abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126679596
en topic duurde me ook te lang
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_126679613
Zo traag was ik toch niet (had het wel wat laat door, dat weet ik)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_126679655
Meer dan 2 minuten is wel traag hoor :P

Het is dat ik geen TT wist, anders was ik je ook voor geweest... ;)

Maar goed, OT:

Ik vraag me wel af op welke positie MVG de selectie zou willen versterken met een basisspeler :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:08:55 #5
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126679886
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:59 schreef ace_eleven het volgende:
Meer dan 2 minuten is wel traag hoor :P

Het is dat ik geen TT wist, anders was ik je ook voor geweest... ;)

Maar goed, OT:

Ik vraag me wel af op welke positie MVG de selectie zou willen versterken met een basisspeler :@
Op de buiten dnek ik. Misschien ook een rechtsback voor in de breedte.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126679889
als Indi weggaat een linksback.

Ben eerder benieuwd of we nog centen krijgen voor overbodige spelers.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:09:39 #7
321382 vandermar
pi_126679905
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef macca728 het volgende:
als Indi weggaat een linksback.

Ben eerder benieuwd of we nog centen krijgen voor overbodige spelers.
Dat denk ik niet aangezien je Nelom hebt, Ramsteijn (al zie ik hem niet als LB) en Woudenberg.
RvP; Feyenoord
pi_126680050
Ramsteijn weet je in ieder geval zeker dat hij het niveau niet aankan. Woudenberg moet dat nog blijken maar gezien het aantal speelminuten vorig jaar zal dat ook wel weer een topper worden.
blablablabla
pi_126681478
Ik denk dat een evenwichtigere samenstelling qua leeftijden leidt tot een ervaren middenvelder. In de verdediging staat Mathijsen nu, in de aanval hebben Pelle en Schaken de onrust van de jonge spelers niet meer en worden de lijnen aardig uitgezet. Een controlerende middenvelder erbij zodat Vilhena op 10 kan en Clasie weer iets meer vrijheid heeft zou wel een behoorlijke stap vooruit zijn mijn inziens.

Ik hoop alleen dat er op de een of andere manier ook nog wel een extra vleugelspeler bij komt, om de concurrentie te verhogen, maar ik vrees dat Koeman nog altijd vertrouwen heeft in Verhoek...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:57:34 #10
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126681533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk dat een evenwichtigere samenstelling qua leeftijden leidt tot een ervaren middenvelder. In de verdediging staat Mathijsen nu, in de aanval hebben Pelle en Schaken de onrust van de jonge spelers niet meer en worden de lijnen aardig uitgezet. Een controlerende middenvelder erbij zodat Vilhena op 10 kan en Clasie weer iets meer vrijheid heeft zou wel een behoorlijke stap vooruit zijn mijn inziens.

Ik hoop alleen dat er op de een of andere manier ook nog wel een extra vleugelspeler bij komt, om de concurrentie te verhogen, maar ik vrees dat Koeman nog altijd vertrouwen heeft in Verhoek...
Manu komt er in ieder geval bij, al heb ik niet het idee dat hij nu wel het niveau heeft, afgezien van zijn gedragsproblemen bij Excelsior. Zou het wel mooi vinden als hij het zou halen, Manutelli 8-)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:19:05 #11
357045 Grifte
Feijenoord
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:19:14 #12
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_126682267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
Misschien toch maar eens informeren bij El Ahmadi. Goede ervaren middenvelder. Kan Immers mooi naar de bank. Heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar over een heel seizoen gezien vond ik het maar een ergerniswekkende mongool.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_126685398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef Grifte het volgende:

[..]

Manu komt er in ieder geval bij, al heb ik niet het idee dat hij nu wel het niveau heeft, afgezien van zijn gedragsproblemen bij Excelsior. Zou het wel mooi vinden als hij het zou halen, Manutelli 8-)
Bij Manu heb ik nog altijd wel mijn twijfels ja, maar goed, ik heb weinig jeugd en Jupiler gezien, dus baseer mijn mening ook maar op media en een paar beelden. Hij mag in de zomer een paar keer meetrainen, en mocht dat goed gaan mag hij bij de selectie blijven, klinkt niet heel overtuigend :)

Maar mocht hij aansluiten ligt er wel wat meer druk op een Verhoek ( :') ) inderdaad, wie weet wat t oplevert.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef PIETR het volgende:

[..]

Misschien toch maar eens informeren bij El Ahmadi. Goede ervaren middenvelder. Kan Immers mooi naar de bank. Heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar over een heel seizoen gezien vond ik het maar een ergerniswekkende mongool.
Voor El Ahmadi geldt wel een beetje hetzelfde als Guidetti he, die heeft een volgende stap in zijn carriere gezet, wel weinig gespeeld, maar wel in de Premier League, en toen hij voor ons speelde verdiende hij al boven het salaris wat we hem nu zouden willen bieden, 1.3mln dacht ik.

Een type El Ahmadi erbij zou wel wenselijk zijn inderdaad. Ik ben in het algemeen wel te spreken over Immers, zal ook nog wel wat beter in het team ingespeeld raken, maar ik zie hem niet boven het niveau Feyenoord uitstijgen (en nu heeft hij het boogde niveau nog niet).
In Immers zie ik ook niet echt een goede reserve in, daar lijkt ie me mentaal niet sterk genoeg voor. Maar op zich zou Immers - Vormer - Goossens wel een aardige bank vormen.
pi_126685475
Wie gaan er eigenlijk allemaal zeker weg. Dus niet Indi en zo maar spelers wiens contract afloopt of die verkocht zijn.
Cisse? Mokotjo naar PEC.
blablablabla
pi_126685591
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Elan het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal zeker weg. Dus niet Indi en zo maar spelers wiens contract afloopt of die verkocht zijn.
Cisse? Mokotjo naar PEC.
Vandaag zei FR12:

quote:
Stand van zaken: Feyenoord-selectie 2013/2014

Martin van Geel lijkt zich in de zomerse transferperiode amper op de transfermarkt te hoeven begeven. De selectie voor het komende seizoen is al grotendeels rond. FR12.nl voorziet u van een impressie over de spelersgroep voor het komende Eredivisie-seizoen.

Doel
Erwin Mulder
Kostas Lamprou
Ronald Graafland

Rechtsback
Daryl Janmaat
(Sven van Beek)

Centrale verdedigers
Stefan de Vrij
Joris Mathijsen
Terence Kongolo
Matthew Steenvoorden (multifunctioneel)
Kaj Ramsteijn

Linksback
Bruno Martins Indi*
Miquel Nelom
(Lucas Woudenberg)

Middenveld
Jordy Clasie
Tonny Vilhena
Lex Immers
Ruud Vormer
Harmeet Singh
John Goossens

Vleugelaanvallers
Ruben Schaken
Jean-Paul Boëtius
Elvis Manu
Wesley Verhoek

Spits
Graziano Pellè
Mitchell te Vrede

Feyenoord heeft bovendien nog Jordy van Deelen (verhuurd aan Excelsior, rechtsback), Mats van Huijgevoort (verhuurd aan Excelsior, CV), Boy de Jong (jeugdspeler, keeper) en Joey Sleegers (jeugdspeler, middenvelder) langdurig onder contract staan. Het is nog onbekend wat Feyenoord precies met hun van plan is.

*Bruno Martins Indi lijkt deze zomer een buitenlands avontuur aan te gaan

Verhuur
Anass Achahbar (club nog onbekend)

Vertrek
Guyon Fernandez
Sekou Cissé
Kelvin Leerdam
Kamohelo Mokotjo
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:49:09 #17
321382 vandermar
pi_126685654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vandaag zei FR12:

[..]

FR12 :')
RvP; Feyenoord
  zaterdag 18 mei 2013 @ 19:58:33 #18
321382 vandermar
pi_126686004
!

Kom ik op internet tegen. Welcome to Feyenoord?
RvP; Feyenoord
pi_126686294
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
!

What's next, de Libanese Iniesta? :7
Abracadabra, tapate guarra!
pi_126686359
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 20:08:38 #21
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_126686399
quote:
ziet eruit als betrouwbare bron ^O^
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_126687612
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vandaag zei FR12:

[..]

Eigenlijk hebben we al een complete selectie.

Maar verschil tussen de basis en de bank is veel te groot. Enorme overdaad aan middenvelders ook. Wat mot je met én Vormer én Sing en Immers én Vilhena én Goossens én Clasie als je met 3 middenvelders speelt.
Nelom speelde niet sterk als hij echt door het ijs zakt heb je alleen die Woudenberg om hem op te vangen. Aanval is ook veel te afhankelijk van Pelle. Als die anderhalve week na het sluiten van de transfermarkt zijn poot breekt heb je een enorm probleem met deze selectie.
blablablabla
pi_126687650
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
!

Toptalent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
pi_126688530
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

FR12 :')
Nja, t ging mij meer over een overzichtslijstje, ik vond t wel makkelijk :)
pi_126688589
Wat is er eigenlijk mis met FR12?

Als je die comments niet leest dan is het toch een prima site? :P
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')