Dat weten ze dus ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef delano.888 het volgende:
Gaat dit nog ergens over?
http://www.nu.nl/binnenla(...)vermiste-julian.html
Hoezo weten ze dan dat Julian dat shirt nu niet draagt? En hoe weten ze nou of die vader niet gewoon sowieso geen onderbroek droeg die dag?
Volgens linkiedinkie is ze een wia support manager...whatever that may be.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn vriendin in een ziekenhuis werkte etc??
Eerst moeten ze verifieren van wie het lijk is. Lijkt me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze haar toch wel op haar werk opgezocht? Daar zijn ze snel genoeg achter hoor.
Zo komen dus de verwarringen!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef amaranta het volgende:
Sorrhy mensen, het was maar een voorbeeld. Ik had moeten schrijven. MISSCHIEN werkt ze wel in een ziekenhuis.
Ah, ok. Ik dacht al..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bedoelde, misschien werkt ze al zuster in het ziekenhuis. Ik weet helemaal niks van die vrouw.
Nee, dat het niet zeker was of hij het shirt aan had toen hij naar de vader ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn vriendin in een ziekenhuis werkte etc??
Dat WEET ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja en daarna meld vermist dat er WEL kleding is gevonden. Dus dat spreekt elkaar tegen. En daar ontstaat verwarring over.
Dat zijn speculaties van amaranta!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je partner aan een touw bungelt dan komen ze je echt wel opzoeken voor je dienst afgelopen is, en wachten ze niet alleen maar af tot je je mobieltje een keer opneemt.
Overigens vroeg ik me al af of hij aan insuline had kunnen komen... daar hebben we al een ingang.
Je bent al net zo verwarrend als de politie :-pquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef amaranta het volgende:
Sorrhy mensen, het was maar een voorbeeld. Ik had moeten schrijven. MISSCHIEN werkt ze wel in een ziekenhuis.
iemand heeft gepost dat hij als fysiotherapeut misschien wel aan bepaalde middelen kon komen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Wil je in je eentje twee jongens van 7 en 9 ombrengen moet je ze wel verdoven, toch? Had hij toegang tot een verdovend middel of zou een simpel slaapmiddel voldoende zijn geweest?
Ja waarom zoeken ze dan naar een shirt die die jongen waarschijnlijk gewoon aan heeft/had?quote:
ja, ik vergeet gewoon 1 woord en zaai een hoop paniekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je bent al net zo verwarrend als de politie :-p
No worriesquote:
Nee, nee, nee (maar ik dacht dat dus ook ff)quote:
Hoe weet je dat dat zijn vriendin is?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens linkiedinkie is ze een wia support manager...whatever that may be.
Ik zou insuline nemen, maar goed, ik weet niet of iedereen een diabeet kent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Wil je in je eentje twee jongens van 7 en 9 ombrengen moet je ze wel verdoven, toch? Had hij toegang tot een verdovend middel of zou een simpel slaapmiddel voldoende zijn geweest?
Ja maar vervolgens was de vriendin een halve dag niet te bereiken. Neem toch aan dat dat was nadat hij geïdentificeerd was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eerst moeten ze verifieren van wie het lijk is. Lijkt me.
JIj weet hoe ze heet dus??quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens linkiedinkie is ze een wia support manager...whatever that may be.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |