abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126603998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
zo'n domme lach zou je het lefst van zijn gezicht wllen slaan
met z'n karaoke act :r
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:32:51 #102
43556 miss_dynastie
pi_126604000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk is hij beter in het opereren van mensen dan zingen
_O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:32:58 #103
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126604007
dit zou zomaar hoog kunnen eindigen, omdat het niks is, maar je ook niet kan zeggen waarom het niks is
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:32:59 #104
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_126604008
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Verrek ja... ik moest meer aan Jason Mraz denken :D
Dat begin was heel Mraz :Y
pi_126604011
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Steve het volgende:
Schattig dit. O+.
zjn lach maakt me agressief
Ze smelten de kazen!
pi_126604014
Dit is wel het beste liedje tot nu toe O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:05 #107
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_126604019
Niet erg origineel, maar wel leuk. :Y
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:12 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_126604026
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Gert het volgende:
Hijg hijg. Is het een gyno of zo..
gynaecoloog? zou kunnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126604027
lijkt op die ene kakkerlak
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_126604028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef slint het volgende:
van bronckhorst :D
JA! Ik kon er even niet op komen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:13 #111
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126604029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Stiggie het volgende:
Een blije geit dit zeg
De Churandy van Malta :P
pi_126604037
Een liedje over een IT'er die geen meisje kan krijgen, hoe stereotypebevestigend. :')
pi_126604038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk is hij beter in het opereren van mensen dan zingen
Hij heeft de poliep van Frans Bauer behandeld.
pi_126604042
beetje weinig intonatie. maar is geen waardeloos liedje ofzo
🐱
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:26 #115
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126604048
ik vind er geen reet aan.. sorry
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:30 #116
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126604058
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De Churandy van Malta :P
_O-
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126604060
Hij heeft zo'n dashboardpuppie-hoofd :D
pi_126604064
Echt zo'n nummer dat je oma nog leuk vindt.
pi_126604066
Beetje te vrolijk en hey soul sistah...
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:37 #120
202348 Susi
Temple of Love
pi_126604069
Wat liiiiiiiief zo'n blij jongetje
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:40 #121
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126604073
hey soul sister lalalalala
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:42 #122
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_126604079
Ik vind dit wel leuk :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_126604083
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Onnoman het volgende:
ik vind er geen reet aan.. sorry
Laat die reet maar aan die zanger over :X
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:44 #124
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126604086
dinsdag was beter
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_126604093
doe mij de drummert maar
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:50 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126604096
Ach.. wel leuk, een gewoon muzikaal liedje tussen al dat talentenjacht geluid.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_126604097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Onnoman het volgende:
ik vind er geen reet aan.. sorry
Moet je toch geen sorry voor zeggen
pi_126604104
Staat ie lachend naast je bed: ja meneer, u hoeft slechts een arm en been te missen *)
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:57 #129
22592 crew  Ole
pi_126604106
Leuk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_126604111
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft zo'n dashboardpuppie-hoofd :D
wat een omschrijving _O-
Ze smelten de kazen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:00 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_126604113
Hoog zingen is niet zijn sterkste punt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:02 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_126604116
Ik vind het wel een leuk liedje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:02 #133
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126604117
ik vind zijn lach eng
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_126604127
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Een liedje over een IT'er die geen meisje kan krijgen, hoe stereotypebevestigend. :')
volgend jaar over zo'n Fokker?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:09 #135
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126604130
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Moet je toch geen sorry voor zeggen
jawel.. want ik wil geen ruzie met je :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_126604137
best schattig nummer, maar haalt het natuurlijk nooit bij Anouk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:12 #137
308391 PG18
Nee, 24
pi_126604139
Kan die niet wat zuiverder zingen?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:12 #138
123170 alors
zlata1234
pi_126604140
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
doe mij de drummert maar
Die zat ik ook al te inspecteren :D
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:13 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_126604142
Hij moest denk ik lachen van de regisseur :')
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_126604143
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Staat ie lachend naast je bed: ja meneer, u hoeft slechts een arm en been te missen *)
_O-
pi_126604146
Is beter dan alles hiervoor ongeveer, dus door.
pi_126604151
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
doe mij de drummert maar
zag ik ook al te ztten :9~
Ze smelten de kazen!
pi_126604165
Het eerste liedje dat aan te horen is.
pi_126604166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

jawel.. want ik wil geen ruzie met je :)
O+
pi_126604169
Goedgevuld kontje..
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:28 #146
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_126604172
Wat een zoetsappige act.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:30 #147
43556 miss_dynastie
pi_126604175
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoog zingen is niet zijn sterkste punt.
Fixed.
pi_126604179
Dit is zo'n typisch songfestival nummertje dus gaat vast goed scoren :P
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:32 #149
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126604181
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

jawel.. want ik wil geen ruzie met je :)
kom dan vechten?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_126604182
Nou ja, hij heeft wel een fashiontip: draag nooit iets wits als je gele tanden hebt
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:36 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126604189
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Ole het volgende:
Leuk!
Ach ja. Niet heel bijzonder, wel aardig.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_126604195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef alors het volgende:

[..]

Die zat ik ook al te inspecteren :D
Maar nu op 't laatst was ie lelijk :') _O-
pi_126604196
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:

[..]

zag ik ook al te ztten :9~
Die langharige tekkel ja? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126604199
Is er nou in geen enkel land iemand te vinden met een fatsoenlijke uitspraak in het engels?
pi_126604207
"Misschien ken je die band wel?" Serieus Daniel _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:50 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_126604209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef The_Avatar het volgende:
Het eerste liedje dat aan te horen is.
Nee...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  ESF Reporter donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:50 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_126604210
Bulgarije, slechtste lied van vanavond.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:53 #158
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126604214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

O+
:W *;
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_126604218
Daniel en Jan lezen mee }:|
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:00 #160
43556 miss_dynastie
pi_126604224
Ode aan de champignoooooons *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:00 #161
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126604225
Dit is zo'n gezellig leuk nummertje net als Denmarken gaat vast door.

Niet orgineel, maar egwoon goed
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:00 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_126604226
Best kwaliteit nog totnutoe.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_126604229
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien ken je die band wel?" Serieus Daniel _O-
Echt he?! :')
pi_126604233
Zou ze ook frauderen met nederlands geld?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_126604234
In Malta spreekt men Engels hoor... :')
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:07 #166
123170 alors
zlata1234
pi_126604235
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Maar nu op 't laatst was ie lelijk :') _O-
Wehehe idd :D _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:08 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126604238
Komt nu het eerste goeie nummer?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:12 #168
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126604242
ze lezen onze commentaren op ned 1 !!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_126604245
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die langharige tekkel ja? :')
ik hou niet van mannen met kort haar :P
Ze smelten de kazen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:14 #170
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126604248
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

kom dan vechten?
haha.. liever stoeien
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_126604265
Oh dit vind ik ook echt vreselijk... dat kattengejank van 2007 vond ik al niks en dit is nog erger
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:26 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_126604267
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt nu het eerste goeie nummer?
Nee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:28 #173
163650 Greys
pi_126604269
Dit was schattig en Mraz-ish.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:32 #174
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126604274
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
Bulgarije, slechtste lied van vanavond.
Ik ben benieuwd...slecht kan soms ook leuk zijn
pi_126604276
quote:
12s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ode aan de champignoooooons *O*
Lekker! :9
pi_126604277
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
Bulgarije, slechtste lied van vanavond.
oh, ik vind m leuk. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_126604282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:

[..]

ik hou niet van mannen met kort haar :P
Komt dat ff goed uit, dat van mij is nog langer namelijk :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126604287
Oke dit is nu al kut
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_126604293
trommels.. orogineel hoor
Ze smelten de kazen!
  Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:43 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126604302
Wat is dezen _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:44 #182
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126604304
leuk meidje
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:48 #183
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_126604310
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
Daniel en Jan lezen mee }:|
Duidelijk ja :Y
pi_126604311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt nu het eerste goeie nummer?
Ja, dat zie je toch?
pi_126604314
omfg
pi_126604316
Leuke mied, maar ik houd niet van champignons ;(
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:52 #187
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_126604319
OMG! :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_126604322
Owja die valszingende vrouw weer.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:53 #189
88233 Steve
Still the best.
pi_126604323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien ken je die band wel?" Serieus Daniel _O-
Nou ja, hij vroeg het wel aan Jan Smit he. :+
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_126604330
Deden zij een paar jaar gelden niet ook mee?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:59 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_126604334
Dit is helaas zo typisch songfestival _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_126604335
Wat voor champignons?
pi_126604338
Aaahh, dit vind ik nou vet _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:01 #194
308391 PG18
Nee, 24
pi_126604340
Heb spontaan zin in champignons
pi_126604341
Slagerij van Bulgarije :7
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:04 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_126604346
Brrrrr :X
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_126604348
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:

[..]

ik hou niet van mannen met kort haar :P
Ben ik toch niet alleen :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:06 #198
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126604349
champignonyyyy

Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_126604351
Lekkere tieten.
pi_126604353
Hehe BBC commentator "you are going to be wondering what you are looking at, but don't worry, so are we".
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')