quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Oh wacht iemand heeft hem hier op100%
NL
gezet
NL
gezet
NL
gezet
Sterkte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
NL
gezet
NL
gezet
In de GTST van vanavond ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, net op 100% NL Anouk, nu weer op 3FM, ik vind het niet erg
Vanochtend had Giel een ander nummer van Anouk gedraaid, van d'r nieuwe album wat sinds vandaag uit is. Welkome afwisseling.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, net op 100% NL Anouk, nu weer op 3FM, ik vind het niet erg
Op NL 1 morgenavond ookquote:
Nee!!! Pino is nog waanzinnig jong, dit kan niet waar zijn!quote:
SC!quote:
Toch nog Claudia.quote:
Het is al middagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
SC!![]()
Nog niet zo lang wakker hier, vergeef me mijn gebrek aan sociale vaardigheden.
Goedemorgen iedereen
Volgens mijn ritme niet, al ligt dat wel zwaar op z'n gat...quote:
Waarom lees ik hier overheenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik keek net in de brievenbus, een geplette postduif. Dank je, ontzettend lief!!![]()
Vanaf nu mag je me niet meer aan het janken maken, capice?!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier overheen_
Alsjeblieft![]()
Gezellig. Met je ex?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Er bestaat een kans dat ik deze maandag naar de Ikea moet![]()
Het was fijn je gekend te hebben SC.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Het is Pinksteren toch? Veel succes, ik heb altijd van je gehouden. RIP enzulksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ze sprak me gister opeens aan, terwijl ik juist het idee had van: van uitstel komt afstel, geen slapende honden wakker maken etc...quote:
Ik heb ook aardig de boot afgehouden en m'n voorkeur uitgesproken voor een andere keerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is Pinksteren toch? Veel succes, ik heb altijd van je gehouden. RIP enzulks
Dealquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanaf nu mag je me niet meer aan het janken maken, capice?!![]()
Koop er gelijk een paar ballenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Verstandig...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook aardig de boot afgehouden en m'n voorkeur uitgesproken voor een andere keer
Woordgrappenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig...![]()
Het zal je leren om spullen van een ander te verneuken. Letterlijk...
Hell yeahquote:
Mijn voordeur moet nog een likje verf hebben, dus kom maar langs. Koffie, thee, koekjes, whatever, staat allemaal klaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin om te verven...![]()
Ik en mijn creatieve uitspattingen ook.
Bed ook?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn voordeur moet nog een likje verf hebben, dus kom maar langs. Koffie, thee, koekjes, whatever, staat allemaal klaar
Wederzijds, doch zuiver platonischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Woordgrappen![]()
Daarom hou ik van je
Blurred Lines
Alles?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn voordeur moet nog een likje verf hebben, dus kom maar langs. Koffie, thee, koekjes, whatever, staat allemaal klaar
Bummer!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
Godver, net nu ik naar buiten moet, begint het hier te regenen.
Ik weet niet wat je zoektquote:
Platonisch nog wel, totdat we elkaar in het echt bewonderenquote:
Nee die moet nog gekocht wordenquote:
Laten we dat nou maar niet doen, dat gaat een zooitje gevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Platonisch nog wel, totdat we elkaar in het echt bewonderen
Je wil nog langer van je bed genietenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar niet doen, dat gaat een zooitje geven
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wil nog langer van je bed genieten?
Sowieso Almerequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Libelle Zomerweek
Ik ben Almere dit weekend maar ontvlucht
Thinnerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hehe mijn verf is hard geworden in het verfblik
Heb ik het zekers weer niet goed afgesloten.
Dat is hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Libelle Zomerweek
Ik ben Almere dit weekend maar ontvlucht
Een wat?!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
Damn it, half 4 heb ik een webinarmis ik de RR
Aha. Een cliniclown, maar dan voor op je werkquote:
Zo'n clown die perforators boven je leegschudtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Aha. Een cliniclown, maar dan voor op je werk
Tja, dan zou ik een clown toffer vindenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon een vergadering/uitleg over een bepaald systeem via internet
Die zijn irritantquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo'n clown die perforators boven je leegschudt
Mexicanobakker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef alors het volgende:
Ik heb meegetekend op mijn telefoon, maar géén ideeIk zou zeggen een surroundset waar een Mexicaan achter verstopt is.
Ik ben een Spanjaard, geen Mexicaanquote:
Eén pot nat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben een Spanjaard, geen Mexicaan
Mexicanen hebben niet de WK-finale van Nederland gewonnen.quote:
Vanavond in de studioquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef alors het volgende:
Dat vind ik echt een van de weinig minpunten van Rob, dat geleur met Mattanja Joy Bradley
True. Metsjfiksing.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicanen hebben niet de WK-finale van Nederland gewonnen.
Daarom is hij nu ook MH uit medelijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit word ik wel zat voordat de week om is. Dat hele pechverhaal wordt ook wel erg uitgemolken.
Die mogen ze wmb vaker draaienquote:
Ik hoor hem elke dag op Simone FMquote:
Ik vind het niks.quote:
krystlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
De twee exen van Krystl dus.
Ziet er gezellig uit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
De twee exen van Krystl dus.
Hij deed iig mee met Wie is de Mol? maar lag er de eerste aflevering al uit omdat ie echt niet slim bezig, en hij zat in ZOOP.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit!![]()
En waarvan zou ik die Ewout kunnen kennen?
Dat verklaart waarom ik hem niet ken, nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij deed iig mee met Wie is de Mol? maar lag er de eerste aflevering al uit omdat ie echt niet slim bezig, en hij zat in ZOOP.
Ik zou alleen daarom haast weer aan het werk gaan, dan heb je in ieder geval nog het idee dat het weekend is. Dan geniet je er ook meer vanquote:
Hier niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
ola! is bij jullie 3fm.nl ook teringtraag? krijg de site niet eens geopend
3fm ligt eruit hoorde ik. Ik probeer hem nu nog een keer op te starten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
Hier ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
Fijn weeeeeeeeekend muis!quote:
oui, de links uit de OP willen bij mij ook niet, maar de androidapp wel.quote:
geil!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nieuwe sloffen!!!11
[ afbeelding ]
Sander zal trots op je zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Keesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Daar benne we weer, terug van vakantie
wat voor maat damesvoeten heb jij nou weer?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
iphone 14.gifquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
btw...wat is die 3fmandroidapp kut. hapert als de neten.
Gewoon de TuneIn app downloadenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
Heb jij daar ook al last van? Ik ook. Ik denk eraan om hem te verwijderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
Werkt fantastisch hier, nergens last van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al last van? Ik ook. Ik denk eraan om hem te verwijderen.
Gewoon een platenspeler kopen en de White Stripes opzettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
Verdomme wat geil, neuken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
ik gebruik em eigenlijk zelden....maar iedere keer dat ik em gebruik hapert ie. lijkt me niet aan m'n tablet te liggen, die is prima, en de internetsnelheid is het ook niet (20mbit+)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al last van? Ik ook. Ik denk eraan om hem te verwijderen.
ik heb het wel over de stream met webcam, de audiostream loopt prima. heb hier een Asus Transformer T300 liggen. geen heel slechte hardware dacht ik...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Werkt fantastisch hier, nergens last van.
Ligt aan je telefoon.
Niks gratis, kost me gewoon een ATV dagquote:
ook voor 2e pinksterdag?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niks gratis, kost me gewoon een ATV dag
jupquote:
Nope.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niks gratis, kost me gewoon een ATV dag
Mr. Probz.quote:
nooit van gehoord. en met wat ik nu hoor vind ik dat ook niet zo ergquote:
Golven van Bløf..quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit van gehoord. en met wat ik nu hoor vind ik dat ook niet zo erg
Bij ons niet. Ik werk volgens mijn contract 36 uur (full time in de zorg CAO) maar in de praktijk is dat gewoon 40 uur.Iedere week werk ik dus 4 uur teveel, wat neerkomt op 2 ATV dagen per maand die je op die manier spaart. Die gebruiken ze oa voor dit soort dagenquote:
2e pinksterdag is een officiële vrije dag net zoals Kerst en Koningsdagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij ons niet. Ik werk volgens mijn contract 36 uur (full time in de zorg CAO) maar in de praktijk is dat gewoon 40 uur.Iedere week werk ik dus 4 uur teveel, wat neerkomt op 2 ATV dagen per maand die je op die manier spaart. Die gebruiken ze oa voor dit soort dagen
Niet in alle sectoren, bij ons wordt er ook gewoon gewerkt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
2e pinksterdag is een officiële vrije dag net zoals Kerst en Koningsdag
maar dan krijg je wel extra geld of niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet in alle sectoren, bij ons wordt er ook gewoon gewerkt.
Een beetje ja, verwacht geen grote schep volquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar dan krijg je wel extra geld of niet?
Nooit van gehoord? Laatste stukje van Sukkel voor de liefde doet ie ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit van gehoord. en met wat ik nu hoor vind ik dat ook niet zo erg
Dat wel (60%), maar een ziekenhuis is moeilijk te sluitenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar dan krijg je wel extra geld of niet?
ah, die plaat ken ik wel. is me niet opgevallen danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Laatste stukje van Sukkel voor de liefde doet ie ook.
De clip erbij is ook tof.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Wat een bazenplaat is het toch, deze van Rudimental![]()
![]()
gewoon opgewekt blijven! en anders naar de kraamafdeling! daar worden genoeg bevallingen opgewekt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef minthy het volgende:
Opwekking is dit weekend! Verdomme, mis ik het alweer
Puinhoop a-go-goquote:
Straks eens kijkenquote:
Ik ga waarschijnlijk naar Melrose op de Meppeldagen, ook leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
wat een concertzomer wordt dit!
Muse/Biffy Clyro/Bastille (misschien)
Limp Bizkit
Between The Buried And Me
Soulfly
Skunk Anansie
Dillinger Escape Plan
Deftones
wow.
dubbel goed nieuws!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Qunix het volgende:
Volgende week dus Henk.
En ben eindelijk thuis!
John Newmanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Straks eens kijken
Wie was dit? ook een toffe plaat
das ook leuk ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Melrose op de Meppeldagen, ook leuk
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Melrose op de Meppeldagen, ook leuk
Ik heb m'n agenda al weken niet meer ingezien, maar die datum zal er ongetwijfeld in staan. Tot nu toe klopt de tellingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Heb je 14 september al in je agenda staan btw?
25 juni Iron Maidenquote:
Bloemencorso Elimquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb m'n agenda al weken niet meer ingezien, maar die datum zal er ongetwijfeld in staan. Tot nu toe klopt de telling![]()
Maar nee, wat is er dan?
Oh, wist ik nietquote:
Bij dezen. Voorwaarts is er ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet![]()
Geen idee of ik dit jaar ga, de vorige keer was het wel een leuk feestje
Dan ga ik je sowieso zien, ik gok dat ik dan nog niet weer aan het werk benquote:
MARS!quote:
Tofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ga ik je sowieso zien, ik gok dat ik dan nog niet weer aan het werk ben
8 juni Neil Youngquote:
Dat hangt ervan af; had ieder zijn eigen stem?quote:
Op de radio... Op elke steiger klonk een lied.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af; had ieder zijn eigen stem?
dat is dan wel weer leukquote:
danny panadero moet langzaam gemarteld worden en daarna zijn stembanden operatief verwijderen.quote:
Blablablabla, Jeruzalemquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op de radio... Op elke steiger klonk een lied.
dat vind ik wel een hele vrije interpretatie hoor!quote:
zet em op man! je kunt! we duimen voor jequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Pff... ik had m'n vrijdagavond wel anders voorgesteld...
Doe die site eens fixen joh!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
$ sudo rm -rf /quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
het ging ook even door mijn achterhoofd ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef MarijeH het volgende:
Tijdens dat gesprek tussen Gerard en Michiel dacht ik even dat ze gingen bekendmaken dat Ekstra Weekend zou stoppen.
Joh, ik hang al sinds 18u aan de lijn met de systeembeheerder en hebben al heel wat geprobeerd...quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef MarijeH het volgende:
Tijdens dat gesprek tussen Gerard en Michiel dacht ik even dat ze gingen bekendmaken dat Ekstra Weekend zou stoppen.
Jullie zijn niet de enige als ik de Twitters mag geloven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het ging ook even door mijn achterhoofd ja.
nja, ik heb het nooit geloofd, maar t ging wel even door mn hoofd. zo van: ze gaan toch niet stoppen? neejoh!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet de enige als ik de Twitters mag geloven.
twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:00:13De show van @crystalfighters in @ParadisoAdam is begonnen. Kijk live mee via http://t.co/Q2VDYfzOJ7 #3voor12 #3fm reageer retweet
Ik sta vooraan met m'n vlaggetje. Hoezee voor mobiel internet, woehoe!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
Mint! waarom ben jij niet in Paradiso?twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 21:00:13De show van @crystalfighters in @ParadisoAdam is begonnen. Kijk live mee via http://t.co/Q2VDYfzOJ7 #3voor12 #3fm reageer retweet
jokkebrokquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta vooraan met m'n vlaggetje. Hoezee voor mobiel internet, woehoe!
En die nieuwe show op RTL5, 'Ik heb HET nog nooit gedaan'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
Ewoud...1 dag Wie is de Mol en producent van Passie in de Polder. en hij doet ook wat kindersjows geloof ik...
kan ik me nog opgeven?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En die nieuwe show op RTL5, 'Ik heb HET nog nooit gedaan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |