Die is slecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
no parking here!
niet het park in heren!
heb je al een voorkant?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef DrNick het volgende:
Kutzooi, Bio PO verslag moet dinsdag ook af
met een photoshop van jou als vlinder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef DrNick het volgende:
Je hebt een extra lang weekend, doe er wat mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef DrNick het volgende:
Neen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met een photoshop van jou als vlinder?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met een photoshop van jou als vlinder?
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
grafische rekenmachine? :s :s :s
omg nu ben ik echt helemala in de war :S
9 uur werk morgen, dus dan kan het ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je hebt een extra lang weekend, doe er wat mee.
Ik heb je nummer emiel :S 06-emiel :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
grafische rekenmachine? :s :s :s
omg nu ben ik echt helemala in de war :S
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie soms ook de neiging om FOK!-smileys te sturen naar iemand op WA die niet op FOK! zit?
doe ik al de tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie soms ook de neiging om FOK!-smileys te sturen naar iemand op WA die niet op FOK! zit?
Ik wilde een keer eenquote:
hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
nu kunnen we de wereld verkennenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
* EugeneKrabs gaat op zwerty's schouder zitten
De emogif lijkt algemeen geaccepteerd te zijn, of ik ken heel veel closet-FOK!kersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
emogif snappen ze wel maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde een keer eennaar mijn moeder sturen, toch maar niet gedaan.
Ja, die wel. Maar dan staat het bekend als een huillach, en dan denken ze dat je iets anders bedoelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De emogif lijkt algemeen geaccepteerd te zijn, of ik ken heel veel closet-FOK!kers
mag ookquote:
omg boksquote:
Doe ik altijd. Naar iedereen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |