Kapot gaat het tochquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Roodstoken = lager + fusee ook aan gort.
4 liter.. hmm das niet veel..quote:Op zondag 13 april 2014 01:54 schreef 2cv het volgende:
Yup. Met een tankje van 4 liter
Een geschikte compressor komt er ook nog wel.
Stuurkolom vergeten?quote:Op maandag 21 april 2014 23:04 schreef 2cv het volgende:
Versnellingsbak ligt op de grond, stuurhuis is los maar wil m'n BX niet verlaten. Volgens de vraagbaak moet ik het ding een halve slag draaien en komt 'ie er dan zijwaarts uit. Volgens mij ontbreekt in de omschrijving de stap waarbij je een snijbrander nodig hebt
Ja wat hangen, wat trekken. Zou jou niet wereldvreemd moeten zijn. Dan laat ie los, en kun je draaien en er uit vissenquote:
Wie is dat ? En waar heeft hij ze vandaan ? En wil hij ze kwijt ? Wellicht is de club er voor te porren.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Prowl het volgende:
Ik wou wal zeggen, die plastic dingen zijn via BX club toch makkelijk te vinden?
Ik weet iemand hier in de buurt die er een stuk of 20 van heeft liggen nieuw in verpakking
Misschien kan TS niet lassen, en heeft ie niet voor niks een plastic-fantastic BX gekocht?quote:Op maandag 28 april 2014 06:13 schreef Sparqq het volgende:
Mischien had je gewoon een moertje op de torxboutjes moeten lassen en dan had je zo los gedraaid.
Man man man wat een gepruts van je.
Hij verkloot de wagen behoorlijk, hoe help het van de regen in de drup.quote:Op maandag 28 april 2014 06:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien kan TS niet lassen, en heeft ie niet voor niks een plastic-fantastic BX gekocht?
Vermakelijk topic
de wagen komt bij een bangerracer vandaan, laat hem lekker, of hij nu platgereden of platgeknutseld word, het houd 2cv van de straat. En het duurt lang en gaat nodeloos moeilijk, maar uiteindelijk krijgt hij wel ongeveer voor elkaar wat ie wil.quote:Op maandag 28 april 2014 06:59 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Hij verkloot de wagen behoorlijk, hoe help het van de regen in de drup.
Precies.. t houd hem van de straatquote:Op maandag 28 april 2014 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de wagen komt bij een bangerracer vandaan, laat hem lekker, of hij nu platgereden of platgeknutseld word, het houd 2cv van de straat. En het duurt lang en gaat nodeloos moeilijk, maar uiteindelijk krijgt hij wel ongeveer voor elkaar wat ie wil.
quote:Op maandag 28 april 2014 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de wagen komt bij een bangerracer vandaan, laat hem lekker, of hij nu platgereden of platgeknutseld word, het houd 2cv van de straat. En het duurt lang en gaat nodeloos moeilijk, maar uiteindelijk krijgt hij wel ongeveer voor elkaar wat ie wil.
denk inderdaad dat zowel de 30cc als de 50cc als de 1900cc het afleggen tegen een BX jaquote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van alle fokkers heb jij daar t grootste belang bij
Zelfs al zou dat zo zijn,heb jij daar last van?quote:Op maandag 28 april 2014 06:59 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Dan had ik warmte in het vliegwiel gebracht waardoor het krom had kunnen trekken. Is ook niet ideaal. Daarbij kan je er wat onhandig bij met het laspistool waardoor het lassen ook wel eens kan mislukken. En mijn lasapparaat staat nog ergens anders. Maar ik heb het zeker overwogen !quote:Op maandag 28 april 2014 06:13 schreef Sparqq het volgende:
Mischien had je gewoon een moertje op de torxboutjes moeten lassen en dan had je zo los gedraaid.
Man man man wat een gepruts van je.
Verkloten ? Waarom ?quote:Op maandag 28 april 2014 06:59 schreef Sparqq het volgende:
[..]
BXA ?quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
de BXA stond wel lieftallig omhoog daarstraks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |