We deden alle stellingen behalve diequote:
jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit gelezen dat ik illuminati bullshit vindquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
illumunati moet weg want hun hebben 2pac en biggie dood geschoten heb ik ooit gelezen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
jawelJij kent mij niedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:S
quote:
Is het stellingverdedigen wel een beetje goed gelukt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
We deden alle stellingen behalve diedie werd door een ander team gedaan in een voorronde. Een over engels uren verdubbelen, een over meer vrouwen in de politiek, een over doping controle, een over hoge eisen in het onderwijs, en een over tatoeages en piercing verbod.
ga weg willemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoorde dat je single bent.
Daten?
Gr edwin emiel
Het bestaat wel echt maar wat ze precies doen is onbekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat ik illuminati bullshit vind
Welterustenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef DrNick het volgende:
Ik ga zo maar slapen enzo, morgen half 9 werken
Ja we hadden de 2e prijs uiteindelijk, maar finale ging wel heel gelijk op. En ik heb een paar mensen mooi kunnen wegpraten dus ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is het stellingverdedigen wel een beetje goed gelukt?
als je haar wil troost haar dan :s het is net uit met haar krab :s :squote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daten?
Gr edwin emiel
illuminati is omgekeerd itanimulliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het bestaat wel echt maar wat ze precies doen is onbekend
liefdesverdriet atm dus neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daten?
Gr edwin emiel
Ze doen gewoon niks man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het bestaat wel echt maar wat ze precies doen is onbekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |