Lees even terugquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef poepa het volgende:
Waarom zoeken ze nu ook specifiek naar het shirtje van Julian? Het hele jong met kleding en al is toch zoek

Ik doelde op het missen van een t-shirt onder de sweaterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Pleione het volgende:
[..]
Groenig door klimmen in het speeltoestel waar hij zich ophing denk ik

Nee, die man is niet naakt gevonden, hij had geen onderbroek aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?

Dit topic. Post van Blanket (tweets door politie)quote:

Ja. Of niet altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef poepa het volgende:
Er zijn toch mensen die geen onderbroek dragen?

Nee idd, daar zou ik ook geen beginnende duikers laten duikenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar red je het niet met wat snorkelen.

Ja maar er word een onderbroek gemist van G star een rooie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef poepa het volgende:

Ja, maar nu staat er 'mogelijk droeg'. En zou de broek niet ernstig vervuild moeten zijn als hij die ten tijde van de zelfmoord droeg?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verhaal was eerder dat hij die kleding (en schoenen) aan had toen hij gevonden werd

Hij was er misschien van uit gegaan dat hij het tshirt wat hij misschien al droeg gewoon kon aanhouden maar moest die ook wegwerken ivm sporen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doelde op het missen van een t-shirt onder de sweater

Ja, en er zijn ook mensen die altijd een onderbroek dragen, als hij altijd een onderbroek droeg dan was het vreemd dat hij hem niet droeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef poepa het volgende:

Mogelijk alle onderbroeken in de was...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en er zijn ook mensen die altijd een onderbroek dragen, als hij altijd een onderbroek droeg dan was het vreemd dat hij hem niet droeg.

Als het allemaal niet zo treurig was zou ik lachen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens laten ze een plaatje zien van een oranje

Daarom postte ik het ook. Omdat er eerst iets anders stondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja, maar nu staat er 'mogelijk droeg'. En zou de broek niet ernstig vervuild moeten zijn als hij die ten tijde van de zelfmoord droeg?

Er zijn mensen die heel veel onderbroeken hebben. Dan mis je niet gauw eentje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Bayswater het volgende:
Ik zou het zelf niet eens doorhebben als er uit mijn kast een onderbroek weg is.

Er raken ook steeds waarnemingen kwijt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Onderbroek zoek, schoenen zoek. Sleepkabel zoek. Spanband zoek. Kinderen zoek.
Er raakt steeds meer zoek.

Hieruit kunnen we concluderen dat de man maar twee onderbroeken had?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef poepa het volgende:
[..]
Er zijn mensen die heel veel onderbroeken hebben. Dan mis je niet gauw eentje.

Nou die strings die sommige mensen dragen zijn vergelijkbaar met niks dragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef poepa het volgende:
Nou ja, het smerig als mensen geen onderbroek dragen.

Ik weet het niet. Ik vind het wel vreemd. Het lijkt me stug dat hij onderweg zijn onderbroek heeft uitgetrokken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hieruit kunnen we concluderen dat de man maar twee onderbroeken had?

Maar dan zou het in zijn rugzak moeten/kunnen zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, de vriendin van Jeroen is er niet meer zeker van dat Julian het shirt droeg bij vertrek

Mijn man heeft ook van die BjornBorg onderbroeken, waarvan ik zou weten als die ontbrak. Met van de rare prints erop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het wel vreemd. Het lijkt me stug dat hij onderweg zijn onderbroek heeft uitgetrokken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |