Maar je hebt morgen wiskunde zei je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik doe ook m&o op 6vwo niveau, eitje
Passengerquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
Only know you love her when you let her go. *muzieknootje*
Vervang "her" door "him" en zie daar the story of my life.
SE, geen CEquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je hebt morgen wiskunde zei je?
peukie gedaan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
Zo, net 10 minuten in korte tshirt en slippers buiten gestaan.
Bij mij dat ik het gewoon niet doe, ik ga dan wel tv kijken ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij was het opstaan dan altijd het probleem
Dat was het ja. Ik hoor het zo in mijn hoofd maar wist het zo even nietquote:
* Rezania voelt.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik morgen wis oefenen?
heb om 13:30 examen
ja hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe 5vwo, omdat ik ben blijven zitten, maar met m&o heb ik wel al alles van 6vwo gedaan (behalve industrie maar das niet zo moeilijk) dus ik kan zo best een m&o CE maken.quote:
Nee. M'n ma moet betaald parkeren en dat moet iedere uur gebeuren en ze slaapt nu, dus ik deed dat. Na 0:00 is t gratis. Dus ik wachtte tot zo'n parkeermeter verder kon dan 0:00quote:
Gewoon doen, dan zit je al in het ritme van die soort opgavenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Nopequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
Heb jij trouwens integreren gehad LB? Een vriend van mij op de havo begreep niet waar ik het over had toen ik zei dat dat op het natuurkunde examen moest, en die gozer heeft B.
Oh, dus jij denkt dat je dat wel even kunt maken? Nou, laat die deal maar zitten dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik doe 5vwo, omdat ik ben blijven zitten, maar met m&o heb ik wel al alles van 6vwo gedaan (behalve industrie maar das niet zo moeilijk) dus ik kan zo best een m&o CE maken.
Wat? Serieus niet? En hier zei ik tegen mijn derdejaars dat B integreren had op de havo.quote:
Ik heb dat nog nooit gehad..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Serieus niet? En hier zei ik tegen mijn derdejaars dat B integreren had op de havo.
auquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
godver mn pink kwam tussen de deur, ff huilen
Ik héb een 8 gehaald voor een oud m&o CE dus dat kan ik wel maken ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus jij denkt dat je dat wel even kunt maken? Nou, laat die deal maar zitten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |