Na het leggen van in totaal zo'n 120-130 tegels, is de tuin van mijn huis gereed om de Ambu te ontvangen:
![DSCF1623_640_zpsd7afee04.jpg]()
![DSCF1624_640_zps327db97b.jpg]()
![DSCF1625_640_zps4672a10b.jpg]()
![DSCF1626_640_zps2bc60b9c.jpg]()
Het interieur heb ik gestript:
![DSCF1634_640_zps136d9391.jpg]()
![DSCF1633_640_zps18f436e1.jpg]()
![DSCF1628_640_zpsca792877.jpg]()
![DSCF1627_640_zpsa73f80c7.jpg]()
Ja, er is roest, maar nee, het zijn geen gaten of gevaarlijk dunne plekken. Oplossing: behandelen zodat het niet verder roest.
Bovenop de ... eh ... steunen voor de achterbank (die er niet in zit of komt) en gordels (zie achterbank) zitten stukken metaal gepopnageld:
![DSCF1632_640_zpsefd6c6dc.jpg]()
![DSCF1631_640_zpscba9f365.jpg]()
Die gaan ook nog weg want ik zie niet in waarom die daar nuttig kunnen zijn.
Het laswerk is netjes gedaan:
![DSCF1629_640_zps18727e93.jpg]()
Achterin zit (gelukkig) geen radiator meer:
![DSCF1630_640_zps15288a8a.jpg]()
De bijbehorende slangen en afsluiter sloop ik er dus uit.
Deze knoppen ga ik hergebruiken :green:
![DSCF1636_640_zpsb59458df.jpg]()
En dit paneel moet ook maar heel blijven:
![DSCF1635_640_zpsb72f4fe8.jpg]()
Doekje tegen het lekken

![DSCF1637_640_zps14fbec10.jpg]()
Plan: voorruit, tank en koppeling vervangen, eventuele andere (kleine) dingen ook fixxen en dan een kenteken er op smeren. De APK laat ik dan niet bij de RDW doen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/