De rest is online terug te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Fides het volgende:
Jammer dat ik dit nu pas voor het eerst zie. Zeer interessant voor een criminoloog eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De rest is online terug te zien.
Dat kostte geld, nu niet meer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De rest is online terug te zien.
Op de PC niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat kostte geld, nu niet meer?
Je zult nu vast denken, kutopgebaarde, sterf luie kameel, kijk zelf vuige heteromaar opgebaarde zit nu op zijn aaiipet dus kan het niet checken
Ik heb wel een tipje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat kostte geld, nu niet meer?
Je zult nu vast denken, kutopgebaarde, sterf luie kameel, kijk zelf vuige heteromaar opgebaarde zit nu op zijn aaiipet dus kan het niet checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft volgens mij niet, motorisch gestoorde kerel zonder enige wapens....quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
Menno is nu wel beetje bang denk ik
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb wel een tipje.goede tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En compleet maar dan ook compleet gestoord...die heeft geen wapens nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoeft volgens mij niet, motorisch gestoorde kerel zonder enige wapens....
Er zijn weining Nederlandse programmas het waard om te downloadenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ook geweldig voor andere programma's, zelfs nog niet uitgezonden programma's - pre-airs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |