Gewoon nog een keer proberen de klep dicht te gooien. En dan nog een keer. En nog een keerquote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
als je langer dan 1,8 meter was moesten ze de achterklep open laten?
Ja en ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Gaaf! Word dat je nieuwe dagelijkse vervoer? Ook weer een diesel?
De meeste mensen hebben gewrichten hequote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
als je langer dan 1,8 meter was moesten ze de achterklep open laten?
5 boutjesquote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef powerflux het volgende:
Die stoelen zien er echt superchill uit. Hoe zitten ze vast? rails aan de zitting en 4 boutjes in het chassis? Zo ja, wat zijn de maten tussen de bevestigingsgaten?
fijn als iemand een gebroken been heeft, dan kunnen ze die zo terug vouwenquote:
De knie buigen, de botdelen zelf in positie laten. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef densmee het volgende:
[..]
fijn als iemand een gebroken been heeft, dan kunnen ze die zo terug vouwen
Bedoel je de verkoper van de aanhanger of de huidige eigenaar van de aanhanger op de foto ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Die aanhangerboer gaat wel het hele land rond
(hebben we zelf ook onze trailers gekocht)
De verkoperquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedoel je de verkoper van de aanhanger of de huidige eigenaar van de aanhanger op de foto ?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:09 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik vond die zeswielige creaties van Tissier altijd meesterlijk.
http://www.oto6.fr/6roues/6rouestissier.htm
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:09 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik vond die zeswielige creaties van Tissier altijd meesterlijk.
http://www.oto6.fr/6roues/6rouestissier.htm
Vanwege het relatief lage gewicht een stuk minder dan bij vrachtwagens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die achterwielen/frame moeten een partij wringen bij een scherpe bocht.
Warmstoken en een luchtsleutel er opquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:12 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik een beginnetje gemaakt met het vervangen van de bak. Resultaat: een ronde aandrijfasmoer en een verwrongen wringijzerEr moeten toch nieuwe aandrijfassen in (zowel links als rechts liggen de hoezen compleet en volledig in tweeën + ik heb nog 2 ZEER recente aandrijfassen) dus de volgende keer ga ik de weigermoer aan gort boren.
Warmstoken sloopt vanalles. Luchtsleutel heb ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Warmstoken en een luchtsleutel er op
Valt wel mee, de as vervang je toch.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Warmstoken sloopt vanalles. Luchtsleutel heb ik niet.
Moer is rond omdat ik heb geprobeerd hem met hamer + beitel los te 'hakken'.
Roodstoken = lager + fusee ook aan gort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Valt wel mee, de as vervang je toch.
Roodstoken, dop er opslaan en gaan met de afwezige luchtsleutel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |