Oh gelukkig. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt. Omdat het ver Jeroen gaat zegt Hartloper dat er wel vaker mannen met zo'n verhaal komen, maar hij zegt niet dat er geen vrouwen komen.
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je aan iemand zijn uiterlijk kan zien waartoe iemand in staat is.
Je speurt te veel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.
GC / Grap loopt compleet uit de hand, of valt het mee?
vs
WGR / Arbo arts, wat zijn mijn rechten en plichten?
En in de GGZ werken en dan hier een topic voor moeten openen: R&P / Is een psycholoog een goed idee?
Voor een account van nog geen maand oud best een aardige score.
Ik vindt het mooi hoe instanties alle labelen als 'probleem'... maar ik bemoei me er niet mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Wat is jou probleem t.o.v mij?
Als ze het niet wist is Jeroen behoorlijk onbetrouwbaar lijkt me, samenwonen en zoiets niet vertellen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Je weet niet of die vriendin daar iets van wist, misschien heeft hij wel gezegd dat de afspraak verschoven is.
De enige die daar antwoord op kan geven is de vriendin.
Ik vind jouw 'bijdrages' totaal niet gewoon voor een hulpverlener in de psychiatriequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef hartloper het volgende:
Iedereen heeft hier toch zijn mening en visie.
Dan mag ik die toch ook gewoon hebben.
Beetje jammer dat het dan het bij sommige verkeerd schiet en ik die niet mag delen.
En nee, ik ben ook niet perfect hoor
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wel.... z'n posthistory staat ook vol met tegenstrijdigheden, dus hij ziet dat wel.
vs
En in de GGZ werken en dan hier een topic voor moeten openen: R&P / Is een psycholoog een goed idee?
Ik moest kei-en-keihard lachen, bedanktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
vs
Mijn probleem is dat je het topic aardig verstiert met je claims dat moeder schuldig is in dit verhaal, en dat je constant probeert met je (verzonnen) GGZ-labeltje je woorden gewicht te geven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef hartloper het volgende:
@Leandra:
Wat is jou probleem t.o.v mij?
Hij belde haar ook op dat hij in het hotel in Limburg zat terwijl hij daar niet zat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het niet wist is Jeroen behoorlijk onbetrouwbaar lijkt me, samenwonen en zoiets niet vertellen?
Maak je geen zorgen. Wij zijn hier om je te helpen. Hier een knuffel *. Voelt vast veel beter, een beetje begrip en medeleven? Nou, wij doen er alles aan om je te helpen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef hartloper het volgende:
Iedereen heeft hier toch zijn mening en visie.
Dan mag ik die toch ook gewoon hebben.
Beetje jammer dat het dan het bij sommige verkeerd schiet en ik die niet mag delen.
En nee, ik ben ook niet perfect hoor
Verbaast me niks dat je me uit lacht.quote:Ik moest kei-en-keihard lachen, bedankt
Toch ben je wel goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina, geen speuren nodig.
Dat laatste volgens moeder ook met kleren aan, volgens vader niet....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Prospera het volgende:
Zo hé hé ben ik eindelijk bijgelezen.
Puntje": in de nrc werd ook gezegd dat de huisarts de vader als temperamentvol werd gezien, naast dat de jongens het gezien hun intelligentie het niet goed deden op school.
De oudste had last van driftbuien waar de vader niet mee kon omgaan. Volgens de moeder deed de vader hem in de houtgreep en dwong hem onder de koude douche. Volgens de vader hield hij hem in bedwang en zette hij hem onder de warme douche.
Goed lezen!quote:Mijn probleem is dat je het topic aardig verstiert met je claims dat moeder schuldig is in dit verhaal
Ja, dan liegt hij dus wel heel makkelijk, ook tegen zijn vriendin, dus hoe moeten we z'n woorden tegen BJZ inschatten? Die zijn dan ineens wel allemaal de waarheid?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:30 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Hij belde haar ook op dat hij in het hotel in Limburg zat terwijl hij daar niet zat.
Als hij dit een klein beetje gepand heeft is een leugentje extra geen probleem.
De week ervoor "Goh je raad nooit wie er belde, BJZ, afspraak is een week verzet"
Ik wou dat types als jij hier niet gingen zitten doen alsof ze in de GGZ werkten en een idee hadden waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef hartloper het volgende:
[..]
Goed lezen!
En inderdaad:
Terug naar de broertjes!
Ik zou willen dat hier een mod op deze topic reeks stond die het allemaal wat in de gaten kon houden
Het is daar al veel eerder ontspoort.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan liegt hij dus wel heel makkelijk, ook tegen zijn vriendin, dus hoe moeten we z'n woorden tegen BJZ inschatten? Die zijn dan ineens wel allemaal de waarheid?
Tis ook typerend hoe het GGZ dan specifiek wel reactie geeft op wat een vrouw zegt, maar niet op wat ik zeg...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat types als jij hier niet gingen zitten doen alsof ze in de GGZ werkten en een idee hadden waar ze het over hebben.
Zonder dat soort geblaat heb je ook geen mod nodig om dat soort nonsens eruit te filteren.
Ja, maar de vader was emotioneel ook ontvlambaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste volgens moeder ook met kleren aan, volgens vader niet....
Behoorlijke uitdaging, een hysterische, onhandelbare, driftige 9-jarige uitkleden om hem onder de douche te zetten.
misschien stond het ventje al op het punt te gaan douchen maar besloot de vader er een koude van te maken... speculatiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, maar de vader was emotioneel ook ontvlambaar
Wat je zegt een 9-jarige uitkleden, maar aan de ander kant kan een gefrusteerde ouder ook doorslaan.
De oudste had een driftaanval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:40 schreef highwire het volgende:
[..]
misschien stond het ventje al op het punt te gaan douchen maar besloot de vader er een koude van te maken... speculatie
Wil je dat 'wij' achterwege laten? Ik voel me totaal op geen enkele wijze geconformeerd aan jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef hartloper het volgende:
Als iemand een driftaanval heeft kun je hem beter onder de koude douche zetten dan een klap geven of het kind alles kort en klein laten slaan. Maar goed wij weten niet wat er zich die bewuste avond heeft afgespeeld
Ah, dus het GGZ is nu van mening dat BJZ het verkeerd omschrijft als mishandeling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef hartloper het volgende:
Als iemand een driftaanval heeft kun je hem beter onder de koude douche zetten dan een klap geven of het kind alles kort en klein laten slaan. Maar goed wij weten niet wat er zich die bewuste avond heeft afgespeeld
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je dat 'wij' achterwege laten? Ik voel me totaal op geen enkele wijze geconformeerd aan jou
Ah, dus nu ben jij als echte GGZ'r direct uwe collega's van BJZ aan het verwittegen tot rectificatie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef hartloper het volgende:
iemand onder de douche zetten is inderdaad geen mishandeling mijn inziens
Goh... dat roep ik de hele dag al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:53 schreef hartloper het volgende:
Ik stop deze discussie, dat is hier totaal niet relevant.
Wat is mishandeling is de vraag niet, waar zijn die jongetjes ... das de vraag
Misschien dat je eens eerlijk moet zijn en moet zeggen dat je geen verpleeger bent? Dan kan niemand jou meer hierop 'pakken'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:53 schreef hartloper het volgende:
Ik stop deze discussie, dat is hier totaal niet relevant.
Wat is mishandeling is de vraag niet, waar zijn die jongetjes ... das de vraag
Misschien angst om bieven open te maken. Als je zo onder druk staat is dat niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk wist hij het wel. Hij krijgt gewoon zelf bericht van BJZ hoor.
Gerichte bedreiging via DM?? Dat ik je dringend verzocht te stoppen mij te DM'en omdat ik er anders melding van zou maken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:55 schreef hartloper het volgende:
Leandra, na jou gerichte bedreiging richting mij via DM zeg ik inderdaad gedag tegen jou.
En stel ik voor om gewoon ONTOPIC te gaan
Is dat een ijskelder?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:57 schreef highwire het volgende:
zucht, 'hulpverleners' en zelfreflectie... veel te confronterend...
Maar goed, ontopic :
Ik denk dat ze verstopt/begraven zijn in het ondergrondse tunnelcomplex:
http://utrechtseheuvelrug(...)ster-Colijn--Leersum
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is om daar de politie eens over te melden.quote:Ik denk dat ze verstopt/begraven zijn in het ondergrondse tunnelcomplex:
http://utrechtseheuvelrug(...)ster-Colijn--Leersum
Nope, is gebruikt in de oorlog volgens mij... staat op de pagina beschreven....quote:
Ideaal plaats delict? Is daar een creteria voor?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is om daar de politie eens over te melden.
Lijkt op een ideaal plaats delict
Ok ga ff lezen. Tnxquote:Op zondag 19 mei 2013 00:01 schreef highwire het volgende:
[..]
Nope, is gebruikt in de oorlog volgens mij... staat op de pagina beschreven....
Maar het schijnt dat er een centraal bunker onder de grond is... anyhow, als de vader het gebied kende, lijkt mij dit een aannemelijke plek...
Zeer vergezocht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Misschien angst om bieven open te maken. Als je zo onder druk staat is dat niet zo vreemd.
Je speculeert.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:00 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geheel onverstandig is om daar de politie eens over te melden.
Lijkt op een ideaal plaats delict
Hoe hypocriet. Zat mij vanmiddag meermaals aan te vallenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:57 schreef Mylene het volgende:
FB / Topic vermiste broertjes loopt uit de hand
Iemand dringend verzoeken ergens mee te stoppen kan bij sommige categorieėn nogal dreigend overkomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerichte bedreiging via DM?? Dat ik je dringend verzocht te stoppen mij te DM'en omdat ik er anders melding van zou maken?
Weet je wat? Ik stuur Yvonne gelijk even een DM met daarin de printscreens van onze DM's
Probleem is alleen, het is grotedeels ingestort en het is niet geheel duidelijk waar alle ingangen zijn, behalve vanuit de huisjes naar wat ik kon vinden. Ik denk de politie gaat geen tunnels opsporen, misschien de Landmacht en de Mariniers wel... maar als het alleen door burgers is doorzocht met prikstokken, ga ik toch liever ook nog een kijkje nemen als de Politie geen actie onderneemt... wederom, beter teveel dan te weinigquote:Op zondag 19 mei 2013 00:05 schreef highwire het volgende:
Politie dit allang als tip gestuurd... beter teveel dan te weinig tips...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |