Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Videla,als je onder hem bleef zeuren dat je niet ging rennen kreeg je meteen een nekschot
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
o'ja maar de ophef hier over heb ik niet helemaal mee gekregen...
okiedokie, maar even aan het werk...zelfs CEO's moeten af en toe op zaterdag aan de slag...en dan vanmiddag rennen...als het weer het toelaat en het niet te koud is en ik mijn schoenen kan vinden
Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende: okiedokie, maar even aan het werk...zelfs CEO's moeten af en toe op zaterdag aan de slag...en dan vanmiddag rennen...als het weer het toelaat en het niet te koud is en ik mijn schoenen kan vinden
Pas je wel op dat je niet je pinknagel breekt? Anders kan je nog niet lopen straks!
Ik moet werken vannacht van 2130 tot een uur of 430 en het is sh*tweer, dus nat en koud Morgenvroeg loopgroep om 0930 als ik al wakker ben. En anders morgen zelf later op de dag. Lijkt me lekker om mezelf even wakker te lopen
Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Nirak het volgende: Ik moet werken vannacht van 2130 tot een uur of 430 en het is sh*tweer, dus nat en koud Morgenvroeg loopgroep om 0930 als ik al wakker ben. En anders morgen zelf later op de dag. Lijkt me lekker om mezelf even wakker te lopen
Vind ik echt knap als je dan alweer gaan lopen na een nachtdienst
Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Nirak het volgende: Ik moet werken vannacht van 2130 tot een uur of 430 en het is sh*tweer, dus nat en koud Morgenvroeg loopgroep om 0930 als ik al wakker ben. En anders morgen zelf later op de dag. Lijkt me lekker om mezelf even wakker te lopen
Lijkt mij meer een tijd om te pitten dan eigenlijk
Pff, straks lopen. Gister nat, koud en fiets gejat. De opdracht waar ik nu gedetacheerd ben is echt gaaf, zo gaaf dat het ook weer loop energie geeft
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Of kan ik me melden in het hardloop-uitstel-topic?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Die 610 wordt wel erg populair hier. ik zi me nu een beetje te orienteren op een sunto of een fenix.
Ik ga zondag nog een eind hobbelen. Is dat ik jou planning?
Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Die 610 wordt wel erg populair hier. ik zi me nu een beetje te orienteren op een sunto of een fenix.
Dank Ik wil graag de ingestelde intervallen in ieder geval zien maar dat kan in garmin connect inderdaad. Dat ik dat van die kilometers zelf niet door had
Net in mijn mailbox binnengekomen:
quote:
Hallo ladies, Op veler verzoek zal er dit jaar voor de Marikenloop weer de HVB-warming up verzorgd worden. Het voordeel van deze HVB warming up is dat deze hardloop-specifiek is en met een inhoud die je gewend bent en geen onwennige rare oefeningen etc. bevat. Als je hier aan mee wilt doen zorg dan dat je op tijd op de verzamel plek bent. (Zie bijgevoegd kaartje). Ook introducees zijn welkom. vr gr -Ger
Dank Ik wil graag de ingestelde intervallen in ieder geval zien maar dat kan in garmin connect inderdaad. Dat ik dat van die kilometers zelf niet door had
Net in mijn mailbox binnengekomen:
[..]
Leuk!
*refresht mailbox!!
Zo'n warming-up wil ik ook wel eens doen bij die aerobics dingen voel ik me altijd zo ritmisch gestoord ik ga altijd verkeerd...
O, ok. De 610 wordt ook al wel een dagje ouder, maar zal nog wel even duren voordat daar een nieuwe voor komt denk ik.
[..]
Endomondo doet niet veel met rondetijden, behalve dan in km's opdelen.
De 610 heb ik al. Ben er wel tevreden mee. Wil alleen iets met navigatie erin. Verdwaal nogal makkelijker en wil wat meer routes offroad uitstippelen zonder onbedoeld een husje kilometers teveellopen.
Met dit weer is het nog best lastig om te bepalen wat je nou in hemelsnaam mee moet nemen voor zoiets als de Roparun... maar volgens mij heb ik alles (en meer..)!
De 610 heb ik al. Ben er wel tevreden mee. Wil alleen iets met navigatie erin. Verdwaal nogal makkelijker en wil wat meer routes offroad uitstippelen zonder onbedoeld een husje kilometers teveellopen.
Er zit - al is het minimaal - navigatie op je 610. Het heeft mij ook al eens geholpen de weg terug te vinden.
Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef YUR het volgende: Met dit weer is het nog best lastig om te bepalen wat je nou in hemelsnaam mee moet nemen voor zoiets als de Roparun... maar volgens mij heb ik alles (en meer..)!
je badpak
Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef YUR het volgende: Met dit weer is het nog best lastig om te bepalen wat je nou in hemelsnaam mee moet nemen voor zoiets als de Roparun... maar volgens mij heb ik alles (en meer..)!
Volgens mij hebben we nog helemaal geen foto gezien van je nieuwe hippe jasje
16k, middag, bussum / hilversum? ik heb om 11 uur visite en daarvoor ga ik het niet redden denk...
Zow.. les 15 van Evy stond op het programma vanavond. Was toevallig net gestopt met regenen toen ik naar buiten stapte. Vol goede moed, maar met nog licht gevoelige kuiten van afgelopen woensdag toch begonnen. En toen ik halverwege was voelde het zo goed dat ik besloot om mijn beoogde rondje van ongeveer 7 km door te lopen, om eens te kijken wat te halen was voor mij zonder het te gek te maken. Alles bleef goed aanvoelen, niet te moe en de 7 minuten aan een stuk lopen ging goed. Uiteindelijk is het dus een les15++ geworden van 6,74km met een gemiddelde van 7:16 per km. Voor mij beide een record dus ik ben erg happy. En ik ben eerlijk gezegd minder moe dan afgelopen woensdag terwijl ik bijna 2km verder heb gelopen in een hoger gemiddelde..
SPOILER
Oh leuk!! wij zijn sowieso op tijd, m'n moeder is altijd nogal angstig dat ze te laat komt
Afgesproken! En dat van mama Gup had ik al eens ergens gelezen inderdaad Ik haal gewoon mijn shirtje pas na het lopen op, dan hoeft mijn vriend ook niet te blijven om iets van mij aan te nemen als de start is.