twitter:VermistNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:35:38Later in #VERMIST: Laatste nieuws over de #vermistebroertjes Evt livestream: http://t.co/7tuf7LPJpj reageer retweet
Staat idd al aan hierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Er schijnt zo een politiewoordvoerder bij Vemist te komen.
De zandafgraving bij Maarn vind ik zeker een optie om te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef moeke1 het volgende:
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:32:27@avannooten kijk dit was denk ik de situatie bij die zanderij in MaasbergenPIC http://t.co/pduqikUEHL #vermistebroertjes reageer retweet
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JacobienB1 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:36:16En over een week horen we dat er ook een paar sokken missen...#vermistebroertjes reageer retweet
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:35 schreef Marenda het volgende:
[..]
Denk dat die bagage gewoon nog in auto lag,anders hadden ze ook wel om die spullen gevraagd op foto
twitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:26:442/3 We hebben géén kleding/spullen van de #vermistebroertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist. reageer retweet
Ik zag vandaag van kortbij een Getz. Die heeft niet veel kofferruimte. Viel me op dat ie best klein is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neetwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:26:442/3 We hebben géén kleding/spullen van de #vermistebroertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist. reageer retweet
Daar ben je wel even bezig, die is groot en diep.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:37 schreef Deme het volgende:
[..]
De zandafgraving bij Maarn vind ik zeker een optie om te gaan zoeken.
Die roep ik al vanaf het begin.... samen met de zandafgraving boven Deurne.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Deme het volgende:
Zandafgraving Maarn? Is vlakbij!
http://www.projectenbankc(...)t-steneneiland-maarn
Snap er nu niks meer van,waarom dan geen foto,s van die gymtasjes enzo..Dat shirt kan toch in die tasjes dan zitten en die onderbroek ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neetwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:26:442/3 We hebben géén kleding/spullen van de #vermistebroertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist. reageer retweet
Hmm ja is ook zo... Maar die kreukels kan ik anders niet zo goed verklaren. Misschien is er inderdaad nog meer kleding weg maar is nog niet gemist. (Pfff ik zou het van mijn partner echt niet allemaal letterlijk kunnen vertellen wat hij in de kast heeft)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar dan moet die kleding ook gemist worden.
Politie maakt het inderdaad allemaal ERG verwarrendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Snap er nu niks meer van,waarom dan geen foto,s van die gymtasjes enzo..Dat shirt kan toch in die tasjes dan zitten en die onderbroek ook.
Dacht echt dat de bagage er gewoon nog was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie maakt het inderdaad allemaal ERG verwarrend
In zijn onderbroek naar het steneneiland en daar liggen ze dan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar ben je wel even bezig, die is groot en diep.
Ik heb het idee dat hij zijn kleding gewoon verbrand heeft en nieuwe kleding aangedaan heeft..(Behalve dan een boxershortquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is ook sterk zeg:
"Hieronder ziet u de kleding die de vader mogelijk tijdens de reis droeg."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Ze houden er dus rekening mee dat hij zich heeft omgekleed???
Want eerder was het verhaal toch "Dit is de kleding waar vader in gevonden werd"??
Volgens mij is het door de dubbele lading van de woorden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie maakt het inderdaad allemaal ERG verwarrend
Want die was hij in alle haast (na 16.20 maar voor 20.15) vergeten in te pakken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:46 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn kleding gewoon verbrand heeft en nieuwe kleding aangedaan heeft..(Behalve dan een boxershort)
Ja, ik ook, daar staat me iets van bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dacht echt dat de bagage er gewoon nog was.
Zie je wel, politie denkt vast ook dat hij zich verkleed heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is ook sterk zeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want eerder was het verhaal toch "Dit is de kleding waar vader in gevonden werd"??
Ja klopt.ik heb altijd gedacht dat die gymtasen enzo gewoon in de auto lagen.want anders hadden ze toch ook foto,s laten zien van die tassen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het door de dubbele lading van de woorden.
Zij bedoelen wellicht dat er ondertussen geen kledingstukken van de kinderen ergens gevonden zijn, maar men vat het op alsof de spullen van de jongens ook niet in de auto zaten.
Het is dus nu de vraag of de spullen van de jongens (tassen, gymtas, enz.) wel of niet in de auto lagen, want ik heb het idee dat ze niet helemaal goed begrijpen hoe sommige opmerkingen ("geen spullen van de jongens gevonden") opgevat worden.
Naar het steneneiland word je niet nat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Deme het volgende:
[..]
In zijn onderbroek naar het steneneiland en daar liggen ze dan!
je kon ook gewoon even naar de winkel gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want die was hij in alle haast (na 16.20 maar voor 20.15) vergeten in te pakken.
Ik ben ook weleens vergeten schone onderbroeken in mijn koffer te doen op vakantie![]()
Dus elke avond een handwasje gedaan
Het is gewoon niet duidelijk c.q. de politie is erg onduidelijk bezig. Ze scheppen verwarring. NIET handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja klopt.ik heb altijd gedacht dat die gymtasen enzo gewoon in de auto lagen.want anders hadden ze toch ook foto,s laten zien van die tassen.
Is dat het water wat je vanaf de snelweg kan zien liggen bij Maarn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar het steneneiland word je niet nat.
Dus als ze daar liggen dan denk ik dat ze in het water liggen, en dat is daar verdomd diep.
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef Marenda het volgende:
[..]
Is dat het water wat je vanaf de snelweg kan zien liggen bij Maarn.
Ah...hij heeft voor dat verdwenen geld nieuwe onderbroeken gekocht! Alleen vergeten aan te trekken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je kon ook gewoon even naar de winkel gaan
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:50:44#vermistebroertjes Had vader geen t-shirt aan? Alleen een sweater en een jas. Sweater kijkt een groenig aan de onderzijde of lijkt dat zo? reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Ah...hij heeft voor dat verdwenen geld nieuwe onderbroeken gekocht! Alleen vergeten aan te trekken?
Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is ook sterk zeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had gekund ja. Maar jong en nitwitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je kon ook gewoon even naar de winkel gaan
Het verhaal was eerder dat hij die kleding (en schoenen) aan had toen hij gevonden werdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?
Groenig door klimmen in het speeltoestel waar hij zich ophing denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kijk, ik ben niet de enige die zich dat afvraagt (al deed ik dat een heel stuk eerder)
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:50:44#vermistebroertjes Had vader geen t-shirt aan? Alleen een sweater en een jas. Sweater kijkt een groenig aan de onderzijde of lijkt dat zo? reageer retweet
Lees even terugquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef poepa het volgende:
Waarom zoeken ze nu ook specifiek naar het shirtje van Julian? Het hele jong met kleding en al is toch zoek
Ik doelde op het missen van een t-shirt onder de sweaterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Pleione het volgende:
[..]
Groenig door klimmen in het speeltoestel waar hij zich ophing denk ik
Nee, die man is niet naakt gevonden, hij had geen onderbroek aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is die man wellicht naakt gevonden en duurde het even voordat de spullen uitgezocht. Dat verklaard wellicht waarom het even duurde voordat ze achter de ontbrekende onderbroek kwamen?
Dit topic. Post van Blanket (tweets door politie)quote:
Ja. Of niet altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef poepa het volgende:
Er zijn toch mensen die geen onderbroek dragen?
Nee idd, daar zou ik ook geen beginnende duikers laten duikenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar red je het niet met wat snorkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |