Al bijgekomen inmiddels van de teleurstelling na het ronkende gehype van je Televaag?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan ook geen doelloze YouTube-lijstjes meer posten op dit forum? Hooguit nog de #1 en #2 van de lijstjes. Dank alvast.
Mijn Televaag?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Metaan het volgende:
[..]
Al bijgekomen inmiddels van de teleurstelling na het ronkende gehype van je Televaag?
Het was een vervelend begrafenislied, gezongen door een oude vrouw. #nooitmeerdoenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is ingetogen en niet bepaald gemakkelijk. Plaats #9 is bijzonder knap.
Je hebt het over Bonnie Tyler?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het was een vervelend begrafenislied, gezongen door een oude vrouw. #nooitmeerdoen
Nee, die hiphop-meuk van jou is leuk...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het was een vervelend begrafenislied, gezongen door een oude vrouw. #nooitmeerdoen
Zelfde verhaal als Anouk. Maar dan nóg slechter. En daardoor eigenlijk ook weer leuker. Het werd een soort parodie.quote:
Denemarken had dan ook de terechte winnaar. Als Nederland het liedje van Azerbeidjan had gehad, waren ze ook 8e geworden ipv 2e. Je loopt per definitie tegen de standaard top 10 landen zoals Griekenland, Azerbeidjan en Scandinavische landen (als die landen ook een kanshebber hebben) een punt of 30 achter. Snap niet wat daar moeilijk aan is. Malta had echt een superleuk liedje en is op eigen kracht 8e geworden. Had Zweden dit liedje ingestuurd, dan was dat liedje 3e ofzo geworden.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland heeft 170 punten minder dan Denemarken. Zo veel landen liggen er niet in Scandinavië.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:27 schreef VeX- het volgende:
Elk jaar denken we dat we eindelijk een goed liedje hebben en elk jaar is het weer klote.![]()
Dit wordt gewoon weer het rechterrijtje hoor.
Iedereen die dat niet ziet aankomen is blind en naïef.
Oude vrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 02:21 schreef Metaan het volgende:
[..]
38 jaar is héél oud op een songfestival. Dat anouk-hoofd was net wat minder opgeblazen als dat van Bonnie Tyler, maar het zag er toch niet uit.quote:
Prachtvrouw juist, heel aantrekkelijk. En dat 38 heel oud is op het songfestival is juist triest.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef Metaan het volgende:
[..]
38 jaar is héél oud op een songfestival. Dat anouk-hoofd was net wat minder opgeblazen als dat van Bonnie Tyler, maar het zag er toch niet uit.
Ze is inderdaad relatief oud voor ESF begrippen ja. Maar dit jaar waren er eigenlijk zelfs vrij veel dertigers tussen de deelnemers.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef Metaan het volgende:
[..]
38 jaar is héél oud op een songfestival. Dat anouk-hoofd was net wat minder opgeblazen als dat van Bonnie Tyler, maar het zag er toch niet uit.
Sommige mensen zijn nou eenmaal vrij simpel. Dat terwijl er juist heel veel mooie vrouwen zijn die dertig plus zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtvrouw juist, heel aantrekkelijk. En dat 38 heel oud is op het songfestival is juist triest.
Jij wilt zeker ook alleen jonge en mooie mensen op straat zien?
Komt ie vanzelf wel achter over een paar jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal vrij simpel. Dat terwijl er juist heel veel mooie vrouwen zijn die dertig plus zijn.
Ja beste vriend,, jij mag best op blonde Milfs vallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat 38 heel oud is op het songfestival is juist triest.
Precies. Overigens is er ook een groot verschil met een paar decennia geleden. Toen zagen de vrouwen er al sneller veel ouder uit. Wat grotendeels ook door kleding, kapsel etc. kwam.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt ie vanzelf wel achter over een paar jaar
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:16 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ja beste vriend,, jij mag best op blonde Milfs vallen.
De realiteit is gewoon dat de meeste mensen in Europa, ook de oudere, liever tegen een fris en ongebotoxed hoofd aangluren.
Wat dat betreft was anouk een dramatische keuze
Ik ben vooral iemand die gerepresent wil worden door een spetterende sprankelende zanger(es) met een knaller van een lied.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik ben vooral iemand die gerepresent wil worden door een spetterende sprankelende zanger(es) met een knaller van een lied.
IPV een oude blonde muts in een broek met een begrafenislied.
Oftewel een simpel meisje zonder persoonlijkheid dat een nog simpeler liedje ten gehore brengt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik ben vooral iemand die gerepresent wil worden door een spetterende sprankelende (zanger)es met een knaller van een lied.
IPV een oude blonde muts in een broek met een begrafenislied.
Zoals het Deense meisje bedoel je? Want mooie jonge meiden met een mooie stem hebben geen persoonlijkheid?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oftewel een simpel meisje zonder persoonlijkheid dat een nog simpeler liedje ten gehore brengt.
Noem voor het gemak ook even alle jonge zangers en zangeressen die gisteren niet hebben gewonnen, dat waren er ook heel watquote:Op maandag 20 mei 2013 00:22 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zoals het Deense meisje bedoel je? Want mooie jonge meiden met een mooie stem hebben geen persoonlijkheid?
246 punten...en een wereldster per gisteren.
Precies: Je hebt en een fantastisch uitziend persoon én een goed liedje nodig.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem voor het gemak ook even alle jonge zangers en zangeressen die gisteren niet hebben gewonnen, dat waren er ook heel watIerland zelfs helemaal onderaan.
Ik ben eerlijk wanneer ik zeg dat ik Anouk één van de knapste vrouwen vond op dit hele songfestival. Het Deense meisje deed me dan weer weinig.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef Metaan het volgende:
[..]
Precies: Je hebt en een fantastisch uitziend persoon én een goed liedje nodig.
Ik zeg niet dat er niet een enkele uitzondering op is geweest, maar ze zijn zeldzaam op esc.
wees nu gewoon eens eerlijk, en zet Anouk met die opgeblazen nek en haar nietszeggende broek naast een mooie babe van 20 in een trendy galajurk.
tevreden dit jaar?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:02 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de overwinning. Desnoods een eervolle tweede plaats.
De grijze middenmoot interesseert niemand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |