Pas je wel op dat je niet je pinknagel breekt? Anders kan je nog niet lopen straks!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
okiedokie, maar even aan het werk...zelfs CEO's moeten af en toe op zaterdag aan de slag...en dan vanmiddag rennen...als het weer het toelaat en het niet te koud is en ik mijn schoenen kan vinden
Vind ik echt knap als je dan alweer gaan lopen na een nachtdienstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Nirak het volgende:
Ik moet werken vannacht van 2130 tot een uur of 430en het is sh*tweer, dus nat en koud
![]()
Morgenvroeg loopgroep om 0930 als ik al wakker ben. En anders morgen zelf later op de dag. Lijkt me lekker om mezelf even wakker te lopen
En vanavond?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef sararaats het volgende:
Morgen een lange wandeltocht voor de boeg in Brussel.
Lijkt mij meer een tijd om te pitten dan eigenlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Nirak het volgende:
Ik moet werken vannacht van 2130 tot een uur of 430en het is sh*tweer, dus nat en koud
![]()
Morgenvroeg loopgroep om 0930 als ik al wakker ben. En anders morgen zelf later op de dag. Lijkt me lekker om mezelf even wakker te lopen
Eens!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik echt knap als je dan alweer gaan lopen na een nachtdienst
inderdaad! Bikkel!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik echt knap als je dan alweer gaan lopen na een nachtdienst
quote:
Soms kan ik gewoon niet langer slapen.. We gaan het zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een tijd om te pitten dan eigenlijk
Heb je kramp in je kleine teen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Jumparound het volgende:
Of kan ik me melden in het hardloop-uitstel-topic?
de kat heeft mijn fluo-vestje opgegeten:{quote:
Ik ga zondag nog een eind hobbelen. Is dat ik jou planning?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Die 610 wordt wel erg populair hier. ik zi me nu een beetje te orienteren op een sunto of een fenix.
wat doet dat met je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de kat heeft mijn fluo-vestje opgegeten:{
Swets heeft nog een Suunto te koopquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Die 610 wordt wel erg populair hier. ik zi me nu een beetje te orienteren op een sunto of een fenix.
nou, ik probeer al een uur te schijten..quote:
Hoe laat, ver en waar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik ga zondag nog een eind hobbelen. Is dat ik jou planning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |