met z'n karaoke actquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
zo'n domme lach zou je het lefst van zijn gezicht wllen slaan
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk is hij beter in het opereren van mensen dan zingen
Dat begin was heel Mrazquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verrek ja... ik moest meer aan Jason Mraz denken
gynaecoloog? zou kunnen.quote:
JA! Ik kon er even niet op komen.quote:
Hij heeft de poliep van Frans Bauer behandeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk is hij beter in het opereren van mensen dan zingen
Laat die reet maar aan die zanger overquote:
volgend jaar over zo'n Fokker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Een liedje over een IT'er die geen meisje kan krijgen, hoe stereotypebevestigend.
jawel.. want ik wil geen ruzie met jequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Moet je toch geen sorry voor zeggen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Staat ie lachend naast je bed: ja meneer, u hoeft slechts een arm en been te missen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jawel.. want ik wil geen ruzie met je
Fixed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoog zingen is niet zijn sterkste punt.
kom dan vechten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jawel.. want ik wil geen ruzie met je
Ach ja. Niet heel bijzonder, wel aardig.quote:
Die langharige tekkel ja?quote:
Nee...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef The_Avatar het volgende:
Het eerste liedje dat aan te horen is.
Echt he?!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien ken je die band wel?" Serieus Daniel
Wehehe iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar nu op 't laatst was ie lelijk![]()
haha.. liever stoeienquote:
Nee.quote:
oh, ik vind m leuk.quote:
Komt dat ff goed uit, dat van mij is nog langer namelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hou niet van mannen met kort haar
Nou ja, hij vroeg het wel aan Jan Smit he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien ken je die band wel?" Serieus Daniel
Ben ik toch niet alleenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hou niet van mannen met kort haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |