quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:03 schreef Bos81 het volgende:
Hoe maak je van een correctieroller een soort van knaagdier?
Nou zo dusBos creaties, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Omfg, soms gebeuren er echt dingen, dat ik denk, is dit echt??
Zit ik hier te bellen, potentiele nieuwe client aan de lijn, komt de poetsvrouw mijn bureau doen en begint ze echt als een of andere klapjosti mijn toetsenbord leeg te slaan op mijn bureau....
Ik kon haar niet eens wegmeppen want ik had in 1 hand de telefoon en was met de andere hand aan het schrijven.
Bloody hell zeg...
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:03 schreef Bos81 het volgende:
Hoe maak je van een correctieroller een soort van knaagdier?
Nou zo dusMooi BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik hier te bellen, potentiele nieuwe client aan de lijn, komt de poetsvrouw mijn bureau doen en begint ze echt als een of andere klapjosti mijn toetsenbord leeg te slaan op mijn bureau....
Ik kon haar niet eens wegmeppen want ik had in 1 hand de telefoon en was met de andere hand aan het schrijven.
Bloody hell zeg...
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Bloody hell zeg...
Headset vind ik echt niks, omdat ik niet enkel telefoon doequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf![]()
Heb je trouwens niet zo'n headsetje of is het makkelijker qua toestel om gewoon los te pakken?
Altijd handig die bonnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Net mijn afscheid op het werk gehad. Flink wat puzzelboekjes meegekregen plus meer dan 100 Euro aan vvv-bonnen![]()
![]()
Zekers. Ik ga er igg een logisch spel van kopen. Ze hadden eigenlijk al naar zoiets gezocht, maar ze wisten natuurlijk niet wat ik al heb. Smartgames (mijn favo-merk) heeft weer een paar nieuwe, dus ik kan weer kiezen en vooruitquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Release staat nu op 21-6.
Wat een ongelooflijke boutplatenmaatschappij heeft die dude, mss is de hype dan al helemaal voorbij, hij speelt in Paradiso, op Pinkpop, op Werchter, en geen cd om te verkopen?
Jezus fuck
Ja nee echt, die lopen wat mis hoor, als ie uit is is iedereen m alweer beuquote:
Hij heeft misschien wel geen andere nummers. Wat moet je dan, als een gek wat dingen van tekstschrijvers gaan inzingen? Slecht geplande doorbraak sowieso.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, die lopen wat mis hoor, als ie uit is is iedereen m alweer beu
Nice!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Net mijn afscheid op het werk gehad. Flink wat puzzelboekjes meegekregen plus meer dan 100 Euro aan vvv-bonnen![]()
![]()
quote:
Ah ja logisch, en die dingen zijn vaak al alles behalve prettig. Dat gekloot met een draadje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Headset vind ik echt niks, omdat ik niet enkel telefoon doe
In het handboek zal het wel zo staan: 'eindig het gesprek met een beleefde 'goedendag'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet altijd gniffelen hoe ze bij de Belastingdienst aan de telefoon altijd zo bloedserieus 'goedendag' op het eind zeggen
Uiteraard!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In het handboek zal het wel zo staan: 'eindig het gesprek met een beleefde 'goedendag'.
Die dingen zijn zo kut als je van hot naar her rent de hele tijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja logisch, en die dingen zijn vaak al alles behalve prettig. Dat gekloot met een draadje.
Ja vooral dat laatstequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo kut als je van hot naar her rent de hele tijd![]()
Om nog maar te zwijgen over wat ze met je haar doen
Aan het eind van de werkweek moet je 4 headsets uit je haar pulken. Of je ontdekt dan nog een 5e ergens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo kut als je van hot naar her rent de hele tijd![]()
Om nog maar te zwijgen over wat ze met je haar doen
Wat fijn Bos!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:05 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ja ik zag het netquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh god dat hondje in Oklahoma op het journaal![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:59 schreef Lutte het volgende:
Bos wat leuk! Dat je een gewaardeerde collega bent/was, is wel duidelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |