quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus meer dan top drie kunnen we niet op hopen?
Die kipkluifjes zijn verdomd lekker, dus geen gehaat hier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
En niet haten op de kipkluifjes, het is het idee dat telt![]()
Henk de hetero die kennelijk het Songfestival net zo belangrijk vindt als Feyenoord, zó moeten jullie het zien
niemand haat op de kipkluifjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
Henk de hetero die kennelijk het Songfestival net zo belangrijk vindt als Feyenoord, zó moeten jullie het zien
Hoezo kan dat niet als je als... zeg... vierde de kroeg binnen komt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik mot wel als eerste in de kroeg weze want dan kan ik de computer in als Muis de songfestivalkoningin.
Als hij zoveel van Feyenoord houdt, moet hij eens ophouden met de kluifjes potverdomme, en iets vinden wat wel geluk brengt. Voor mij is het elke keer weer een teleurstelling door zijn nepgeluksbrengersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
whehehehequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat Toek zich zo in de computer laat zetten?
Nee da's waar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet als je als... zeg... vierde de kroeg binnen komt?
Denk je dat Toek zich zo in de computer laat zetten? Dat laat Henk echt niet gebeuren hoor
Dat ie het ritueel tijdens het songfestival uitvoert vind ik al heel wat persoonlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand haat op de kipkluifjes
sommige mensen trekken de succesrate van het ritueel alleen een beetje in twijfel
Die heeft vrij vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee da's waar.
En anders beschermt Peter mijn titel wel
ik eet het gewoon opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie het ritueel tijdens het songfestival uitvoert vind ik al heel wat persoonlijk
quote:
Ja en tis nog onze eigen schuld ookquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga zo hard om 4 uur al in de kroeg zijn, en dan ga ik me sp3c de songfestivalkoningin noemen.
VERWARRING ALOM MUWHAHAHAHAAHAHAHAHA
dan moet je nu wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga zo hard om 4 uur al in de kroeg zijn, en dan ga ik me sp3c de songfestivalkoningin noemen.
VERWARRING ALOM MUWHAHAHAHAAHAHAHAHA
Ik vond het zo grappig toen ik jou vroeg: oh de zanger?quote:
huh?quote:
Dear lordquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Ole het volgende:
Vergeet Anouk, stem op de Fantasticos bij sterren punt nl!
hij wil zijn patat zelf eten mang!quote:
Nee ik geloof de 63e ofzo. Zal eens vragen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh?
En het zal wel de 12de minuut zijn want het legioen is de Twaalfde man!
MPG is er niet hoor dus het kan welquote:
oh eigen bijgeloof dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik geloof de 63e ofzo. Zal eens vragen.
Is er een "wie is de chef"-marathon op of zo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef roos85 het volgende:
Baal wel beetje dat ik vanavond niet kan kijken bij Henk..
meer eten voor mij dus mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef roos85 het volgende:
Baal wel beetje dat ik vanavond niet kan kijken bij Henk..
Zoietsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er een "wie is de chef"-marathon op of zo?
Lekker.quote:
Mwahquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus Greys, Henk moet wel bijzonder blij met jou zijn, dat je zo achterlijk veel klandizie voor hem binnenhaalt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
78e minuut Toek is het ritueel
Omdat ze ooit eens scoorden exact op het moment dat ie met de kluifjes uit de keuken kwam
Ik drink de hele avond water uit de kraan in de keuken hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Maar even serieus Greys, Henk moet wel bijzonder blij met jou zijn, dat je zo achterlijk veel klandizie voor hem binnenhaalt.
Dat hadden we donderdagquote:
En ik heb stiekem mijn eigen drank meequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik drink de hele avond water uit de kraan in de keuken hoor.
Die verdient niets aan mij
Ons bin zuunig!
Nou ik heb vanavond geen tapa'squote:
Ik stem Birds!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Heej maar jongens, ik heb een dilemma![]()
Dinsdag ging het goed, toen had ik mijn Birds broekje aan.
Vanavond doe ik met EliesjeBee matching oranje onderbroekjes. Maar ik heb dus het gevoel dat ik mijn Birds broekie aan zou moeten
knip die oranje en die bird in 2 en maak 2 biranje onderbroeken van de beide helftenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Vanavond doe ik met EliesjeBee matching oranje onderbroekjes. Maar ik heb dus het gevoel dat ik mijn Birds broekie aan zou moeten
Birdsbroekje óver het oranje broekje. Dubbel geluk!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Dat kan niet als Nederlander!quote:
Ik zou voor birds gaan. genzij je die niet gewassen hebt, dan is het beter voor iedereen als je dat niet doet. ElisaB moet potverdikkeme maar matchen met de vogelsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Gevoel volgen danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Deze.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Birdsbroekje óver het oranje broekje. Dubbel geluk!
snel even handwassen en in de droger! Of zitten er nog remsporen op?quote:
Dude.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef franklop het volgende:
[..]
snel even handwassen en in de droger! Of zitten er nog remsporen op?
wat? Stop je na het voorgerecht /MPG-modusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ronde 4 bij shabu niet gehaald ..
Doe je gewoon allebeiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Zelfs ik had maar 1 hapje bij 4e ronde, kwam dan wel doordat roos + vriendin nietal hun eerdere hapjes opatenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat? Stop je na het voorgerecht /MPG-modus
Dat is wel balen
kortom jij hebt in ronde 3 voor meerdere mensen gegeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfs ik had maar 1 hapje bij 4e ronde, kwam dan wel doordat roos + vriendin nietal hun eerdere hapjes opaten
in de avond heb je 4 rondes waar je kunt bestellen , dus was nog best netjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat? Stop je na het voorgerecht /MPG-modus
Dat is wel balen
6 toch of was dat vroegah? Kom er niet zoveelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
in de avond heb je 4 rondes waar je kunt bestellen , dus was nog best netjes
Ik heb 1 set en die gebruik ik zelfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moeten we dan niet ook weer allemaal sleeves aan?
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moeten we dan niet ook weer allemaal sleeves aan?
En ik dezelfde schoenen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik uh... doe dezelfde broek aan als dinsdag, dat helpt vast ook!
wat trek je aan dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Oognip het volgende:
Ik doe totaal iets anders aan dus als we verliezen is het mijn schuld
Alleen een overhemd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe wel een overhemd aan, dan moeten we wel winnen.
Nee ook wel een broek denk ik, ik geloof dat het zelfs strafbaar is om in je blote togus over straat te hobbelenquote:
dus je bent er pas NA birdsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:54 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben echt godsgruwelijk moe.
en ik moet boodschappen doen.
daarna ga ik slapen![]()
en dan verneuk ik mijn kapsel dus daarna douchen en haren wassen. en koken+eten.
zucht.
nee. ik ga geen schapjes doen. ik ga slapenquote:
Zodattie daar kan scheuren?quote:
Nog héél eventjesquote:
Beter dat ie in de kroeg scheurt dan thuisquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zodattie daar kan scheuren?
Lijkt me idd handig.
Laat Heatwave dit maar niet lezen "Dquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter dat ie in de kroeg scheurt dan thuisAnders moet ik nu m'n andere panty al aan en is de kans dat die scheurt voor we bij de kroeg zijn groter
![]()
/wijf
Heb ik en nog een leggingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]haha ja inderdaad
reservepanty meenemen
Ik voel dat hier een zekere logica achter zit, maar...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beter dat ie in de kroeg scheurt dan thuisAnders moet ik nu m'n andere panty al aan en is de kans dat die scheurt voor we bij de kroeg zijn groter
![]()
/wijf
Toen ik het typte vond ik de logica ook ver te zoekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik voel dat hier een zekere logica achter zit, maar...
is minder sexy ja... wel lekker warmquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei scheurenEn dan mot ik een legging aan, liever niet
Dit plaatje aub:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:14 schreef Cee het volgende:
Hoi, ik ben weer even thuis. Moet ik er nog wat tuig bij zetten in de OP?
volgens mij nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:14 schreef Cee het volgende:
Fascination + eten misschien? Al is dat niet heel boeiend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:14 schreef Cee het volgende:
wat een strafquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Eitjee het volgende:
Ik wil er ook bij zij-hijn...![]()
Maar ben voor straf in Barcelona.
ESF / [MEET] Birds is the word! 18/5 #40 Ondanks alles een topavond. BOKS!quote:
Doet Spanje nog mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Eitjee het volgende:
Ik wil er ook bij zij-hijn...![]()
Maar ben voor straf in Barcelona.
neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
Nip gaat weer in een kort jurkje en ons morgen vragen of we d'r billen konden zien?
O ja, van ons geldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die mogen standaard in de finale omdat ze veel betalen.
Dat was vorige keer het euvel ook niet toch?quote:
M'n vrienden zijn er hier, net als ik, van overtuigd dat Spanje overtuigend laatste wordt. We kijken vanavond samen en ik zal iedereen dwingen om op Anouk te stemmen. 20 keer.quote:
Die vraag stelde ik toen niet zomaar he, even voor de duidelijkheid. Ik hoorde er van verschillende kanten geluiden over terwijl ik me er helemaal niet bewust van was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef Greys het volgende:
Nip gaat weer in een kort jurkje en ons morgen vragen of we d'r billen konden zien?
Nu niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was vorige keer het euvel ook niet toch?
Toen was ie strak en doorschijnend...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Eitjee het volgende:
[..]
M'n vrienden zijn er hier, net als ik, van overtuigd dat Spanje overtuigend laatste wordt. We kijken vanavond samen en ik zal iedereen dwingen om op Anouk te stemmen. 20 keer.
dus als Spanje wint is het ook onze zege? Dus we hebben 2 kanshebbersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, snap jij het
Crisisland en hoppa, bakken geld naar het Eurovisie.
Ik heb er echt NIKS van gezien en ik zag haar al bij daglicht in de hotelkamerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Maar was 'ie nou echt doorschijnend en heeft niemand iets gezegd?![]()
Gisteravond live gewoon KNETTERVALS.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Spanje is idd niet zo goed deze keer nee
viel het ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er echt NIKS van gezien en ik zag haar al bij daglicht in de hotelkamer
Dus denk dat het meevalt echt.
Blijkbaar wel, want er zijn er twee die m'n ondergoed konden zien. Aan de ene kant snap ik wel dat ze het niet gezegd hebben, want dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelen. Al had ik dan een legging mee die ik aan had kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Maar was 'ie nou echt doorschijnend en heeft niemand iets gezegd?![]()
2? Wat dacht je van Griekenland en Ierland?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus als Spanje wint is het ook onze zege? Dus we hebben 2 kanshebbers
Oeh! even mijn vrienden in Spanje facebooken!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:24 schreef Eitjee het volgende:
[..]
M'n vrienden zijn er hier, net als ik, van overtuigd dat Spanje overtuigend laatste wordt. We kijken vanavond samen en ik zal iedereen dwingen om op Anouk te stemmen. 20 keer.
Was het niet zo dat ze alleen de randjes/contouren konden zien zeg maar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want er zijn er twee die m'n ondergoed konden zien. Aan de ene kant snap ik wel dat ze het niet gezegd hebben, want dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelen. Al had ik dan een legging mee die ik aan had kunnen doen.
Bende gij al klaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want er zijn er twee die m'n ondergoed konden zien. Aan de ene kant snap ik wel dat ze het niet gezegd hebben, want dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelen. Al had ik dan een legging mee die ik aan had kunnen doen.
Ik weet alleen dat ze m'n ondergoed en billen konden zien. Naja, maakt ook niet uit, weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze alleen de randjes/contouren konden zien zeg maar?
Zoals je ook een broekje onder een spijkerbroek kunt zien zitten soms, zonder dat ie doorschijnt?
Heb MPG er niet over gehoord dus het zal wel los lopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat denk ik misschien ook eerder, en zo erg is dat nou ook weer niet. Dus het zal wel meegevallen hebben, Nip!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze alleen de randjes/contouren konden zien zeg maar?
Zoals je ook een broekje onder een spijkerbroek kunt zien zitten soms, zonder dat ie doorschijnt?
Ik ben op tijd bij MB!quote:
Begin jij ook al?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Over anderhalf uur gaan we en ik moet nog kijken wat ik aandoe.
Ik voel een crisis aanokmen maar ben verlamd door angst.
Rustig ademhalen, geest kalmeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Ahwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:30 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder had voor vanavond allerlei speciale hapjes voor me in huis gehaald. Voel ik me een beetje schuldig.
Vergeleken met Petra zal iedereen eruitzien als een stijlicoon vanavond, denk daar maar aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Ze is echt veel te lief voor me.quote:
^^quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel een crisis aankomen maar ben verlamd door angst.
Maar Henk stookt goed altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Korte mouwen, gaat dat lukken? Volgens mij is het best wel koud buiten!
Ik heb dinsdag steeds mn jasje aangehouden omdat ik het toch nog wel koud vondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Henk stookt goed altijd.
Nou ik duik even de kleerkast in, tot straks
Dat komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:07 schreef Ole het volgende:
Vanavond nog een klein beetje krachtiger, is het helemaal top!!!
Gek he, vorig jaar stond iedereen buiten omdat het zo warm wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag steeds mn jasje aangehouden omdat ik het toch nog wel koud vond
/koukleum
ik heb echt geen idee wie je bent weet je datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag steeds mn jasje aangehouden omdat ik het toch nog wel koud vond
/koukleum
Nou inderdaad! Hoewel dat weer een beetje te wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Gek he, vorig jaar stond iedereen buiten omdat het zo warm was
Ik heb een fotoboek met wat onduidelijke foto'squote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie je bent weet je daten deze hint maakt het er niet beter op
* Toekito gaat zich schamen
je stond aan de bar bij de bel ofniet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een fotoboek met wat onduidelijke foto's
Ik zeg vanavond wel hoi tegen je
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
je stond aan de bar bij de bel ofniet?
quote:
Nou ja ik ga weer aan dezelfde tafel hangen en de gokkast proberen WEER iets leeg te halen straks. Dus ver zoeken hoef je niet.quote:
zo dichtbijquote:
Nu vraag ik me wel af wie dat dan was. Ik werd die avond ook al verward met oognipquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
je stond aan de bar bij de bel ofniet?
Allebei even mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af wie dat dan was. Ik werd die avond ook al verward met oognip
had je ook iets doorschijnende jurkje aan dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af wie dat dan was. Ik werd die avond ook al verward met oognip
Integendeel, dus daar lag het niet aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
had je ook iets doorschijnende jurkje aan dan?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Allebei even mooi![]()
En allebei donker haar..
DAN HAD JE HET WEL GEWETEN!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
had je ook iets doorschijnende jurkje aan dan?
jupsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAN HAD JE HET WEL GEWETEN!!!
* sp3c runs away
sp3c gaat klapjes krijgen vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
DAN HAD JE HET WEL GEWETEN!!!
* sp3c runs away
Grees is er sowieso om half 7. Komt goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:24 schreef sp3c het volgende:
of zaten we nog steeds op half 7?
hij zei dat hij niet moeilijk deed dus ik ga uit van 7 uur
bewijs straks het tegendeel maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Dus alleen als ik een doorschijnend jurkje aanheb ben ik leuk genoeg om op te vallen?
kun je makkelijk testen door dit keer wel met een doorschijnend jurkje aan te komen zettenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Dus alleen als ik een doorschijnend jurkje aanheb ben ik leuk genoeg om op te vallen?
Jij blijft rennen he!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je makkelijk testen door dit keer wel met een doorschijnend jurkje aan te komen zetten
* sp3c runs awayquote:
open van achter?quote:
Is dat HeteWijf al gesignaleerd trouwens?quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Is dat HeteWijf al gesignaleerd trouwens?
Je hebt nog een uurtje om erover na te denkenquote:
I know! Ik moet er maar eens aan beginnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Je hebt nog een uurtje om erover na te denken
Handig nummer om te onthouden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef Toekito het volgende:
Mijn heinekenshirt bevat trouwens nr 373642. In het kader van de feiten op een rijtje.
Adem in.. adem uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.
Nu wordt ik licht in mijn hoofd.quote:
niet zo snel doen danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu wordt ik licht in mijn hoofd.
dan ga je daarna naar die vriendinquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik baal dat mijn vriendin vanavond haar verjaardag moet vierenwil ook naar jullie toe
ik moet ineens volle bak sparenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ga je daarna naar die vriendinje wilt JJ's plus 1 toch ook ontmoeten?
hey youquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
veel plezier vanavond mensen![]()
hopelijk eindigt ze hoog!
begint dat getrut nou alquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet ineens volle bak sparentwee kroegbezoeken op n avond is niet heel verantwoord dan
muilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
begint dat getrut nou alik mis de oude leuke gezellige LDG al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
muil
luf joeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
slaperig, met namequote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey you![]()
hoe voelde jij je de ochtend na de meet?
Vorig jaar was dat ook zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef Steve het volgende:
Wat jammer eigenlijk dat er zo'n duidelijke favoriet is, maakt het toch iets minder spannend.
Denk (hoop een beetje) dat die duidelijke favoriet vanavond heel erg gaat verrassen door niet te winnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef Steve het volgende:
Wat jammer eigenlijk dat er zo'n duidelijke favoriet is, maakt het toch iets minder spannend.
Ik verwacht wel dat als ik verdwaal onderweg naar Henk, dat jij me komt zoeken hèquote:
ik over 3 min!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat komen mensen ookalweer in de kroeg allemaal?
Ooooh dan ga ik zo ook vertrekken, en dan ben ik er over 3 kwartier.quote:
Jaaaaaaaaquote:
Je panty?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Goodbye het volgende:
Vijf minuten onderweg en ik bedenk me al weer iets dat ik vergeten ben.
Ja,er was al vraag naarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:38 schreef roos85 het volgende:
Zwabje, neem je wel weer je grote Angry Bird mee? Ook nu er geen meneerroos is om er mee te zwaaien?
We worden 15e.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik stond op het station en echt 15 centimeter voor me landde een vogelpoeppakketje. als dat geen teken is!
uitkijken is het devies?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik stond op het station en echt 15 centimeter voor me landde een vogelpoeppakketje. als dat geen teken is!
Close, sokken voor morgenquote:
Ahwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef MissBliss het volgende:
Wij zitten lekker knus met z'n 5-en in de auto
Ahw, my gay brother from another motherquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie is er een kwartier op zoek naarde metro op Den Haag laan van NOI? Deze hier.
Ik heb m ondertussen gevonden en race naar Henk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahw, my gay brother from another mother
Hoop dat je 'm snel vindt! Anders ff iemand vragen?
waarom heet het dan Metrolijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef Laureline het volgende:
We hebben hier geen metro, alleen Rampstadrail!
dan ziet ik je zo!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb m ondertussen gevonden en race naar Henk.
Maar 1 bijna dode, dus dat viel hartstikke mee!quote:
een bijna dode amsterdammert?!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar 1 bijna dode, dus dat viel hartstikke mee!
Whehehehequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar 1 bijna dode, dus dat viel hartstikke mee!
Ja maar niet een van ons hoor!quote:
Op de vleugels van liefdequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, even eten en dan ga ik ook vliegen.
Precies. En zeker aangezien we alles tot nu toe heel laten in de zaakquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk altijd maar zo, we zijn stuk voor stuk betalende klanten dus hij heeft niks te klagen.
Als je maar niet van het dak valtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, even eten en dan ga ik ook vliegen.
Ja, en dan ga ik naar de sterren reiken.quote:
als we winnen is dat anders!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Precies. En zeker aangezien we alles tot nu toe heel laten in de zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |