volgend jaar over zo'n Fokker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Nepthys het volgende:
Een liedje over een IT'er die geen meisje kan krijgen, hoe stereotypebevestigend.
jawel.. want ik wil geen ruzie met jequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Moet je toch geen sorry voor zeggen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Staat ie lachend naast je bed: ja meneer, u hoeft slechts een arm en been te missen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jawel.. want ik wil geen ruzie met je
Fixed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoog zingen is niet zijn sterkste punt.
kom dan vechten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jawel.. want ik wil geen ruzie met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |