Te veel gyros gegeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:59 schreef marcodej het volgende:
We krijgen ook niks van de Mediterrane landen... Komt door Jan Kees de Jager.
Zou interessant worden als er eens écht werd gestemd.quote:
Omdat jij het vorige topic dichtgooidequote:
quote:
Moment of fame, even shinen, maar voor je het weet ben je weer weg.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi hoe die puntenvoorlezers hun minuut zo lang mogelijk willen rekken
een blok van 2 is maar magertjesquote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen roepen trouwens altijd vriendjespolitiek maar Belgie en Nederland doen dat toch gewoon ook?
Jep, maar ons probleem is dat we te weinig vriendjes hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen roepen trouwens altijd vriendjespolitiek maar Belgie en Nederland doen dat toch gewoon ook?
eensquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Yreal het volgende:
Jongens griekenland was een bazenplaat.
alcohol is Free, alcohol is Free , whoei
Ja, maar landen als Spanje, UK en Italie weer niet/amper.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
Lol Roemenië met die homo met zn hoge stem heeft bijna evenveel puntenFail
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Yreal het volgende:
Jongens griekenland was een bazenplaat.
alcohol is Free, alcohol is Free , whoei
beter 1 goede buur dan een verre vriendquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jep, maar ons probleem is dat we te weinig vriendjes hebben
10 max, 12 voor Frankrijkquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoeren belgen naaien ons.. let maar op, 6 puntjes.
Ja en dat is ook triest. Dat nummer van België is gewoon zware bagger en dat geven wij 12 puntenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
of PINK ROOMquote:
Nederland en België zijn maar 2 landen, die oostblokkers zijn met velen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
West-europese landen geven ook hun buren 12 puntenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Zandheks het volgende:
Kunnen we het oostblok niet uitsluiten van stemmen, dat zijn ze daar toch wel gewend
laten we anders afrika en azie ook vragen en het dan uitsmeren over 2 weekquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef Stickertje het volgende:
oostblok eruit kiepen en australie ervoor in de plaats
dus dat.quote:
en dat met een vakjury, tja die cornald maas heb ik ook al niet zon hoge pet op qua smaak en uitlatingen de laatste tijdquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ja en dat is ook triest. Dat nummer van België is gewoon zware bagger en dat geven wij 12 punten
australie vindt esf leuk.. in afrika heben ze geen tvquote:Op zondag 19 mei 2013 00:02 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
laten we anders afrika en azie ook vragen en het dan uitsmeren over 2 week
serieus?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
Oh, ik dacht al, waarom viel m'n geluid op de BBC weg? Hij zei dus milf?
Daarom is het ook helemaal mijn wereldje niet. Allemaal nobudies met phoneys smiles die voor elkaar klappen, maar elkaar eigenlijk het licht in de ogen niet gunnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moment of fame, even shinen, maar voor je het weet ben je weer weg.
Het Henk de Gier effect.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
beter 1 goede buur dan een verre vriend
Dat hebben ze gecensureerd?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
waaat censureren ze dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
Ah, ik snapte de hele ophef hier al niet.quote:
MUHAHAHHAHHHAHAHquote:Op zondag 19 mei 2013 00:03 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Die heeft vast een uitkering in NL, daarom mogen we over haar heen.
en roemeniequote:
ahhaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |