SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kan jullie sponsoren met kaartjes als je naar een Pathé bios gaat
hier?quote:
wat?quote:
Chris Griffinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee dat zijn me intilialen ofzo iets
Chris heet ik
wow tis al half 11 uur geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bij je post van 22:31:03 zie ik geen UI
oh.. raarquote:
Chris Piem0lquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee dat zijn me intilialen ofzo iets
Chris heet ik
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
woow wat gebeurt er, ik evolueer
*konijn evolueerde in superkonijn*
xdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
Chris Piem0l
haha piemel xd xd xd lol rofl lmao hihi
wat? ik heb niks gedaanquote:
Gedraag je of ik bel je.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
Chris Piem0l
haha piemel xd xd xd lol rofl lmao hihi
nu je een superkonijn bent, kan je op mijn schouder zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
woow wat gebeurt er, ik evolueer
*konijn evolueerde in superkonijn*
jaquote:
neequote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yes, now comes the monkey out the sleeve!
Die is slecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
no parking here!
niet het park in heren!
heb je al een voorkant?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef DrNick het volgende:
Kutzooi, Bio PO verslag moet dinsdag ook af
met een photoshop van jou als vlinder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef DrNick het volgende:
Je hebt een extra lang weekend, doe er wat mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef DrNick het volgende:
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met een photoshop van jou als vlinder?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met een photoshop van jou als vlinder?
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
grafische rekenmachine? :s :s :s
omg nu ben ik echt helemala in de war :S
9 uur werk morgen, dus dan kan het ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je hebt een extra lang weekend, doe er wat mee.
Ik heb je nummer emiel :S 06-emiel :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
grafische rekenmachine? :s :s :s
omg nu ben ik echt helemala in de war :S
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie soms ook de neiging om FOK!-smileys te sturen naar iemand op WA die niet op FOK! zit?
doe ik al de tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie soms ook de neiging om FOK!-smileys te sturen naar iemand op WA die niet op FOK! zit?
Ik wilde een keer eenquote:
hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
nu kunnen we de wereld verkennenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
* EugeneKrabs gaat op zwerty's schouder zitten
De emogif lijkt algemeen geaccepteerd te zijn, of ik ken heel veel closet-FOK!kersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
emogif snappen ze wel maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde een keer eennaar mijn moeder sturen, toch maar niet gedaan.
Ja, die wel. Maar dan staat het bekend als een huillach, en dan denken ze dat je iets anders bedoelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De emogif lijkt algemeen geaccepteerd te zijn, of ik ken heel veel closet-FOK!kers
mag ookquote:
omg boksquote:
Doe ik altijd. Naar iedereen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Nonsens, je bent een krab.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je een boot of klim je op m'n rug?
ik heb wel alleen zwemdiploma A gehaald
lees eens beterquote:
Je copy en paste is stuk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Kijk anders even in HVJJN in r&p, geen zin om alles over te typen
no worries bby ik heb A en Bquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je een boot of klim je op m'n rug?
ik heb wel alleen zwemdiploma A gehaald
die kent mij niet, dan mag je het wel doenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die kent mij niet, dan mag je het wel doen
heb moequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb moe geworden echt van deze week
quote:
quote:
zei ik whatsapp :S ik bedoelde wortelsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke maar ik ben een konijn dus heb je whatsapp?
nee je hebt geen spierenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zei ik whatsapp :S ik bedoelde wortels
ja :S wat bedoel je hiermee :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke maar ik ben een konijn dus heb je whatsapp?
ik ben 12 wat is een wortelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zei ik whatsapp :S ik bedoelde wortels
Blquote:
bedankt voor deze informatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in Nederland zijn ze meestal oranje:
[ afbeelding ]
eigenlijk zijn ze paars origineel:
[ afbeelding ]
wat? welke?quote:
omgquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef DrNick het volgende:
Die vierkante kosten volgens mij wel omgerekend 100 euro/stuk
kapotquote:
quote:Square watermelons are expensive though (10,000 yen or about $82). Compare that to regular round watermelons which cost about $15-20 in Japan.
maar die kan je zelf ook maken eigquote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Zit op ipad of mobiel dus dan is het wel meer werk enzo
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar die kan je zelf ook maken eig
Ik verveel me de tyfusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
[..]
Ook niks te doen deze saaie vrijdagavond?
Fokkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
[..]
Ook niks te doen deze saaie vrijdagavond?
niet scheldenquote:
ja kon ik niet vinden :Squote:
Waar dan wel over?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik kon je metafoor nier meer gebruiken want wij deden die stelling niet
oh stom plaats dan niet zulke dingen gekkie :cquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja kon ik niet vinden :S
lurkerrrr
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh stom plaats dan niet zulke dingen gekkie :c
Nee, illuminati
Mijne niet :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef zwerty het volgende:
[..]
net alsof je nu stoer bent :S ik weet het toch ook aa duuh
okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
illumunati moet weg want hun hebben 2pac en biggie dood geschoten heb ik ooit gelezen
het is uitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben zwerty's konijn :S sorry
houden konijnen van mossels?
We deden alle stellingen behalve diequote:
jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit gelezen dat ik illuminati bullshit vindquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
illumunati moet weg want hun hebben 2pac en biggie dood geschoten heb ik ooit gelezen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
jawelJij kent mij niedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:S
quote:
Is het stellingverdedigen wel een beetje goed gelukt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
We deden alle stellingen behalve diedie werd door een ander team gedaan in een voorronde. Een over engels uren verdubbelen, een over meer vrouwen in de politiek, een over doping controle, een over hoge eisen in het onderwijs, en een over tatoeages en piercing verbod.
ga weg willemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoorde dat je single bent.
Daten?
Gr edwin emiel
Het bestaat wel echt maar wat ze precies doen is onbekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat ik illuminati bullshit vind
Welterustenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef DrNick het volgende:
Ik ga zo maar slapen enzo, morgen half 9 werken
Ja we hadden de 2e prijs uiteindelijk, maar finale ging wel heel gelijk op. En ik heb een paar mensen mooi kunnen wegpraten dus ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is het stellingverdedigen wel een beetje goed gelukt?
als je haar wil troost haar dan :s het is net uit met haar krab :s :squote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daten?
Gr edwin emiel
illuminati is omgekeerd itanimulliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het bestaat wel echt maar wat ze precies doen is onbekend
liefdesverdriet atm dus neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daten?
Gr edwin emiel
Ze doen gewoon niks man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het bestaat wel echt maar wat ze precies doen is onbekend
Gaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef zwerty het volgende:
[..]
als je haar wil troost haar dan :s het is net uit met haar krab :s :s
Elke rapper rapt:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze doen gewoon niks man.
Illuminati is al een heel oud iets
De reden waarom er nu zoveel druk om wordt gemaakt is door de 'illuminati' in de muziek en ik zie dat meer als een marketing-achtig iets dan als bedreiging voor de wereld ofzo.
Oké danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:06 schreef badschaap het volgende:
had vandaag op werk wel beetje sjans met blondine
heb je haar nummer?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:06 schreef badschaap het volgende:
had vandaag op werk wel beetje sjans met blondine
Dat kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Elke rapper rapt:
Illumunati want my mind my soul
secret soyiety try to keep their eye on me
jij zei seksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ook genoeg rappers die over seks drugs en 100 vrouwen rappen maar eigenlijk gewoon brave hendriks zijn.
slechte rap dan :-pquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Elke rapper rapt:
Illumunati want my mind my soul
secret soyiety try to keep their eye on me
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ook genoeg rappers die over seks drugs en 100 vrouwen rappen maar eigenlijk gewoon brave hendriks zijn.
toon je ware aardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben superkonijn en krab tegelijk
beetje raar hoor
wie zn nummer wasda?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef badschaap het volgende:
OMFG een meisje denkt dat dolfijnen eieren leggen -_-
VMBO strikes again
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vmbo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef badschaap het volgende:
VMBO strikes again
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef badschaap het volgende:
VMBO strikes again
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]skitta boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Vogelbekdieren zijn ook zoogdieren, en die leggen wel eierenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef badschaap het volgende:
VMBO strikes again
perry het vogel bek dierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vogelbekdieren zijn ook zoogdieren, en die leggen wel eieren
Vind ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
Heb afgelopen week alleen maar broeken aangehad. Panty's en maillots zijn zo veel chiller.
En zoveel leuker om te zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
Heb afgelopen week alleen maar broeken aangehad. Panty's en maillots zijn zo veel chiller.
wow egt insprirende citaat !!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
"Stand your ground and fight". - Pete Dunham
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je knapper was zou ik best wel seks met je willen hoor
Veel plezier glitternichtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
zo, ik heb nog 10 minuten tijd voor jullie, dan ga ik de stad in.
Omijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
kom vechten danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
"Stand your ground and fight". - Pete Dunham
Wel met iets eroverheen hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zoveel leuker om te zien
Ja, ben het zo gewend. Dat icoontje van een vrouw past op een manier niet bij mij.quote:
Zo laat nogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
Oke, wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
in een liedje van jay-z hoor je murder murder jesus
Ja snap ik hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel met iets eroverheen hoor.
[..]
Ja, ben het zo gewend. Dat icoontje van een vrouw past op een manier niet bij mij.
Hmmmz, ik blijf dit verwarrend vindenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel met iets eroverheen hoor.
[..]
Ja, ben het zo gewend. Dat icoontje van een vrouw past op een manier niet bij mij.
You badassquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga hier morgen zooo spijt van krijgen.8 uur op
Niks maar het is nog ergerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oke, wat wil je daarmee zeggen dan?
Ja maar denk je dan dat Jay-Z een duivels man is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niks maar het is nog erger![]()
six six six murder murder jesus
666 duivel teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |