SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of mokken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of isolerende mokken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Ze noemen het ook niet voor niks een porseleinen troon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:35 schreef z80 het volgende:
volgende keer beter kijken/zoeken.
een pot wordt gemaakt van porselein.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.![]()
In de bak hebben ze rvs toiletpotten toch
Of gewoon een gat in de grond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Dat eerste i.d.d.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:45 schreef Troel het volgende:
In de bak hebben ze rvs toiletpotten toch
Of gewoon een gat in de grond
Dat laatste zag je vroeger op Franse campings, maar ook daar is de beschaving enigszins doorgedrongen!Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
Maar dan zat er toch nog iets van keramieken voetstapdingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat eerste i.d.d.
Dat laatste zag je vroeger op Franse campings, maar ook daar is de beschaving enigszins doorgedrongen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Idd met allemaal kak erop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dan zat er toch nog iets van keramieken voetstapdingen![]()
Smerig...smerig......quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dan zat er toch nog iets van keramieken voetstapdingen
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
Nou een hurktoilet is niet zo smerig als een pot waar misschien een hele vieze reet op heeft gezeten.![]()
Ik vind het anders best smerig om over mijn eigen schoenen heen te pissen omdat ik niet goed kan richtenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:49 schreef quirina het volgende:
Nou een hurktoilet is niet zo smerig als een pot waar misschien een hele vieze reet op heeft gezeten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Nog afgezien van dat feit, lijkt het mij voor de knieën ook niet echt lekker als je zo lang in een onnatuurlijke houding moet hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het anders best smerig om over mijn eigen schoenen heen te pissen omdat ik niet goed kan richtenEr komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.![]()
Het schijnt volgens sommigen niet eens een heel onnatuurlijke houding te zijn !quote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat feit, lijkt het mij voor de knieën ook niet echt lekker als je zo lang in een onnatuurlijke houding moet hangen.![]()
Als mijn jongste moet poepen, neemt ie ook zo'n houding aanDenk dat het dus juist een heel natuurlijke houding is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ohw,quote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef Troel het volgende:
Als mijn jongste moet poepen, neemt ie ook zo'n houding aanDenk dat het dus juist een heel natuurlijke houding is
Nou kan ik ook niet op m'n hurken of knieën zitten, doe mij maar een normale wc.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.![]()
Dat sowieso. Boekje erbij, deur op slot en lekker stinkenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ohw,Nou kan ik ook niet op m'n hurken of knieën zitten, doe mij maar een normale wc.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ben niet voor niks al 23 jaar lid van de Donald Duckquote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat sowieso. Boekje erbij, deur op slot en lekker stinken
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben niet voor niks al 23 jaar lid van de Donald Duck
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |