Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb die site ook even in de OP gezet voor de liefhebbers.
whut?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is tegenwoordig ook wat met de jeugdmensen![]()
ze mankeren van alles
ja jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
komt goed uit met je aanstaande opknap beurt voor huis en verhuis perikelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
uitslaapskilzz heb ik niet meer idd
das miss het enige voordeel jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt goed uit met je aanstaande opknap beurt voor huis en verhuis perikelen
dat ze snel ziek zijn en vaak van die rare ziekte's hebbenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja jij ookdie heb ik nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
uitslaapskilzz heb ik niet meer idd
zelfs dat heb ik niet altijd meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En ook gewoon Slaap skilz "als er maar een bed is kan ik slapen"
Das niet no reson dat heet piekeren en is een form van stress ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs dat heb ik niet altijd meerlig regelmatig hele nachten wakker for no reason
ik heb het vaak als ik vroege diensten hebquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Das niet no reson dat heet piekeren en is een form van stress ....
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het vaak als ik vroege diensten hebdan lig ik in bed tegen mezelf te zeggen "mens, ga nou slapen, je moet over vier uur alweer op
" nou dan wordt het dus niks
Hoi ik las dat je weg bent bij je werk?quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi ik las dat je weg bent bij je werk?
Andere baan?
ik dwing mezelf ook altijd om niet naar de klok te kijkenquote:
Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Ik word postbode via de sociale werkvoorziening. Eindelijk weer een betaalde baan![]()
![]()
Klinkt maar al te bekend ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het vaak als ik vroege diensten hebdan lig ik in bed tegen mezelf te zeggen "mens, ga nou slapen, je moet over vier uur alweer op
" nou dan wordt het dus niks
Het is zo erg inderdaad, liggen denken nou slapen, nu je moet, ga nou slapen, en dan is het nog maar 2 uurtjes ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dwing mezelf ook altijd om niet naar de klok te kijkenwant zodra ik weet hoe laat het alweer is wordt t sowieso niks meer meestal
olaquote:
Doe ze de groetenquote:
Have funn and behavequote:
ga dr zo ff voor je zoeken. Ze zit op terras.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Toek ga je Greys zien? Doe ze een knuffel geven van mij dan
Mooiquote:
Ja dat vind jij ergquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga dr zo ff voor je zoeken. Ze zit op terras.
Vervelend
Zekers vond hem wel erg cutequote:
gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Toek ga je Greys zien? Doe ze een knuffel geven van mij dan
quote:
Kon ze het waarderen?quote:
Denk ik ook wel Bos, lekker buiten, je eigen ding doen, is goed voor jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel zin in. Het is natuurlijk totaal anders dan ik gewend ben, maar het past denk ik ook wel bij me..
Al een regenpak aangeschaftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk ik ook wel Bos, lekker buiten, je eigen ding doen, is goed voor jou
Tuut tuut netjes hoorquote:
Alles is in principe van de baas (jas, trui,bodywarmer, regenjas). Zelfs de fiets (die wel gewoon na mijn ronde terug moet) is van de werkgevert.quote:
Waar is hier dan ... wel duidelijk zijn enne doe es wat bewijs posten!quote:
nee want weet niet of de dames willen. En in een kroeg in 010. Mart ken er ook paarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waar is hier dan ... wel duidelijk zijn enne doe es wat bewijs posten!
Ja tv film enzoquote:
Ik ga denk ik morgen weer een keer tekenen. Nu wel hopen op inspiratiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Nog nooit zoveel getekend in twee dagen. Of ja, moeite gedaan op tekeningen dan.
Ik ging knappe mannen natekenen. Dus idee voor jou: knappe vrouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik morgen weer een keer tekenen. Nu wel hopen op inspiratie
Wil je mijn foto?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging knappe mannen natekenen. Dus idee voor jou: knappe vrouwen.
Hoe lang is groep 3 geleden voor je?quote:
2 jaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe lang is groep 3 geleden voor je?
Dan zou je dus moeten kunnen lezen.quote:
Weet ook best dat ik lelijk ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou je dus moeten kunnen lezen.
C'mon, je vraagt erom.quote:
huh belg GF is de reservequote:
homofiele uil de joehoequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh belg GF is de reserve
[..]
homofiele uil de joehoe
Kan, maar ik maak meestal iets abstracts van een voorwerp. Ik denk dat ik morgen begin met een fles afwasmiddel en dan komt de rest waarschijnlijk wel opzetten..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging knappe mannen natekenen. Dus idee voor jou: knappe vrouwen.
B enquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh belg GF is de reserve
[..]
homofiele uil de joehoe
wat jij wilt vind m niet echt grappig helaasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
B en
E erst
L imburger
G eweest
dus GFis een valsspelert
hijheeft ook al een baard van hier tot sri lankiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat jij wilt vind m niet echt grappig helaas
Dan zeg ik het maarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
C'mon, je vraagt erom.
En ik zeg nergens dat je lelijk bent.
nja vind het niet altijd leuk om afgezeken te worden omdat ik limburger ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hijheeft ook al een baard van hier tot sri lanki
sorryquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja vind het niet altijd leuk om afgezeken te worden omdat ik limburger ben.
is niet erg maar het is alsof limbo''s dom zijn ofzo.quote:
Jaloezie vanuit de Randstadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet erg maar het is alsof limbo''s dom zijn ofzo.
Ik zou toch wel eens graag weten waarom?
daarom horen we niks anders dan hooghuilands in de binnenstad, miss hebben we toch goede universiteitenquote:
de taal denk ik, zo zijn friezen zijn domme boerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet erg maar het is alsof limbo''s dom zijn ofzo.
Ik zou toch wel eens graag weten waarom?
tja da's geen limboquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de taal denk ik, zo zijn friezen zijn domme boeren
en jullie burgermeester helpt ook niet mee met zijn drugsbeleid
Onno Hoes (Leiden, 5 juni 1961) isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de taal denk ik, zo zijn friezen zijn domme boeren
en jullie burgermeester helpt ook niet mee met zijn drugsbeleid
en vice versaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
lol, die songfestivaluitslag
12 punten voor NL uit Belgie
we hebben te weinig buren in vergelijking tot de Scandi's en Oost Europaquote:Op zondag 19 mei 2013 00:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en vice versavreemdelingen politiek
Wat wil je anders bij iemand van de VVDquote:
true truequote:Op zondag 19 mei 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben te weinig buren in vergelijking tot de Scandi's en Oost Europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |