Nee, hij/zij moet modest zijn, ik heb trouwens wel een shiny kricketot.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
De Toppers.
[..]
Vang er anders een met een Serious/Docile/Hardy/Bashful/Quirky nature.
Nee, wat een wanstaltig nummer. Het is ook gewoon de enige winnaar van de laatste tien jaar die ik elke keer niet kan herinneren. Zelfs het zwakke Running Scared was iig nog oorwurmerig genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dima Bilan.Dit had echt niet mogen winnen.
Het is net als olijven, ik weet niet waarom ik er niet van houd, maar zodra ik er mee in aanraking kom, ga ik over m'n nek.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nounou, wat een haat zeg. Wat heeft hind jou aangedaan?
Nog even doorzetten dan.quote:
Running Scared was een van m'n favorieten in 2011.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, wat een wanstaltig nummer. Het is ook gewoon de enige winnaar van de laatste tien jaar die ik elke keer niet kan herinneren. Zelfs het zwakke Running Scared was iig nog oorwurmerig genoeg.
Nog erger is dat de nummer twee Oekraïne zo ontzettend veel beter was. Die had toen gewoon moeten winnen i.p.v. DimaBilan.
Laten we dat toch maar niet doen..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
We kunnen toch gewoon nog een keer Gordon sturen, maar dan nu afgeslank en met een modern nummer?
Ik vind dat Gerard Joling ook een kans mag krijgen. Met een nummer zoals Roemenie....quote:Op zondag 19 mei 2013 02:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
We kunnen toch gewoon nog een keer Gordon sturen, maar dan nu afgeslank en met een modern nummer?
Eigenlijk kun je alles wat je hierboven ook van toepassing laten zijn op Only Teardrops. Eigenlijk is het ook helemaal niet zo'n vreselijk nummer (daar is het ook te slim geproduceerd door) en heb ik het zelfs in het punten topic nog punten gegeven (omdat de rest nog veel slechter was).quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net als olijven, ik weet niet waarom ik er niet van houd, maar zodra ik er mee in aanraking kom, ga ik over m'n nek.
Ze komt onsympathiek over, ze zingt niet meer dan middelmatig, bracht een bagger nummer naar het ESF. Verdiend niet door. En ja ik vond Shine beter.
Alexander
Mijn eerste iTunes download ooit.
Ik vraag me af welke interviews jij kijkt. Ik vind haar helemaal niet gemeen of onaardig overkomen. Eigenlijk een heel 'gewoon' persoon.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net als olijven, ik weet niet waarom ik er niet van houd, maar zodra ik er mee in aanraking kom, ga ik over m'n nek.
Ze komt onsympathiek over, ze zingt niet meer dan middelmatig, bracht een bagger nummer naar het ESF. Verdiend niet door. En ja ik vond Shine beter.
Alexander
Mijn eerste iTunes download ooit.
Ik heb nog nog steeds nooit een betaald iTunes nummer gedownloadquote:
ahjoh, t is een festivalquote:Op zondag 19 mei 2013 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je alles wat je hierboven ook van toepassing laten zijn op Only Teardrops. Eigenlijk is het ook helemaal niet zo'n vreselijk nummer (daar is het ook te slim geproduceerd door) en heb ik het zelfs in het punten topic nog punten gegeven (omdat de rest nog veel slechter was).
Maar op de een of andere manier heb ik zo'n ontzettende hekel aan dat hele Only Teardrops en die Emmelie van het Woud![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nog even doorzetten dan.
[..]
Running Scared was een van m'n favorieten in 2011.
Serieus nu pas??quote:Op zondag 19 mei 2013 02:19 schreef Cee het volgende:
Destijds vond ik dit nog niet eens zo gek. Maar nu ik Sha-la-lie zo zie begin ik me met terugwerkende kracht ontzettend te generen.
Leuk meissie, maar Lena vond/vind ik ook fors tenenkrommendquote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Serieus nu pas??
Sha-la-lie, sha-la-la.... Tenenkrommend, zo dom was het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |