Nee, het is idd nogal dubbel, maar als je denkt dat je je kinderen toch morgen na het gesprek terugkrijgt, dan geef je ze misschien wat makkelijker mee voor een laatste keer onbekommerd een dagje samen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat ze hem er voor aan zag dat-ie zo iets zou doen + OTS-gesprek, en dan toch meegeven?
Voor iets wat volgens mij toch echt wel enkele tijd als afspraak vaststond...???
That's rich, tho...
In mijn beleving, maar maak dit soort dingen niet mee uiteraard...
Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, dat eigenlijk niet te begrijpen valt. Mensen om mij heen die het hebben meegemaakt begrijpen het. Ze weten ook dat mijn ex mij probeert kapot te maken om zijn eigen gelijk te halen, ook al is dit niet in het belang van de kinderen. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij veel om zijn kinderen geeft. Alleen in de praktijk blijkt dit uit niets. Hij geeft een heel vertekent beeld. Daar kun je niet tegenop. Ik sla me er wel doorheen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In dit geval dus. En bij jou wrs. Maar het zij je vergeve, overal wordt gevochten in dat soort gevallen...
Vraag is waarom in dit geval?
Wat speelde er?
Nou ja je hoort iets over de schoonvader die zich er mee bemoeide...
Als vader ben je wel behoorlijk boos natuurlijk als die leuke schoonzoon een klootzak blijk te zijn geweest... en dat kan vervolgens het vuurtje ook aanhouden door wederzijdse beïnvloeding...
Maar goed we weten te weinig van de persoon Jeroen Denis toch...
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Als hij allemaal dezelfde rode onderbroeken heeft, mis je dus een rode onderbroek. Zo simpel is het, want dan heeft hij altijd een rode aan.
Ik heb een man met allemaal dezelfde sokken
Je kunt tegenwoordig kiezen of je de kinderen de naam van de moeder of van de vader geeft (als je getrouwd bent).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:
Ook als je niet getrouwd ben kun je de naam van de vader dragen als hij ze erkent heeft. Maar nu is alles mogelijk. Ik kijk nergens meer van op.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...
Dat is de vraag dus, anderen hier in het topic hebben ook gewoon ieder een eigen kledingset bij vader.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet verplicht maar ze moeten wel een tas met kleding meenemen, speeltjes, boeken, misschien iets als een iPod oid, om te e-mailen naar mama?
Ik ruik planning, goedkeuring van de moeder.
Ik ook, een soort sokken.............................. 2 soorten ondergoed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ken mannen (collega's) die kopen steeds 5 dezelfde spijkerbroeken, 5 dezelfde t-shirt en zeker 3 dezelfde paren schoenen... en dat al decennia lang...
Ja, okee, ik geloof dat ook wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Het is een heel lang en ingewikkeld verhaal, dat eigenlijk niet te begrijpen valt. Mensen om mij heen die het hebben meegemaakt begrijpen het. Ze weten ook dat mijn ex mij probeert kapot te maken om zijn eigen gelijk te halen, ook al is dit niet in het belang van de kinderen. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij veel om zijn kinderen geeft. Alleen in de praktijk blijkt dit uit niets. Hij geeft een heel vertekent beeld. Daar kun je niet tegenop. Ik sla me er wel doorheen.
Misschien waren die er niet? Kan zijn dat jeugdzorg faalde, kan ook zijn dat schoonvader loog dat hij barstte omdat hij & moeder gewoon een pestpokke-hekel aan de vader hadden en hem weg wilden hebben uit hun leven en dat van de kinderen. 4x vrijgesproken vind ik op zich een teken in het voordeel van de vader, je hoort wel van fouten maar ze zijn toch ook niet *helemaal* gek bij Jeugdzorg... De versobering van de omgangsregeling pas bij de 5de keer, zijn ze zo traag of duurde het zo lang voor schoonvader iemand gevonden had die voor zijn vuilspuierij viel? Ik zie in de postjes hier nogal wat mensen die aannemen dat de beschuldigingen terecht waren, ik ken het gezin niet, maar als er 4x wordt vrijgesproken vind ik beide mogelijkheden reëel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand die zijn kinderen mishandeld moet geen recht meer hebben op een bezoekregeling?
Maar 4 keer vrijgesproken, zijn er dan nooit sporen gevonden van mishandeling?>
Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn ex een diagnose heeft. Mogelijk heeft dat wel met zijn gedrag te maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik geloof dat ook wel.
Mannen zijn nu eenmaal ongeleide projectielen, over het algemeen...
Nou ja, sommigen dan, niet allemaal natuurlijk.
Ze plegen ook 85% van alle misdaden, ze zijn betrokken bij oorlogen, moorden, uitgaansagressie, religieus en politiek extremisme, bommenleggers, schoolshootings en noem maar op. Dus ja, het is puur statistiek.
1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag dus, anderen hier in het topic hebben ook gewoon ieder een eigen kledingset bij vader.
Maar dan nog, al zou vader ze de tweede week van de mei-vakantie hebben, en maandag weer naar school brengen, dan wil dat niet zeggen dat moeder op de hoogte was en/of goedkeuring gegeven had aan de plannen om met de kinderen naar Luxemburg te gaan.
Als ik met mijn kind in mijn huis ben, terwijl zijn vader in zijn huis is, en ik heb dus alles in mijn huis om daar te verblijven, waarom zou ik dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
En vice versa natuurlijk, als vader in zijn huis alles heeft wat nodig is voor een verblijf thuis, waarom zou hij dan niet met hem naar Parijs kunnen gaan?
Omdat hij dat gelogen heeft??quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...
Dan ben je daar zeg rond 2 uur 's middags...
Ja, en veel hebben ook een diagnose...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn ex een diagnose heeft. Mogelijk heeft dat wel met zijn gedrag te maken.
Als er sprake is van een erkenning of huwelijk dan kunnen ouders de achternaam van de kinderen kiezen, de keuze van de naam voor het eerste kind geldt dan voor alle kinderen uit die relatie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig kiezen of je de kinderen de naam van de moeder of van de vader geeft (als je getrouwd bent).
Ik vind die ex schoonvader nu al niet aardigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:03 schreef mar1m het volgende:
Uit een bron rondom de vader , de vader is door de (ex)schoonvader 4 keer aangeklaagd voor kindermishandeling en 4 keer vrijgesproken.
De vijfde aangifte had een versobering van de omgangsregeling tot gevolg.
Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 dingetje is plausibel, waarom reed hij maandagochtend ook niet meteen door naar Luxemburg...
Dan ben je daar zeg rond 2 uur 's middags...
Nee, dan was ik niet met hem getrouwd. Autisme/ narcisme. Ook 2 kinderen met autisme. Maar goed dat we niet alles van te voren weten. Ik wil me kinderen evengoed ook met beperking niet missen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en veel hebben ook een diagnose...
Maar dat wist jij btw niet vooraf?
IDDquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.
Kennelijk wist meneer de mensen om zich heen prima in de luren te leggen, zelfs als er sprake was van zeer onlogische zaken.
Ik neig steeds meer naar een gelijk voor opa.
Waarbij gezegd, denk ik, dat wrs 99,9% van de mensen die getrouwd zijn voor hun kind de naam van de vader aannemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er sprake is van een erkenning of huwelijk dan kunnen ouders de achternaam van de kinderen kiezen, de keuze van de naam voor het eerste kind geldt dan voor alle kinderen uit die relatie.
Als er niet bewust gekozen is voor de achternaam van de vader, en er is geen sprake van een huwelijk, dan krijgt het kind tegenwoordig de achternaam van de moeder, en zul je de omzetting naar de achternaam van de vader daarna apart moeten regelen bij de erkenning.
http://www.rijksoverheid.(...)hternaam-kind-kiezen
Ik wil überhaupt wel eens weten of er wel sprake is geweest van 4 keer vrijgesproken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Misschien waren die er niet? Kan zijn dat jeugdzorg faalde, kan ook zijn dat schoonvader loog dat hij barstte omdat hij & moeder gewoon een pestpokke-hekel aan de vader hadden en hem weg wilden hebben uit hun leven en dat van de kinderen. 4x vrijgesproken vind ik op zich een teken in het voordeel van de vader, je hoort wel van fouten maar ze zijn toch ook niet *helemaal* gek bij Jeugdzorg... De versobering van de omgangsregeling pas bij de 5de keer, zijn ze zo traag of duurde het zo lang voor schoonvader iemand gevonden had die voor zijn vuilspuierij viel? Ik zie in de postjes hier nogal wat mensen die aannemen dat de beschuldigingen terecht waren, ik ken het gezin niet, maar als er 4x wordt vrijgesproken vind ik beide mogelijkheden reëel.
Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarbij gezegd, denk ik, dat wrs 99,9% van de mensen die getrouwd zijn voor hun kind de naam van de vader aannemen.
Hij reed niet meteen door, omdat hij idd andere zaken in het vooruitzicht had...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin al de vraag.... net zoals dat rare gedoe met dat motel in Limburg.
Kennelijk wist meneer de mensen om zich heen prima in de luren te leggen, zelfs als er sprake was van zeer onlogische zaken.
Ik neig steeds meer naar een gelijk voor opa.
Psychische mishandeling is ook moeilijk aan te tonen. Dan moet je van goede huizen komen als je dat kunt bewijzen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt wel eens weten of er wel sprake is geweest van 4 keer vrijgesproken.
Over het algemeen is justitie er niet zo happig op om tot 5 keer toe dezelfde beschuldigingen te behandelen....
Dat vroeg ik me ook al af, heeft ze hun ID-kaarten meegegeven?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:19 schreef Dees83 het volgende:
Als hij naar Luxemburg zou gaan zou hij toch de id kaarten van de kids mee moeten nemen?
Geloof niet dat moeders van hun vakantie af geweten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |