SPOILER: De KandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Benny op 29-05-2013 21:25:18 ]
Das gek, want er is nu al bekend wie er mee zullen doenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
Vanavond dus.
Vier auditieronden
Dit jaar krijgt het programma een iets ander gevolg. In een videoaankondiging vertelt Giel dat er nu vier auditieronden zijn. Het enorme aantal aanmeldingen is daarvan de reden. Gelukkig krijgt hij hulp bij de selectie van de allerbeste. Sanne Hans (Miss Montreal) en Eric Corton staan hem bij.
Zag ik inderdaad, misschien nog een paar kandidaten toegevoegd omdat ze toch wel erg goed waren?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das gek, want er is nu al bekend wie er mee zullen doen(*wijst naar OP)
In de reclamespotjes zag ik geen andere mensen. Misschien zijn dit wel de kandidaten van vanavond ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag ik inderdaad, misschien nog een paar kandidaten toegevoegd omdat ze toch wel erg goed waren?
Oh dat zou ook nog kunnen inderdaad. We zullen het zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de reclamespotjes zag ik geen andere mensen. Misschien zijn dit wel de kandidaten van vanavond ofzo?
singer/songwriter zeker?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind wel dat het allemaal een beetje hetzelfde genre is. Met af en toe iets wat een beetje anders is.
Ja daar komt het wel door natuurlijk. Al zou je wel iets anders kunnen doen, ander instrument of zo.quote:
een keer een triangel zou leuk zijn jahquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel door natuurlijk. Al zou je wel iets anders kunnen doen, ander instrument of zo.
Nou ja waarom nietquote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een keer een triangel zou leuk zijn jah
ohmijngodthememories.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef snellejelle het volgende:
Hopelijk komt er geen nieuwe Mevrouw Tamara
Hoe droog hij er ook over praatte, 'die zinnen zitten ook in andere nummers en dan snap ik ook al niet wat ze betekenen'quote:
Ja dat heb ik ook, het kan mij niet zoveel schelen als het niet loepzuiver is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:45 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben tot nu toe niet onder de indruk in de zin van dat het me raakt. En dat vind ik véél belangrijker dan technisch goed.
Hahaha.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:53 schreef alors het volgende:
Ik daarom probeert hij de hele tijd de bijdehante gast uit te hangen, hij hoort bij dat kansloos geval
First ladyquote:Op maandag 20 mei 2013 20:52 schreef Grunge. het volgende:
Hij is van het duo van onze 'toekomstige minister-president'.
Ja daar heeft het iets van weg.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
van Herman in de zon op het terras
Ja, nu lees ik jouw posts ook in m'n hoofd voortaan anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb 't zelf ook, dus erger me er niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |