Tenminste nog wel de beste poging van alle faalpogingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef alors het volgende:
Poging 2 van Edsilia, toen Nederland een 'echt songfestivalnummer' ging sturen. Dat MOET wel scoren!_______________!
Het voordeel van een iPod is dat die gewoon in je binnenzak past. Met zo'n fluit erbij wordt het gelijk zo'n gehannes, dus inderdaad gewoon er niet opzetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga Hongarije en Griekenland en Kroatië binnenhengelen en op m'n iPod zetten maar die fluit van Emmelie komt er mooi niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
als het een lekker wijf was geweest had het wel gescoord IMHOquote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef alors het volgende:
Poging 2 van Edsilia, toen Nederland een 'echt songfestivalnummer' ging sturen. Dat MOET wel scoren!_______________!
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van een iPod is dat die gewoon in je binnenzak past. Met zo'n fluit erbij wordt het gelijk zo'n gehannes, dus inderdaad gewoon er niet opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
volgend jaar gewoon een duet tussen Jan Smit en Ben Cramer "Mijn opa is een bijna dode clown"
En eerst steeds de Nederlandse versie presenteren. Toen dacht ik, hey gaan we het gewoon in het Nederlands doen? Goed om eens gewoon te doen, want dan heeft het nog wat. Zit ik te kijken naar die halve finale, zingt ze de Engelse versiequote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef alors het volgende:
Door het nieuwe puntensysteem zouden ze minder van de burenstemmen of diaspora profiteren als voorheen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Wel raar en jammer dat Bosnie en Turkije niet meededen.. die kwamen vaak in top 3 met top liedjes..
Ze vonden iets niet echt eerlijk? of wat was de reden nou
Turkije vond het niet eerlijk dat er 5 landen automatisch altijd door waren naar de finale omdat ze geld in de organisatie staken.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Wel raar en jammer dat Bosnie en Turkije niet meededen.. die kwamen vaak in top 3 met top liedjes..
Ze vonden iets niet echt eerlijk? of wat was de reden nou
Komt er iig nog iets positiefs voort uit dat over het paard getilde nummerquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van een iPod is dat die gewoon in je binnenzak past. Met zo'n fluit erbij wordt het gelijk zo'n gehannes, dus inderdaad gewoon er niet opzetten.Mijn fluit wordt inderdaad te groot van Emmelie, zo past de iPod niet meer in mijn broekzak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat is toch al jaren zoquote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Turkije vond het niet eerlijk dat er 5 landen automatisch altijd door waren naar de finale omdat ze geld in de organisatie staken.
Mee eens, dat is ook niet eerlijk. Maar dat is toch altijd zo geweest? Waarom nu pas 'demonstreren'?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Turkije vond het niet eerlijk dat er 5 landen automatisch altijd door waren naar de finale omdat ze geld in de organisatie staken.
Mijn fluit interesseer Emmelie geen fluit. Er waren genoeg andere dames die ik interessanter vond.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Mijn fluit wordt inderdaad te groot van Emmelie, zo past de iPod niet meer in mijn broekzak...
BeHindquote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Cee het volgende:
HindNooit zo blij geweest dat Nederland niet door was.
Ach, we kunnen er sowieso naar fluiten...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn fluit interesseer Emmelie geen fluit. Er waren genoeg andere dames die ik interessanter vond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |