Ja, echt een wondertje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh god dat hondje in Oklahoma op het journaal![]()
En ja, ik heb dan ook zo'n natte ogen momentquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:59 schreef Lutte het volgende:
Bos wat leuk! Dat je een gewaardeerde collega bent/was, is wel duidelijk!
Normaal is April en Mei hier horror, we zitten bijkans in Juni.quote:
Ja hier psies zo, een dagje of gewoon buiten een uurtje, das alles so far.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had hier laatst wel met bloesems wat last, maar 1 keer regen en tis weer weg
Kakquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben zo teleurgesteld he.
Wij zouden vanmorgen werkoverleg hebben want de boekhoudsters hadden lopen zeiken over de dames boven. Ik moest er ook bij. Dus ik verheugde me over een fijne discussie, oa over dat gedoe met die pakjes van me![]()
Vraag ik net aan stomme baas of ik de telefoon dan ff naar Amsterdam mag schakelen.
Nee blijf jij maar boven.
quote:
Whehequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Goddomme, duurt nog lang ook, wat zou ik allemaal missen?
Moet je al nieuwe hebben?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja zitten we met kerst nog aan de pillen![]()
Want ik durf natuurlijk toch niet gewoon niet te slikken nu
Zijn de zaken er voor jou op achteruit gegaan sinds jullie van M4 naar M3 zijn gegaan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben zo teleurgesteld he.
Wij zouden vanmorgen werkoverleg hebben want de boekhoudsters hadden lopen zeiken over de dames boven. Ik moest er ook bij. Dus ik verheugde me over een fijne discussie, oa over dat gedoe met die pakjes van me![]()
Vraag ik net aan stomme baas of ik de telefoon dan ff naar Amsterdam mag schakelen.
Nee blijf jij maar boven.
Minder leuk/drukker/meergezeikminderwaardering/noemhetmaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Achteruit?
Nou ja, ik doe nu twee banen voor het salaris van 1 baan he, tyfusdruk, echt waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe het nu alweer bijna een maand, en die eerste week kwam ik echt serieus half jankend thuis.
Vorige week zeiden mn collegae nog stuk voor stuk dat hun ergste nachtmerrie is dat ik ziek word of vakantie wil, want die houden dat nog geen dag vol en wss is dat ook zo. Ik dacht zelf dat t nu rustiger aan het worden is, maar dat is niet zo, ik heb er gewoon controle over nu, dus het gaat alweer bijna als vanzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:05 schreef Pagan het volgende:
Ze willen zeker, gezien het weer, een weekje teambuilden op de Malediven.Ja no way ook dat ik mee zou gaan hoor, ik wens ze veel plezier en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Stukkie vlaai erbij!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja man, als ze dat nou elke dag doen heb ik lekker rust
Daarom mocht jij ook niet meedoenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, ze hebben twee uur vergaderd en er is NIKS uitgekomen, same old same old![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Pagan het volgende:
Stil hier, zal ik het licht maar uitdoen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |