abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:50 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126604096
Ach.. wel leuk, een gewoon muzikaal liedje tussen al dat talentenjacht geluid.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_126604097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Onnoman het volgende:
ik vind er geen reet aan.. sorry
Moet je toch geen sorry voor zeggen
pi_126604104
Staat ie lachend naast je bed: ja meneer, u hoeft slechts een arm en been te missen *)
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:57 #129
22592 crew  Ole
pi_126604106
Leuk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_126604111
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft zo'n dashboardpuppie-hoofd :D
wat een omschrijving _O-
Ze smelten de kazen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:00 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_126604113
Hoog zingen is niet zijn sterkste punt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:02 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_126604116
Ik vind het wel een leuk liedje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:02 #133
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126604117
ik vind zijn lach eng
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_126604127
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Een liedje over een IT'er die geen meisje kan krijgen, hoe stereotypebevestigend. :')
volgend jaar over zo'n Fokker?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:09 #135
242879 Onnoman
The On And Only
pi_126604130
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Moet je toch geen sorry voor zeggen
jawel.. want ik wil geen ruzie met je :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_126604137
best schattig nummer, maar haalt het natuurlijk nooit bij Anouk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:12 #137
308391 PG18
Nee, 24
pi_126604139
Kan die niet wat zuiverder zingen?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:12 #138
123170 alors
zlata1234
pi_126604140
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
doe mij de drummert maar
Die zat ik ook al te inspecteren :D
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:13 #139
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_126604142
Hij moest denk ik lachen van de regisseur :')
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_126604143
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Staat ie lachend naast je bed: ja meneer, u hoeft slechts een arm en been te missen *)
_O-
pi_126604146
Is beter dan alles hiervoor ongeveer, dus door.
pi_126604151
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
doe mij de drummert maar
zag ik ook al te ztten :9~
Ze smelten de kazen!
pi_126604165
Het eerste liedje dat aan te horen is.
pi_126604166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

jawel.. want ik wil geen ruzie met je :)
O+
pi_126604169
Goedgevuld kontje..
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:28 #146
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_126604172
Wat een zoetsappige act.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:30 #147
43556 miss_dynastie
pi_126604175
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoog zingen is niet zijn sterkste punt.
Fixed.
pi_126604179
Dit is zo'n typisch songfestival nummertje dus gaat vast goed scoren :P
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:34:32 #149
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126604181
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

jawel.. want ik wil geen ruzie met je :)
kom dan vechten?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_126604182
Nou ja, hij heeft wel een fashiontip: draag nooit iets wits als je gele tanden hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')