+1!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet was geweldiger dan geweldig.
En dat blijft ie.
Je hebt er een avatar aan overgehouden.quote:
Nah, meer dat je soms gewoon om 22:00u naar bed kunt gaan als 'jouw' subforum overvallen wordt door hoolies van VBL oidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor.. in het zwart mag je je gewoon misdragen en alles. En dan wij hier een beetje het goede voorbeeld geven. Arme wij.
Oh dat probleem ken ik niet. Die komen zelden in mijn subforum. Eigenlijk best beledigend..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, meer dat je soms gewoon om 22:00u naar bed kunt gaan als 'jouw' subforum overvallen wordt door hoolies van VBL oid
Alleen daarom al zou ik de volgende keer weer gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt er een avatar aan overgehouden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, meer dat je soms gewoon om 22:00u naar bed kunt gaan als 'jouw' subforum overvallen wordt door hoolies van VBL oid
Weet je nog...:quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Danny het volgende:
Ik neem mijn woorden terug na het zien van Roemenië. Het kan wèl slechter dan Anouk. Mijn GOD waar heb ik net naar zitten kijken, en waarom...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
ook al gaat ze ergens onderaan eindigen met dat slaapverwekkende kutnummer
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef Greys het volgende:
Danny![]()
Alleen qua onderaan eindigen heb je ongelijk deze keer![]()
Jij ookquote:Maar goed, ontopic; Greys, bedankt voor alles
Ik schreef net op FB dat ik Malta leuk vond. WIE BEN JIJ EN WAT DOE JE IN M'N FB!?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal voor de echt lieve berichten.
Ik heb er godsgruwelijk veel van genoten met jullie in ESF, dank voor al die tijd!
En serieus, als ik mensen dingen zie roepen over 'Goh, Malta was net best leuk!' op FOK! of Facebook, terwijl ze jaren geleden zeiden echt never nooit naar het Songfestival te gaan kijken, maar die meegesleurd zijn in de ESF fun, dan ben ik retetrots op ons allemaal
Viva la Diva's, viva ons allemaal, het was en is toch maar mooi allemaal mogelijk op FOK!![]()
Ik ga even bijslapenDank allen nogmaals en ik verdwijn niet.
ksst scheer u weg vlegel, vbl is een subforum vol liefde en potentieel neukgenot.Helaas word dit door anderen verkeerd geïnterpreteerd en zien dit als "hoolie gedrag"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Liefdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal voor de echt lieve berichten.
Ik heb er godsgruwelijk veel van genoten met jullie in ESF, dank voor al die tijd!
En serieus, als ik mensen dingen zie roepen over 'Goh, Malta was net best leuk!' op FOK! of Facebook, terwijl ze jaren geleden zeiden echt never nooit naar het Songfestival te gaan kijken, maar die meegesleurd zijn in de ESF fun, dan ben ik retetrots op ons allemaal
Viva la Diva's, viva ons allemaal, het was en is toch maar mooi allemaal mogelijk op FOK!![]()
Ik ga even bijslapenDank allen nogmaals en ik verdwijn niet.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
Jammer Greys, ik ken je eigenlijk niet maar dit vind ik wel triest
Zeg, nu je toch tijd over hebt, wil je op de lijst voor het kettingboek ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef Greys het volgende:
Hahahaha nee het was iemand anders
Maar wel top. Het virus is hardnekkig kennelijk![]()
QFT.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet was geweldiger dan geweldig.
En dat blijft ie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |