan denken om de maandag na Lowlands nog op m'n fiets te stappen
das wel handig aan die etickets danquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Gewoon met de fiets! Dat was het beste idee van Lowlands 2012 in ieder geval. Zelfs al waren er twee hun toegangskaartjes vergeten en moesten we bij een random bedrijf in Oldebroek aanbellen om te vragen of we daar nog even mochten printen.
Tot ik op de fiets zat was het ook nogal een opgave maar de fietstocht zelf was echt uitstekend te doen en we hebben het veel sneller gedaan dan op de heenweg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff ik moet er niet aan denken om de maandag na Lowlands nog op m'n fiets te stappen
Als ze niet nat regenen wel. Was 2 jaar geleden en had de E-tickets in mijn jas zak zitten. Blijkbaar was mijn jas niet waterdicht, en dus heel die tickets naar de mallemoer.quote:
2 jaar geleden was ook echt een hel bij die poort jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ze niet nat regenen wel. Was 2 jaar geleden en had de E-tickets in mijn jas zak zitten. Blijkbaar was mijn jas niet waterdicht, en dus heel die tickets naar de mallemoer.
Gelukkig kon ik de tickets laten zien vanaf mijn Iphone en hebben ze gewoon mijn Iphone gescanned. Dus vanaf zet ik ook altijd even een PDF'je klaar op mijn Iphone just in case.
Living is a problem because everything diesquote:
Whut!? Waar? Wanneer!? Moet. Kaarten. Hebben.quote:
Morgen vanaf 10.00 uur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Living is a problem because everything dies
[..]
Whut!? Waar? Wanneer!? Moet. Kaarten. Hebben.
Gij wel dan ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je komt toch niet uit Brabant, he?
Bij dat bedrijf heb ik ooit nog een sollicitatie gesprek gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar je ook bent, Brabant is altijd dichtbij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |