SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
Wiskunde B.Zo simpel. Je hebt f(x) en g(x), die gaan we om de x-as wentelen. Bereken de inhoud.
Wiskunde A: Arie heeft met 20 negers geslapen. 1 op de 4 negers heeft aids. Een condoom is maar 80% van de tijd betrouwbaar. Bereken hoe groot de kans is dat Arie een aids heeft.
Laatst ging het over bontkraagjes, hoe vaak de politie hun scooters in beslag neemt.quote:
Arie is een sletquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
Wiskunde B.Zo simpel. Je hebt f(x) en g(x), die gaan we om de x-as wentelen. Bereken de inhoud.
Wiskunde A: Arie heeft met 20 negers geslapen. 1 op de 4 negers heeft aids. Een condoom is maar 80% van de tijd betrouwbaar. Bereken hoe groot de kans is dat Arie een aids heeft.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
Ja inhoud is wel simpel ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
ja :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
Bam, stil! Iedereen is onder de indruk van Arie.
true story, op mbo was het jan heeft 10 appels en verkoopt er 2 hoeveel appels heeft jan nu?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
Vond wiskunde op het MBO altijd veel makkelijker dan op het VMBO
Serieus, ik wil naar mbo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true story, op mbo was het jan heeft 10 appels en verkoopt er 2 hoeveel appels heeft jan nu?
Etc
Yupquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true story, op mbo was het jan heeft 10 appels en verkoopt er 2 hoeveel appels heeft jan nu?
Etc
Je kan toch direct van vwo 4 naar mbo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nu geen rekenen meer though
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof me het is gewoon echt niet leuk
zie hier mijn foto van een toets..
[ afbeelding ]
zijn de antwoorden leesbaar of moet ik het Tax ontcijferboek erbij pakken of is het een blanco toets?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupheb nog ergens een mooie screenshot van een toets die ik moest maken... moment!
Denken die makers echt dat mbo'ers zwakbegaafd zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
say whut? Dan ga je toch naar een leraar vragen waar de neuk ze mee bezig zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
havo is mbo 4 dus dan is het niveau veeeel te laagquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je kan toch direct van vwo 4 naar mbo?
[..]
[ afbeelding ]
Printscreen dus computer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn de antwoorden leesbaar of moet ik het Tax ontcijferboek erbij pakken of is het een blanco toets?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik kom gewoon haten omdat ik incapabel ben
die had ik ook maar dan op papierquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT?!?!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou je bekquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij begon te interesseren in exacte vakken zei je?
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denken die makers echt dat mbo'ers zwakbegaafd zijn?
Ja die vent spoorde ook niet, dat is degene die mij van school wou trappen omdat hij zei dat ik de school hackte (ik was counterstrike aan het spelen)quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
say whut? Dan ga je toch naar een leraar vragen waar de neuk ze mee bezig zijn?
vooruit dan maarquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Printscreen dus computer.
En cijfers etc zijn heel anders dan mijn letterhandschrift
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Dat zijn de eerste twee boeken van mijn wiskunde A, dat is alleen maar kansberekening.quote:
wat is erquote:
Tof. Zit ze ook op fok?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
M'n zusje belde dat ze het met je eens is
oh youquote:
N&T-profiel hebbenquote:
Kansberekeningquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus? Dat zijn de eerste twee boeken van mijn wiskunde A, dat is alleen maar kansberekening.
Neuk je logee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
ik heb logee hier dus ik mag niet lachen of te hard typen, dus ik stel voor dat we netjes gaan gedragen waardoor ik niet hoef te lachen oid. ok?
neequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
ik heb logee hier dus ik mag niet lachen of te hard typen, dus ik stel voor dat we netjes gaan gedragen waardoor ik niet hoef te lachen oid. ok?
jaaaaquote:
Het is geen knappe vent? Je doet wat fout.quote:
kom vegten danquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is geen knappe vent? Je doet wat fout.
Ik ga al trouwen met gaygay en stuartquote:
Het is een meisje. Lisa.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is geen knappe vent? Je doet wat fout.
Denken dat ik zo zwak benquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een duwtje met mijn pink, en je valt achterom. Weet wat je zegt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met gaygay en stuart
Jawel, want knappe vent die wil neuken > alles.quote:
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denken dat ik zo zwak benben DrNick niet
Oh sorry hoorquote:
Nick.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, want knappe vent die wil neuken > alles.
Ik was eerderquote:
Wie is je logee dan dat hij/zij beter is dan een knappe vent?quote:
Wie?quote:
Jammer. Is ze net zo leuk als jij?quote:
Mijn eigen moeder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is je logee dan dat hij/zij beter is dan een knappe vent?
maakt niet uit, ik kan je toch wel aanquote:
Ok kies voor Jordy en Ezell.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik kan je toch wel aan
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker kortaf gelijk.quote:
Word je er geil van?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker kortaf gelijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok kies voor Jordy en Ezell.
Ezell om jou te troosten en Jordy om mij aan te moedigen.
Ja, straks komen de zweepjes namelijk te voorschijn.quote:
Wie?quote:
bij de brug morgen na mn examenquote:
Ik ben van baksteen, dus ze kan me niet opeten, laat staan omslaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
LB vreet je op en spuugt je ergens in een sloot hoor
Ok, ik kom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bij de brug morgen na mn examen
'Twee FOK!kers dood na bizarre meet'quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bij de brug morgen na mn examen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'Twee FOK!kers dood na bizarre meet'
Beetje raar hoor jeroen :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'1 FOK!ker dood, 1 FOK!'ker licht gewond na bizarre meet' is een betere titel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik moet gewoon altijd om je lachenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben emiel dit is niet jeroen emiel adres beetje raar
"5 FOK!kers overleden na een meet, waarvan 2 ernstig."quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dag.quote:
Wel handig, als jij gaat schijten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dag.
Wil je een brise one-touch voor je housewarming?
#dissquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Nee hoor, daarvoor hou jij te veel van aandacht.quote:
ik ook :Squote:
Oh, ik doe het altijd in de douche.quote:
Maar jij bent jij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik doe het altijd in de douche.Dus dat dat deed ik fout.
Etsoe!quote:
Ernstig overledenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"5 FOK!kers overleden na een meet, waarvan 2 ernstig."
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
Een Surinaamse man van in de 30 wilde met mij daten.![]()
Vind Etsu vast grappig om te weten.![]()
kutseriequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
Wtf, ik was Arrow met een half oog aan het kijken, begint die gozer opeens te zoenen. Blijkt het zijn vriendin te zijn.Ik dacht dat het zijn zus was.
!
Dat doen al die gaytjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, zo komen ze wel over anders.
wil ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar totdat het jullie overkomt.
Ik denk niet dat het mij snel gebeurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar totdat het jullie overkomt.
Ik. Mag. NIet. Lachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef Ezell het volgende:
What the deuce Willem?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
Peter'whatcha doin honey.. OMG IT'S CHRIS'
Kuttijden. Werkte liever van 15 tot 18quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat van 5 tot 9 werken, nu heb ik honger
Dude, je woont in Groningen. Gewoon een nogo, sowieso.quote:
Ik moest van 4 tot 9quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Dus?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je woont in Groningen. Gewoon een nogo, sowieso.
Broodje pakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Ghehe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
Ben er ook weer
[..]Ik moet altijd lachen om surinamers
Drie uur reizen, heb ik geen zin in. Ik vond Amsterdam al ver toen.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drie uur reizen, heb ik geen zin in. Ik vond Amsterdam al ver toen.
Ik moest eigenlijk van 4 tot 8 maar toen kwam er opeens vracht dus toen moest ik blijvenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan krijg je eten, bij ons i elk geval, ik had nu 15 minuten
Klopt veel Surinamers wel jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ghehe.Wel erg vriendelijke mensen.
Ja, kut, maar ik heb geen zin in long distance. En alles buiten een straal van 20km rond Leiden is dat imo.quote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kut, maar ik heb geen zin in long distance. En alles buiten een straal van 20km rond Leiden is dat imo.
ow bij ons krijg ik eten als ik voor half 5 begin en na 7 uur klaar benquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk van 4 tot 8 maar toen kwam er opeens vracht dus toen moest ik blijvenEn ik kreeg geen pauze
Eten krijg je bij ons als je voor twee uur begint en na zeven uur klaar bent.
wow, dan zou iedereen bij ons eten krijgen die in de avond moet. Want vulploeg van de avond begint om 5 uur en is pas tien uur klaar ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow bij ons krijg ik eten als ik voor half 5 begin en na 7 uur klaar ben
ja waarschijnlijk zijn er andere tijden omdat jouw zaak een frenchsizer isquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wow, dan zou iedereen bij ons eten krijgen die in de avond moet. Want vulploeg van de avond begint om 5 uur en is pas tien uur klaar ofzo
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt veel Surinamers wel ja
Ik ken een reuze Surinamer en die is fking droog
Ohja inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk zijn er andere tijden omdat jouw zaak een frenchsizer is
ja pauze gaat toch van je uren af inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja inderdaadAch ik vind het niet zo erg
Meer uren uitbetaald dusja
sup?quote:
Oke, dit is sup.quote:
gewoon een echte pauze houden en dan alles uit en verder. Kauwgum kauwen kan ook helpen en water drinken. #brownietipsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, dit is sup.
Ik krijg net een mail, van kamernet, dat krijg ik wel vaker, maar iets zei me al de hele week dat ik deze week het appartementje van mijn dromen zou vinden, en tadam, vandaag is die er dan. Godverdomme. Ik ben ineens helemaal afgeleid, mijn ogen zijn gebrand op het linkje, want ja, voor die prijs wil ik dat absoluut hebben
[ afbeelding ]
Ik zie potentie (en glas een lood ramen op de achtergrond en schuifdeurtjes), de keuken is netjes en ik zie mezelf al zitten met een glas wijn en mijn studieboeken. Dit is het moment waar ik nog harder naar uitkeek dan naar de examens. En nu moet ik het dus wel gaan flikken, ik moet knallen. En de concentratie is nergens. Ik ga op zoek naar chocolade, peuken en alcohol, want ik heb het even niet meer
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgaven niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
gewoon niet doen dan #**********tipsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgaven niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
msacrasquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgave niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gewoon niet doen dan #**********tips
yupquote:
Tl, makkie dusquote:
quote:
Altijd als je de ene oefenopgave snapt snap je de ander weer niet blabla. Kutvak, gewoon niet meer naar andere oefenopgaven kijken en over je heen laten komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgave niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
neequote:
Ik snap er niet één, alles is foutquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Altijd als je de ene oefenopgave snapt snap je de ander weer niet blabla. Kutvak, gewoon niet meer naar andere oefenopgaven kijken en over je heen laten komen![]()
En anders 's ochtend gewoon de stof nog even doornemen.
quote:
Veel plezier.quote:
Loving is letting goquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
Only know you love her when you let her go. *muzieknootje*
Vervang "her" door "him" en zie daar the story of my life.
Zullen we ruilenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel plezier.Ik ben blij dat ik eco wel snap.
Dan kan je beter nu slapen en 5.00 verdergaan, 's ochtends leer je wel beter dacht ik ooit te gehoord te hebben.quote:
Combinaties, permutatiesquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Zullen we ruileneco is ongeveer m'n beste vak, op m&o en geschiedenis na dan (eigenlijk niet dus), kansberekening daarentegen...
Nee, eco hou ik dan wel, jij mag mijn M&O maken. Is wel op vwo-niveau.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Zullen we ruileneco is ongeveer m'n beste vak, op m&o en geschiedenis na dan (eigenlijk niet dus), kansberekening daarentegen...
Bij mij was het opstaan dan altijd het probleemquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je beter nu slapen en 5.00 verdergaan, 's ochtends leer je wel beter dacht ik ooit te gehoord te hebben.
Nee, je moet juist slapen zodat je het s nachts kan opnemen maar ja er valt nu niks op te nemen want ik snap niksquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je beter nu slapen en 5.00 verdergaan, 's ochtends leer je wel beter dacht ik ooit te gehoord te hebben.
quote:
En nu zijn je tepels stijf?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
Zo, net 10 minuten in korte tshirt en slippers buiten gestaan.
Ik doe ook m&o op 6vwo niveau, eitjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eco hou ik dan wel, jij mag mijn M&O maken. Is wel op vwo-niveau.
Maar je hebt morgen wiskunde zei je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik doe ook m&o op 6vwo niveau, eitje
Passengerquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
Only know you love her when you let her go. *muzieknootje*
Vervang "her" door "him" en zie daar the story of my life.
SE, geen CEquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je hebt morgen wiskunde zei je?
peukie gedaan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
Zo, net 10 minuten in korte tshirt en slippers buiten gestaan.
Bij mij dat ik het gewoon niet doe, ik ga dan wel tv kijken ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij was het opstaan dan altijd het probleem
Dat was het ja. Ik hoor het zo in mijn hoofd maar wist het zo even nietquote:
* Rezania voelt.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik morgen wis oefenen?
heb om 13:30 examen
ja hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe 5vwo, omdat ik ben blijven zitten, maar met m&o heb ik wel al alles van 6vwo gedaan (behalve industrie maar das niet zo moeilijk) dus ik kan zo best een m&o CE maken.quote:
Nee. M'n ma moet betaald parkeren en dat moet iedere uur gebeuren en ze slaapt nu, dus ik deed dat. Na 0:00 is t gratis. Dus ik wachtte tot zo'n parkeermeter verder kon dan 0:00quote:
Gewoon doen, dan zit je al in het ritme van die soort opgavenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Nopequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
Heb jij trouwens integreren gehad LB? Een vriend van mij op de havo begreep niet waar ik het over had toen ik zei dat dat op het natuurkunde examen moest, en die gozer heeft B.
Oh, dus jij denkt dat je dat wel even kunt maken? Nou, laat die deal maar zitten dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik doe 5vwo, omdat ik ben blijven zitten, maar met m&o heb ik wel al alles van 6vwo gedaan (behalve industrie maar das niet zo moeilijk) dus ik kan zo best een m&o CE maken.
Wat? Serieus niet? En hier zei ik tegen mijn derdejaars dat B integreren had op de havo.quote:
Ik heb dat nog nooit gehad..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Serieus niet? En hier zei ik tegen mijn derdejaars dat B integreren had op de havo.
auquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
godver mn pink kwam tussen de deur, ff huilen
Ik héb een 8 gehaald voor een oud m&o CE dus dat kan ik wel maken ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus jij denkt dat je dat wel even kunt maken? Nou, laat die deal maar zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |