Dat Total Eclipse of the heart liedje is een metafoor voor het krijgen van een TIAquote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kon ook echt werkelijk geen noot zonder autotune zuiver zingen
FC Bayern laat weten teleurgesteld te zijn met de punten.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamRoemenië hoeft niet meer herinnerd te worden aan zijn voorspellingen aan het begin van de avond.
Pure metsjfiksing dit, allemaal Blatter (dat is die man die wel eens valt)
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Total Eclipse of the heart liedje is een metafoor voor het krijgen van een TIA
Hoeveel akkoorden heeft 'Birds' dan? Dat is ook een eentonig geheel, met maar één kleine stemverheffing om vervolgens weer naar het refrein terug te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Volgend jaar een lekker wijf sturen met een 4-akkoordig lied, dan winnen we wel
Ze wil zelf... maar TROS kennende zal het wel een Volendamster worden omdat Anouk niet gewonnen heeft.quote:
KNDBquote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Evertjan het volgende:
het zijn allemaal VIVA praktijken met Blatter als maffiabaas
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Bayern laat weten teleurgesteld te zijn met de punten.
ik denk dat je niet de enige bentquote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
Emmelie is echt een cutie.
En laat ik daar net op vallen.
Met brabant? dan krijgen we wel 12 punten van Belgiëquote:Op zondag 19 mei 2013 00:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Volgens jaar Guus Meeuwis sturen of een lekkere stoot a la EliZe sturen.
Achja, als een land als Montenegro op een land als Azerbaijan stemt wordt het vriendjespolitiek genoemd terwijl die landen verder uit elkaar liggen en minder met elkaar te maken hebben dan pakweg Nederland en Denemarken of Zwitserland en zo'n stem zou nooit vriendjespolitiek genoemd worden.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef PG18 het volgende:
Vriendjespolitiek? En toch wint Denemarken?
Denemarken is geen oostblok-land
Ach, holding out for a hero was een goed nummer, voor de laatste missie in saints row 3 althansquote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Total Eclipse of the heart liedje is een metafoor voor het krijgen van een TIA
Mokequote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef Stickertje het volgende:
serieus, ik hoop dat volgend jaar Moke gaat
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef Crimyclown het volgende:
Volgend jaar Rinus. Romana op de achtergrond. Top act.
6e, toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Anouk was met halve finale gedeelde 5e ( met belgië.) met 75 punten.
Daar valt ook niet tegenop te redeneren. Sowieso waren er veel verrassende stemmen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Achja, als een land als Montenegro op een land als Azerbaijan stemt wordt het vriendjespolitiek genoemd terwijl die landen verder uit elkaar liggen en minder met elkaar te maken hebben dan pakweg Nederland en Denemarken of Zwitserland en zo'n stem zou nooit vriendjespolitiek genoemd worden.
awwwwwwwquote:
Dat kwam voornamelijk doordat ex-joegoslavie geen afvaardiging had.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar valt ook niet tegenop te redeneren. Sowieso waren er veel verrassende stemmen.
Ja, leuk.quote:
Werd gecensureerd op BBCquote:
ok iddquote:Op zondag 19 mei 2013 00:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Several countries can be organised into voting blocks which regularly award each other high points:
Greece and Cyprus;
Turkey and Azerbaijan;
Ireland and the United Kingdom;
The Netherlands and Belgium;
Andorra, Portugal and Spain;
Nordic states: Sweden, Norway, Finland, Denmark, and Iceland;
Baltic states: Estonia, Latvia, and Lithuania;
Romania and Moldova, acting as a bridge between the Balkan and Warsaw Pact states;
Lithuania and Georgia;
Balkan countries:
A core contingent of former Yugoslavian countries, most notably Serbia, Bosnia & Herzegovina, Slovenia, Montenegro, Macedonia, and Croatia;
Former Warsaw Pact countries of Poland, Belarus, Ukraine, Russia, Armenia, and Moldova;
ik hoorde 6e ja, maar daarna gedeelde 5e, dus zal wel aan alfabet hebben gelegen.quote:
Nee hoor.quote:
Volgens mij in big brother gezetenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:40 schreef Stickertje het volgende:
waarm heeft dat wijf op 1 een bekende kop?
Ja, vooral de Rusland/Wit Rusland/Georgië/Azerbaijan/Oekraïne-clan.quote:
Nee. Zoiets als birds is veel mooier en daarmee ook 9e eindigen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef OverRated het volgende:
Genoeg van de eerder gesposte Nederlandse zangeressen kan dit fixen. Mijn lijst met eisen:
1. Redelijke stem. Topniveau niet vereist.
2. Tetten. (leuke vrouwen krijgen veel stemmen)
3. Catchy liedje. Simpel deuntje, veel herhaling, 'dancy'
4. Show. Felle kleuren, confetti en flitsende lampen.
Komt helemaal goed
Geen Volendamse ordinaire rotzooi en serieuze nummers met geweldige teksten. Slaat toch niet aan.
Ik denk dat vooral het "catchy" altijd heel belangrijk isquote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef OverRated het volgende:
Genoeg van de eerder gesposte Nederlandse zangeressen kan dit fixen. Mijn lijst met eisen:
1. Redelijke stem. Topniveau niet vereist.
2. Tetten. (leuke vrouwen krijgen veel stemmen)
3. Catchy liedje. Simpel deuntje, veel herhaling, 'dancy'
4. Show. Felle kleuren, confetti en flitsende lampen.
Komt helemaal goed
Geen Volendamse ordinaire rotzooi en serieuze nummers met geweldige teksten. Slaat toch niet aan.
Zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef Evertjan het volgende:
blijft knap om met een ballad hoog te eindigen tijdens de ESF
quote:Frans Bauer is zo woest dat Anouk niet hoger is geëinigd dat hij zijn tv kapot wilde trappen. http://www.telegraaf.nl/p(...)st_om_uitslag__.html
Jep. Seizoen 5.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is zij rechts boven
Amenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:43 schreef alors het volgende:
Ruth Jacott - Vredem.i. beste inzending ooit
Een van de beste jaren ooit, misschien wel HET beste jaar ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |