Haha, niet serieus bedoeld hoor. Maar bij een man/vrouw krijg je al vaak van die zoete ballads zoals Georgië dit jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou neeEigenlijk zat ik meer aan een man/vrouw duo te denken.
Wat ik in mijn hoofd had was een soort Elton John/Kiki Dee achtig iets. Een vlot nummer, gezongen door een duo.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:08 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha, niet serieus bedoeld hoor. Maar bij een man/vrouw krijg je al vaak van die zoete ballads zoals Georgië dit jaar.
Nielson en MissMontreal dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik in mijn hoofd had was een soort Elton John/Kiki Dee achtig iets. Een vlot nummer, gezongen door een duo.
Ja even geluisterd, helemaal niet verkeerd, leuk deuntje.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nielson en MissMontreal dus.
Offf misschien Katja Schuurman in een te strak leren pakje met Roel van Velzen op stelten.
Beetje kronkelen op het podium. En als de stelten hoog genoeg zijn dan kan ze eronder gaan staan enzo,.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja even geluisterd, helemaal niet verkeerd, leuk deuntje.
Nah Katja kan volgens mij niet echt zingen, al zal dat leren pakje inderdaad dat wel meer dan goedmaken
Doe dan maar een lekkere vent die kan zingen.... Roeltje is niet echt lekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje kronkelen op het podium. En als de stelten hoog genoeg zijn dan kan ze eronder gaan staan enzo,.
Beetje met dr hijgstem wat oohs en aahs en Roel de rest laten doen.
Dat Katja Schuurman inmiddels een dikke veertigjarige moeder is en de Oost-Europese landen allemaal blonde twintigers stuurt, is natuurlijk irrelevant.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje kronkelen op het podium. En als de stelten hoog genoeg zijn dan kan ze eronder gaan staan enzo,.
Beetje met dr hijgstem wat oohs en aahs en Roel de rest laten doen.
Laat me even denken. Ik zit niet helemaal in de Nederlandsche geile wijven scene.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat Katja Schuurman inmiddels een veertigjarige moeder is en de Oost-Europese landen allemaal blonde twintigers stuurt, is natuurlijk irrelevant.
Liza Sips. En die kan ook niet zingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laat me even denken. Ik zit niet helemaal in de Nederlandsche geile wijven scene.
Komen haar tieten goed uit in een leren pakje?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Liza Sips. En die kan ook niet zingen.
Dat ze blond zijn lijkt me in ieder geval wel irrelevant ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat Katja Schuurman inmiddels een dikke veertigjarige moeder is en de Oost-Europese landen allemaal blonde twintigers stuurt, is natuurlijk irrelevant.
Dat was treble al. Faal.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
r het natural/spiritual gevoel. Of een harembroek. Een paar gouden armbanden en nepslangen rond de pols of nek voor de exotische vibe. (In het geval van elektropop: een stekker rond de arm, spatiebalkringen). Een paar oorlogsstrep
Ja, maar je moet natuurlijk niet maar één punt voldoen. Je moet aan alle punten voldoen die een act eurovisiewaardig maakt. Dus ook goed zingen, contact met het publiek, etcquote:
ja dat kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 13:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar je moet natuurlijk niet maar één punt voldoen. Je moet aan alle punten voldoen die een act eurovisiewaardig maakt. Dus ook goed zingen, contact met het publiek, etc
Celine Dion is toch Canadees?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Celine Dion
Johnny Logan
Loreen
En zo nog 80 anderen hoor je juist nog heel veel van.
Dus je kan voor andere landen uitkomen dan je nationaliteit? Weird...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Ze deed in 1988 mee voor Zwitserland en won.
jaja dat kan zeker. Volgend jaar gewoon 5 miljoen betalen in Rihanna inhuren.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus je kan voor andere landen uitkomen dan je nationaliteit? Weird...
Jep. LA the voices deed ook mee aan de nationale voorronde van Zwitserland. Nou ja, meedoen, ze strandden voor de voorrondequote:Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus je kan voor andere landen uitkomen dan je nationaliteit? Weird...
Dat zou epic zijn zegquote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
Zoals iemand anders al opperde: Achtergrond-act met Epke Zonderland.
Al zet je dan de Josti Band op dat podium, we winnen toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |