Nu je het zegtquote:
die inderdaad, dat rappen was niksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer voor de rap was zeker niet verkeerd
Hier ook iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Is mijn tv stuk of heeft iedereen vage ondertiteling?
ik heb het ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Is mijn tv stuk of heeft iedereen vage ondertiteling?
echt een ontzettende faal dit. Net bij de meisjes ook, ze laten veel te weinig horen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom krijgen we maar twee zinnen te horen?
Zo moeilijk is dat niet. Het zijn vrij eenvoudige akkoordenschema'squote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
ze hoefde alleen de tekst te schrijven?![]()
kan me niet voorstellen dat de kandidaten liedjes voor een hele band hebben geschreven, en de band de liedjes binnen 1 dag ingestudeerd hebben
Cee, je klinkt zo zwaar zonder smileyquote:
Ik ben ook zo moe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, je klinkt zo zwaar zonder smiley
Stevie Wonder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben de naam kwijt, maar die eerste die ook toetsen speelde was de enige die voldoende was
quote:
wmb ook,en die neger met die lange haren klonk ook lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben de naam kwijt, maar die eerste die ook toetsen speelde was de enige die voldoende was
Huh?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Waarom kijk ik dit eigenlijk... Denemarken wint toch wel
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Verkeerd topic, drolletje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |