Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi ik las dat je weg bent bij je werk?
Andere baan?
ik dwing mezelf ook altijd om niet naar de klok te kijkenquote:
Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Ik word postbode via de sociale werkvoorziening. Eindelijk weer een betaalde baan![]()
![]()
Klinkt maar al te bekend ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het vaak als ik vroege diensten hebdan lig ik in bed tegen mezelf te zeggen "mens, ga nou slapen, je moet over vier uur alweer op
" nou dan wordt het dus niks
Het is zo erg inderdaad, liggen denken nou slapen, nu je moet, ga nou slapen, en dan is het nog maar 2 uurtjes ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dwing mezelf ook altijd om niet naar de klok te kijkenwant zodra ik weet hoe laat het alweer is wordt t sowieso niks meer meestal
olaquote:
Doe ze de groetenquote:
Have funn and behavequote:
ga dr zo ff voor je zoeken. Ze zit op terras.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Toek ga je Greys zien? Doe ze een knuffel geven van mij dan
Mooiquote:
Ja dat vind jij ergquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga dr zo ff voor je zoeken. Ze zit op terras.
Vervelend
Zekers vond hem wel erg cutequote:
gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Toek ga je Greys zien? Doe ze een knuffel geven van mij dan
quote:
Kon ze het waarderen?quote:
Denk ik ook wel Bos, lekker buiten, je eigen ding doen, is goed voor jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel zin in. Het is natuurlijk totaal anders dan ik gewend ben, maar het past denk ik ook wel bij me..
Al een regenpak aangeschaftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk ik ook wel Bos, lekker buiten, je eigen ding doen, is goed voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |