Omdat haar naam allang en breed rond gaat op internet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat zijn vriendin is?
Ach de politie zet beelden in de verkeerde volgorde die helemaal niets met de zaak te maken hebben...het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ik vergeet gewoon 1 woord en zaai een hoop paniek
Daar reageerde ik dus niet op Moekequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, dat het niet zeker was of hij het shirt aan had toen hij naar de vader ging.
o? niet op fok?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Omdat haar naam allang en breed rond gaat op internet.
Jeroen schijnt in Doorn gezien te zijn met de kinderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef Dee69 het volgende:
En dit zit me ook niet lekker:
Wie heeft Ruben en Julian, al dan niet samen met hun vader, sinds maandag 6 mei vanaf 09.30 uur gezien? Wie heeft hen gesproken of heeft andere informatie over hun mogelijke verblijfplaats?
De jongens zijn maandagochtend 6 mei rond 09:30 uur door hun vader Jeroen Denis bij hun moeder in Zeist opgehaald. Rond 18.00 uur zijn ze in Vleuten gezien en rond 20.15 uur is gezien dat ze daar vandaan met de auto vertrokken. Wie heeft de jongens, al dan niet samen met hun vader, sindsdien gezien of gesproken?
Al dan niet?
Oeps sorry.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar reageerde ik dus niet op Moeke
Nope...dat gaat mij tever. Facebook acc. van directe familie van vader gaan ook al rond...incl. familie van moeder. Ik ga dat hier niet lopen delen.quote:
8.00 man loopt voorbij en ziet jeroen hangenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ja maar vervolgens was de vriendin een halve dag niet te bereiken. Neem toch aan dat dat was nadat hij geïdentificeerd was.
Ja ik postte even verkeerdquote:
Moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Nope...dat gaat mij tever. Facebook acc. van directe familie van vader gaan ook al rond...incl. familie van moeder. Ik ga dat hier niet lopen delen.
Het is/was ook een doorsnee gezin. Vader met 2 zoons in het bos, in de vakantie, trekt nou niet bepaald de aandacht. Maar t feit dat ie als een dolle liep te ijsberen misschien wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jeroen schijnt in Doorn gezien te zijn met de kinderen.
Kinderen zittend op boomstam en Jeroen liep wat heen en weer.
Dus misschien nog meer mensen die hun die dag gezien hebben en wat voor kleding ze aan hadden. Al zou ik me dat echt niet meer herinneren.
nee niet doen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Nope...dat gaat mij tever. Facebook acc. van directe familie van vader gaan ook al rond...incl. familie van moeder. Ik ga dat hier niet lopen delen.
Dat lijkt me wel... ik gok aan de hand van z'n auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ja maar vervolgens was de vriendin een halve dag niet te bereiken. Neem toch aan dat dat was nadat hij geïdentificeerd was.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel... ik gok aan de hand van z'n auto.
Moet je ook niet doen + ik wil het niet eens weten..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hij had zijn portemonnee bij zich..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat hij nog identiteitsgegevens bij zich heeft gedragen?
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt dat hij nog identeitsgegevens bij zich heeft gedragen?
Oh...onderweg om te checken.twitter:MichaelK85 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:44:05#vermistebroertjes Boxershort is al gevonden. Check de Facebook pagina van vermiste broertjes! Mevrouw had geholpen bij Henschotermeer reageer retweet
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef Doodloper het volgende:
maar ik neem aan dat ze even check-check-dubbelcheck doen voordat ze iemand opbellen met "heuj je kerel hangt hier te bungelen, kun je even komen kijken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |