Tenminste nog wel de beste poging van alle faalpogingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef alors het volgende:
Poging 2 van Edsilia, toen Nederland een 'echt songfestivalnummer' ging sturen. Dat MOET wel scoren!_______________!
Het voordeel van een iPod is dat die gewoon in je binnenzak past. Met zo'n fluit erbij wordt het gelijk zo'n gehannes, dus inderdaad gewoon er niet opzetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga Hongarije en Griekenland en Kroatië binnenhengelen en op m'n iPod zetten maar die fluit van Emmelie komt er mooi niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
als het een lekker wijf was geweest had het wel gescoord IMHOquote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef alors het volgende:
Poging 2 van Edsilia, toen Nederland een 'echt songfestivalnummer' ging sturen. Dat MOET wel scoren!_______________!
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van een iPod is dat die gewoon in je binnenzak past. Met zo'n fluit erbij wordt het gelijk zo'n gehannes, dus inderdaad gewoon er niet opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
volgend jaar gewoon een duet tussen Jan Smit en Ben Cramer "Mijn opa is een bijna dode clown"
En eerst steeds de Nederlandse versie presenteren. Toen dacht ik, hey gaan we het gewoon in het Nederlands doen? Goed om eens gewoon te doen, want dan heeft het nog wat. Zit ik te kijken naar die halve finale, zingt ze de Engelse versiequote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef alors het volgende:
Door het nieuwe puntensysteem zouden ze minder van de burenstemmen of diaspora profiteren als voorheen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Wel raar en jammer dat Bosnie en Turkije niet meededen.. die kwamen vaak in top 3 met top liedjes..
Ze vonden iets niet echt eerlijk? of wat was de reden nou
Turkije vond het niet eerlijk dat er 5 landen automatisch altijd door waren naar de finale omdat ze geld in de organisatie staken.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Wel raar en jammer dat Bosnie en Turkije niet meededen.. die kwamen vaak in top 3 met top liedjes..
Ze vonden iets niet echt eerlijk? of wat was de reden nou
Komt er iig nog iets positiefs voort uit dat over het paard getilde nummerquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van een iPod is dat die gewoon in je binnenzak past. Met zo'n fluit erbij wordt het gelijk zo'n gehannes, dus inderdaad gewoon er niet opzetten.Mijn fluit wordt inderdaad te groot van Emmelie, zo past de iPod niet meer in mijn broekzak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat is toch al jaren zoquote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Turkije vond het niet eerlijk dat er 5 landen automatisch altijd door waren naar de finale omdat ze geld in de organisatie staken.
Mee eens, dat is ook niet eerlijk. Maar dat is toch altijd zo geweest? Waarom nu pas 'demonstreren'?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Turkije vond het niet eerlijk dat er 5 landen automatisch altijd door waren naar de finale omdat ze geld in de organisatie staken.
Mijn fluit interesseer Emmelie geen fluit. Er waren genoeg andere dames die ik interessanter vond.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Mijn fluit wordt inderdaad te groot van Emmelie, zo past de iPod niet meer in mijn broekzak...
BeHindquote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Cee het volgende:
HindNooit zo blij geweest dat Nederland niet door was.
Ach, we kunnen er sowieso naar fluiten...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn fluit interesseer Emmelie geen fluit. Er waren genoeg andere dames die ik interessanter vond.
Hind is geen lekker wijf, ze lijkt er alleen zo uit te zien vanwege haar idols verleden.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Koen66 het volgende:
Hind, toen dacht NL opeens dat een lekker wijf wel zou scoren zonder aan het nummer te denken
Het was ook vanwege het nieuwe systeem waarbij de organisatie de startvolgorde bepaalt.quote:
Welterustenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef alors het volgende:
Nou ik geloof het wel, ik ga mijn bed opzoekenTrusten allemaal!
Klopt als een fluitbus.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ach, we kunnen er sowieso naar fluiten...
het lukt me al de gehele avond niet om een modest abra te vangenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is wel een leuk liedje, maar niet memorabel en Hind heeft niet bepaald de gunfactor.
Het nadeel is dat je wel een heeel lekker wijf moet sturen, om met al die oostblok- en Scandinavische landen te kunnen concurreren.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Koen66 het volgende:
Hind, toen dacht NL opeens dat een lekker wijf wel zou scoren zonder aan het nummer te denken
Nee klopt. Ze is een beetje typisch in die zin. Ze is absoluut niet lelijk, maar uitstraling heeft ze totaal niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Cee het volgende:
Of aan het feit dat Hind niet echt een lekker wijf is.
Hind is geen lekker wijf, maar een mooie vrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hind is geen lekker wijf, ze lijkt er alleen zo uit te zien vanwege haar idols verleden.
Breeden?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het lukt me al de gehele avond niet om een modest abra te vangen
Of, geïnspireerd op deze inzending van Rusland, een act met Epke.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je wel een heeel lekker wijf moet sturen, om met al die oostblok- en Scandinavische landen te kunnen concurreren.
Pokemonquote:Op zondag 19 mei 2013 02:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het lukt me al de gehele avond niet om een modest abra te vangen
Nounou, wat een haat zeg. Wat heeft hind jou aangedaan?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Cee het volgende:
HindNooit zo blij geweest dat Nederland niet door was.
Inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 02:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Of, geïnspireerd op deze inzending van Rusland, een act met Epke.
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:10 schreef remlof het volgende:
Het was weer leuk om voor het eerst in een jaar of vijftien weer eens naar het songfestival te kijken.
Misschien sturen we over 15 jaar weer iets dat de moeite waard is.
Vang er anders een met een Serious/Docile/Hardy/Bashful/Quirky nature.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in oreburg en ik dacht zoiets van mssn dat het tijdens het ESF wel lukt
èèn en al nep. Net als de rest van de Toppers.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:13 schreef ChatGirl het volgende:
Nu weet ik waarom ik zo'n hekel heb aan Froger.
Die stem van hem
Nee, hij/zij moet modest zijn, ik heb trouwens wel een shiny kricketot.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
De Toppers.
[..]
Vang er anders een met een Serious/Docile/Hardy/Bashful/Quirky nature.
Nee, wat een wanstaltig nummer. Het is ook gewoon de enige winnaar van de laatste tien jaar die ik elke keer niet kan herinneren. Zelfs het zwakke Running Scared was iig nog oorwurmerig genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dima Bilan.Dit had echt niet mogen winnen.
Het is net als olijven, ik weet niet waarom ik er niet van houd, maar zodra ik er mee in aanraking kom, ga ik over m'n nek.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nounou, wat een haat zeg. Wat heeft hind jou aangedaan?
Nog even doorzetten dan.quote:
Running Scared was een van m'n favorieten in 2011.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, wat een wanstaltig nummer. Het is ook gewoon de enige winnaar van de laatste tien jaar die ik elke keer niet kan herinneren. Zelfs het zwakke Running Scared was iig nog oorwurmerig genoeg.
Nog erger is dat de nummer twee Oekraïne zo ontzettend veel beter was. Die had toen gewoon moeten winnen i.p.v. DimaBilan.
Laten we dat toch maar niet doen..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
We kunnen toch gewoon nog een keer Gordon sturen, maar dan nu afgeslank en met een modern nummer?
Ik vind dat Gerard Joling ook een kans mag krijgen. Met een nummer zoals Roemenie....quote:Op zondag 19 mei 2013 02:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
We kunnen toch gewoon nog een keer Gordon sturen, maar dan nu afgeslank en met een modern nummer?
Eigenlijk kun je alles wat je hierboven ook van toepassing laten zijn op Only Teardrops. Eigenlijk is het ook helemaal niet zo'n vreselijk nummer (daar is het ook te slim geproduceerd door) en heb ik het zelfs in het punten topic nog punten gegeven (omdat de rest nog veel slechter was).quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net als olijven, ik weet niet waarom ik er niet van houd, maar zodra ik er mee in aanraking kom, ga ik over m'n nek.
Ze komt onsympathiek over, ze zingt niet meer dan middelmatig, bracht een bagger nummer naar het ESF. Verdiend niet door. En ja ik vond Shine beter.
Alexander
Mijn eerste iTunes download ooit.
Ik vraag me af welke interviews jij kijkt. Ik vind haar helemaal niet gemeen of onaardig overkomen. Eigenlijk een heel 'gewoon' persoon.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net als olijven, ik weet niet waarom ik er niet van houd, maar zodra ik er mee in aanraking kom, ga ik over m'n nek.
Ze komt onsympathiek over, ze zingt niet meer dan middelmatig, bracht een bagger nummer naar het ESF. Verdiend niet door. En ja ik vond Shine beter.
Alexander
Mijn eerste iTunes download ooit.
Ik heb nog nog steeds nooit een betaald iTunes nummer gedownloadquote:
ahjoh, t is een festivalquote:Op zondag 19 mei 2013 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je alles wat je hierboven ook van toepassing laten zijn op Only Teardrops. Eigenlijk is het ook helemaal niet zo'n vreselijk nummer (daar is het ook te slim geproduceerd door) en heb ik het zelfs in het punten topic nog punten gegeven (omdat de rest nog veel slechter was).
Maar op de een of andere manier heb ik zo'n ontzettende hekel aan dat hele Only Teardrops en die Emmelie van het Woud![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nog even doorzetten dan.
[..]
Running Scared was een van m'n favorieten in 2011.
Serieus nu pas??quote:Op zondag 19 mei 2013 02:19 schreef Cee het volgende:
Destijds vond ik dit nog niet eens zo gek. Maar nu ik Sha-la-lie zo zie begin ik me met terugwerkende kracht ontzettend te generen.
Leuk meissie, maar Lena vond/vind ik ook fors tenenkrommendquote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Serieus nu pas??
Sha-la-lie, sha-la-la.... Tenenkrommend, zo dom was het
Als ze Always of Drip Drop dit jaar hadden gestuurd hadden ze gewonnen denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:20 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je heel diep schamen!
Nee, zo erg is het liedje ook helemaal niet. Maar er waren dat jaar zoveel betere nummers. En het is ook wel een beetje te simpel. Verder zongen ze natuurlijk ook heel slecht, was er geen chemie tussen die twee en vind ik die Nikki gewoon eng![]()
Overigens had ik bij deze overwinning vooral zoiets van, hoe krijg je het voor elkaar om met je zwakste inzending ooit, WEL te winnen. Ik bedoel Always zat zo goed in elkaar en ook Drip Drop en die van vorig jaar waren beter.
We hebben het juist over een haat die eigenlijk nergens op gebaseerd is. En ik chargeer bij Denemarken juist bewustquote:
Dat ging zo lekker soepel ja... we hadden op dat moment al verlorenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Die bekendmaking van meneer Kartner wie er destijds naar het songfestival mocht gaan ook.![]()
Eh, eh, eh, eh. Pierre je MOET nu kiezen!! Eh, eh, Sieneke!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Die bekendmaking van meneer Kartner wie er destijds naar het songfestival mocht gaan ook.![]()
Het liedje was al een drama. Maar bij die andere keuze hadden we Europa tenminste nog een soort van vijf lekkere wijven gegeven. Of ze dat waren weet ik niet eens meer, maar dan je tenminste nog iets gehad.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat ging zo lekker soepel ja... we hadden op dat moment al verloren
De 3Js en/of de Tros hadden gewoon moeten beseffen dat je niet zomaar als een zoutzak op het podium je nummer moet vertolken. En dat als je visuele mogelijkheden tot je beschikking krijgt, je die moet gebruiken (tenzij minimalisme kan).quote:Op zondag 19 mei 2013 02:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De 3Js hadden moeten weigeren om de engelse vertaling te gaan zingen, dan hadden ze misschien wat hoger geeindigd. Dat steenkolenengels kan echt niet.
Die Belg vandaag dan... ik verstond hem niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De 3Js hadden moeten weigeren om de engelse vertaling te gaan zingen, dan hadden ze misschien wat hoger geeindigd. Dat steenkolenengels kan echt niet.
Roemenie was na de stemverheffing ook niet meer te verstaanquote:Op zondag 19 mei 2013 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Belg vandaag dan... ik verstond hem niet.
En die Franse die de punten gaf probeerde het niet eens
Kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 02:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Roemenie was na de stemverheffing ook niet meer te verstaan
Als je erover nadenkt was Finland eigenlijk pas het eerste Engelstalige nummer. Want België en Litouwen kan ik geen Engels noemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Belg vandaag dan... ik verstond hem niet.
En die Franse die de punten gaf probeerde het niet eens
Tsja als je daar drie kleuren stront staat te schijten, dan zullen de zenuwen ook op je stem slaan.quote:
Ach, vergeet vooral niet dat bandje wat dan opeens erbij kwam. Maar ook weer niet. Gevalletje, we zijn iets aan het bedenken als act, maar oh wat zeg je? Moeten we nu al op? Nou doe maar wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Het was ook gewoon helemaal niet zuiver... En dan die tooi.
Haha ja... maar dat gevoel had ik vandaag ook bij al die dansclubjes die overal omheen zaten te springen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, vergeet vooral niet dat bandje wat dan opeens erbij kwam. Maar ook weer niet. Gevalletje, we zijn iets aan het bedenken als act, maar oh wat zeg je? Moeten we nu al op? Nou doe maar wat.
Ga een serie kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ok deze uitzending is bijna afgelopen, nu moet ik een keuze maken tussen nostalgie(medisch centrum west) of anime (Shingeki no Kyokin ep 7).. lastig, ben nog klaar wakker nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |