Cactussenquote:
Cacteeën is volgens mij niet correct meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan
Er is nog een meervoudsvorm.
Cactaequote:
Weet je wat? We vragen het BB ff.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cacteeën is volgens mij niet correct meer.
quote:
Het zal me echt geen reet interesserenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat? We vragen het BB ff.
BB?!! Joehoe!!!!!!
Smiley_et.gifquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat? We vragen het BB ff.
BB?!! Joehoe!!!!!!
Die wenkbrouwen ook van Peter Jan Rens hehequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Grote_Meneer_Kaktus_Show
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze is leuk.quote:
Sjagerijnquote:
Ach, als ie niet chagrijnig of sjagerijnich is is hij ook wel lief hoorquote:
Huhquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, als ie niet chagrijnig of sjagerijnich is is hij ook wel lief hoor
Neu joh, iedereen weet toch dat dat pas 17 augustus isquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HuhIs het vandaag dan Sint-Juttemis?
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, iedereen weet toch dat dat pas 17 augustus is
Mijns inziens nergens aan, maar er zitten wat kerels hier die last hebben van PMS denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef AchJa het volgende:
Waar heeft BB dat gebash eigenlijk aan verdiend?
Aha... Het gaat weer nergens over dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijns inziens nergens aan, maar er zitten wat kerels hier die last hebben van PMS denk ik.
Ga weg!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijns inziens nergens aan, maar er zitten wat kerels hier die last hebben van PMS denk ik.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ga weg!!![]()
Nee toch niet weggaan heb aandacht nodig![]()
JULLIE HATEN MIJ ALLEMAAL OMGGGGGG![]()
Luv you all![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ga weg!!![]()
Luv you all![]()
![]()
Emoties controleren vriendquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ga weg!!![]()
Luv you all![]()
![]()
Zes, dus nog twee te gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef Nibb-it het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft de serie van Oorlog in mijn hoofd eigelijk?
tot nu toe 4quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef Nibb-it het volgende:
Hoeveel afleveringen heeft de serie van Oorlog in mijn hoofd eigelijk?
Ik heb helemaal geen skelterquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
Auto's zonder toerenteller maar wel met start-stop systeem gvd zegJitzzze tape eens ff een toerenteller van je skelter op de suzuki alto leen auto van m'n ouders.
Weet je dat zeker?quote:
OK, *plop* danquote:
heh, die heb ik vanmiddag tegen een uur of 1500 reeds ingenomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, *plop* dan
Als je dan maar niet alsnog een seroxat inneemt!
Hij werd suf zat van de eerste.... 2e is dus zeker niet nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, *plop* dan
Als je dan maar niet alsnog een seroxat inneemt!
Ja, dat is zeker in het begin zo het geval. Je lichaam moet wennen aan het spul. Daarom veel water drinken en gewoon toegeven aan vermoeidheid. Maar ik meen het serieus, je moet echt heel erg goed oppassen met de combinatie antidepressiva en alcohol. Dat moet eigenlijk altijd een of, of, zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, die heb ik vanmiddag tegen een uur of 1500 reeds ingenomen.
Moet zeggen, je gaat wel suf worden van dat spul.
Ik ben blij dat hij jou heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij werd suf zat van de eerste.... 2e is dus zeker niet nodig.
Hij heeft een golden ticket met Lotusss!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij jou heeft
Dan zeg ik dubbelop *plop*plop* ERgeniet ervan
I know, maar ik ben nogal eigenwijsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker in het begin zo het geval. Je lichaam moet wennen aan het spul. Daarom veel water drinken en gewoon toegeven aan vermoeidheid. Maar ik meen het serieus, je moet echt heel erg goed oppassen met de combinatie antidepressiva en alcohol. Dat moet eigenlijk altijd een of, of, zijn.
Die smileyquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben nogal eigenwijs
[ afbeelding ]
Dat weet ik, daarom blijf ik eigenwijs je wél wijzen op misschien minder slim is en misschien wél slim is om te doen of latenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben nogal eigenwijs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Pumatje het volgende:
Wat is dat EU zangfestival weer enorm kont zeg...tering. Hoop niet dat we winnen, moet dat hele gedoe hier worden gehouden. Begreep net dat dat dus 10 miljoen knaken kost.
Weet ik, ik ben toch al "kachel", moe, en versleten. Ik vecht tegen mijzelfquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom blijf ik eigenwijs je wél wijzen op misschien minder slim is en misschien wél slim is om te doen of laten
Nooit gevolgd die onzin.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Pumatje het volgende:
Wat is dat EU zangfestival weer enorm kont zeg...tering. Hoop niet dat we winnen, moet dat hele gedoe hier worden gehouden. Begreep net dat dat dus 10 miljoen knaken kost.
10 miljoenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Pumatje het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben toch al "kachel", moe, en versleten. Ik vecht tegen mijzelf
[ afbeelding ]
Jij zit gvd dat te kijken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Pumatje het volgende:
hehe die lui die itnaast de roemenen zitten houden allemaal hun pin pasje vast haha..
Ik geef mijn rekeningnummer wel ff.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Pumatje het volgende:
of gewoon elke belastingbetalende burger 1 eurie.
Hij heeft mij iig beloofd om morgen niet te gaan autorijden.quote:
Dat zou pas echt democratisch zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Pumatje het volgende:
of gewoon elke belastingbetalende burger 1 eurie.
Ik weet van vorig jaar dat dat inderdaad het geval isquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Pumatje het volgende:
Dat met die vlaggen he, ik weet zeker dat dat gewoon instructies zijn voor iedereen in die zaal.
Dat gaat dus nooit werkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zou pas echt democratisch zijn
Als je als burger een x-percentage van je inkomen, als belasting, zelf zou mogen verdelen over de diverse ministeries.
No shit.quote:
Stop de autosleutels weg. Dat is echt niet verstandig, je reaktievermogen (ondanks dat jezelf denkt van niet), neemt echt dramatisch af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft mij iig beloofd om morgen niet te gaan autorijden.
GMTAquote:
quote:
quote:
QFTquote:
Gisteren bezopen achter het stuur gekropen, had ik beter niet kunnen doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stop de autosleutels weg. Dat is echt niet verstandig, je reaktievermogen (ondanks dat jezelf denkt van niet), neemt echt dramatisch af.
I know. Maar een stukje vertrouwen moet er wel zijn in een relatie. Anders hebben we nog 2 balkons.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stop de autosleutels weg. Dat is echt niet verstandig, je reaktievermogen (ondanks dat jezelf denkt van niet), neemt echt dramatisch af.
Oei, en juist jij zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren bezopen achter het stuur gekropen, had ik beter niet kunnen doen
[ afbeelding ]
Weet ik, was ook eigenlijk meer aan ER gerichtquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I know. Maar een stukje vertrouwen moet er wel zijn in een relatie. Anders hebben we nog 2 balkons.
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, en juist jij zou beter moeten weten.
Aan de andere kant denk ik inmiddels dat jij van hetzelfde soort onkruid bent als ik. Ook al zit je nu even 'deep down' je knokkersmentaliteit houdt toch altijd de overhand.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, was ook eigenlijk meer aan ER gericht
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
[ afbeelding ]
Ow, wat een lekker stel zijn jullie toch ookquote:
quote:
Die hoort ons toch niet, die hep een banaan in z'n oorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zie Jitzzze gaaaaan...............
Wat zeg je bert?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoef hem niet eens te kijken "Ernie, je hebt een banaan in je oor"
Heb jij even mazzel dat de Hr Ms of Zr Ms níet op de boeg van het schip staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb ook schaalfiguren van Zr Ms. de Ruyter in bad![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel dat de Hr Ms of Zr Ms níet op de boeg van het schip staat
Vanaf de PC, om de tafel heen, door de deur heen, linksaf, door de deur heen en op bed neerploffen en lekker gaan slapenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik voel de man met de hamer aankomen![]()
Zit je hem te bespioneren ofzo dat je dit allemaal weet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf de PC, om de tafel heen, door de deur heen, linksaf, door de deur heen en op bed neerploffen en lekker gaan slapen
Ja, dat was ook het moment waarop mijn vader zei: "Moet jij niet gaan slapen?".quote:
Tenzij ze verhuist zijn, en de inrichting van hun woning hebben omgegooid, weet ik ongeveer wel een klein beetje hoe ER en Lotusss behuist zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zit je hem te bespioneren ofzo dat je dit allemaal weet?
Dus jij bent diegene die de hele tijd vanaf 500m met een rode laser op me zit te schijnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tenzij ze verhuist zijn, en de inrichting van hun woning hebben omgegooid, weet ik ongeveer wel een klein beetje hoe ER en Lotusss behuist zijn
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus jij bent diegene die de hele tijd vanaf 500m met een rode laser op me zit te schijnen
*bork*quote:
quote:
Ja, die ken ik wél allemaal in vind ik meesterlijkquote:
He hoiquote:
Al gehoord/gelezen dat het KNAW vind dat het NIOD moet fuseren en verhuizen om tot een betere dienstverlening te komen?quote:
Bedoel je het Humanities Centrum? Op zich wel wat voor te zeggen. Hoef ik niet meer naar drie verschillende archieven voor één onderzoek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al gehoord/gelezen dat het KNAW vind dat het NIOD moet fuseren en verhuizen om tot een betere dienstverlening te komen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Bedoel je het Humanities Centrum? Op zich wel wat voor te zeggen. Hoef ik niet meer naar drie verschillende archieven voor één onderzoek.
Maar volgens mij kan het KNAW best veel willen, zonder dat er wat gebeurt.
O.a. dat dus,quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Nibb-it het volgende:
Oh, ik zie nu dat het archief dan opgesplitst zou worden. laat maar.
Nadeel van digitalisering is wel dat een groot deel van het papieren archief mogelijk de kachel in verdwijnt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
O.a. dat dus,
Laten ze eerst echt hun prio bij digitaliseren en digitale ontsluiting leggen.
Zolang de archiefwet niet wordt aangepast zal dat toch wel meevallen denk ik. Anders wordt het toch opgevroten door papiermot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nadeel van digitalisering is wel dat een groot deel van het papieren archief mogelijk de kachel in verdwijnt.
Periode 39-46 (en ik meen uit mijn hoofd voor de NL archieven ook over een deel van de KNIL periode) zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef Nibb-it het volgende:
Dat hangt af van de vernietigingstermijn. Weet niet precies hoe dat geregeld is. Maar zoals je zegt bestaat het risico dat een of andere Henk-ambtenaar beslist dat de transportlijsten naar Sobibor over 20 jaar niet meer belangrijk zijn om te bewaren, want gedigitaliseerd. Et voilà.
Ik deel je zorg wél hoor.quote:
Succes morgen BBquote:
welku game swa?quote:
Wat voor nare hoekjes van youtube weet jij te vinden?quote:
En er dan met je blote kakken in stappenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
Kut kad, ben je net wakker kotst ie zo over het tapijt
Dat het tussen je tenen weer omhoog krultquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er dan met je blote kakken in stappen
mogguh trouwens
Mogguhquote:
Water drinken en een koude douche nemenquote:
Ik heb het al koudquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Water drinken en een koude douche nemen
Je mag naar mijn kantoor komen hier is het 25 gradenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het al koud![]()
Verwarming staat op 21
Lekker warm in elk gevalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag naar mijn kantoor komen hier is het 25 graden
Ja, een graad of 6 te warmquote:
Waar hoe laatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag naar mijn kantoor komen hier is het 25 graden
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik het zou weten, zou ik het dan vragen?
Nee, het is een topic over mega super goede handgeschreven brieven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk de TT, een topic voor broekie's. Misschien dat het daarom niet zo druk is
Dat was de vorige. Over 4 uur mag ik m'n schrijf skills weer toepassenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het is een topic over mega super goede handgeschreven brieven.
Nee, lees de TT nou eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was de vorige. Over 4 uur mag ik m'n schrijf skills weer toepassen
En wat staat er dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tantoe spang mano die brief, je weetz!
Je kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik krijg een rapper van 10 jaar in beeld...
Mooizoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet voor mij, dus ja, ik kan me er niet druk om maken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zucht, jij moet echt nog zoveel leren.
Hoe is het met jou?quote:
De ironiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaat ie lachen, wat een sujet ben je ook
Houd het maar op het zal wel. Voor de rest fix ik het zelf welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je komt er wel uit, waarschijnlijk niet maar het zal wel.
Ik hoop het maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Houd het maar op het zal wel. Voor de rest fix ik het zelf wel
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Afgelopen week weer glorieus ten onder gegaan tegen de Grenadiers. Ben door zo'n 3 a 4 Hellfire raketten kapot geschoten en meerdere malen doorzeefd met de 30mm. Voor de rest leuke week gehad.
Vliegen Grenadiers in Apaches? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Afgelopen week weer glorieus ten onder gegaan tegen de Grenadiers. Ben door zo'n 3 a 4 Hellfire raketten kapot geschoten en meerdere malen doorzeefd met de 30mm. Voor de rest leuke week gehad.
Haha nee. Maar geen echt luchtmobiel optreden zonder Apaches natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vliegen Grenadiers in Apaches? Dat wist ik niet
Even goed poepen en dan aan de slag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Goh, je zal uiteraard 30 min voor je examens buikpijn krijgen
Dankquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even goed poepen en dan aan de slag.
Succes!![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
BB: Defensie ontwikkelt sportapp voor VeVa-leerlingen
quote:De app bevat een speciale muziekmix van 12 minuten, badges die je kunt verzamelen en de mogelijkheid om je prestaties te delen via social media. Op die manier zullen nog meer jongeren over VeVa horen.
Alle duiven op de Dam, sjallalalie, sjallalalaquote:
dikke duivenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alle duiven op de Dam, sjallalalie, sjallalala
De duif is gevlogen, ik herhaal, de duif is gevlogenquote:
Dan treed fase II in werking, ben zo terug; even voorbereidingen treffen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De duif is gevlogen, ik herhaal, de duif is gevlogen
Je kleiduiven geweer van zolder halen? Of ff de witte scooter gebruiken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan treed fase II in werking, ben zo terug; even voorbereidingen treffen.
Fase II vriend, fase II. Van een oud grenadier zou je toch meer verwachtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kleiduiven geweer van zolder halen? Of ff de witte scooter gebruiken?
Hadden we in mijn tijd nog nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fase II vriend, fase II. Van een oud grenadier zou je toch meer verwachten
laat ik wel aan BB overquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga dan eerst maar eens je huiswerk doen
[ afbeelding ]
Is die stuk dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die doet het niet, dus ik hoop dat jij het wel doet.
Nou ja, het is nooit meer geweest dan dit. Dus je kan het stuk noemen, ik noem het "works as designed"quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, het is nooit meer geweest dan dit. Dus je kan het stuk noemen, ik noem het "works as desinged"
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Luisteren naar ervaringsdeskundigen ook
Ohhh jee, daar heb je de paashaas ook weer.quote:
Willem Deepriequote:
"Dussuh ik de verzekering gebeld, bleek dat ik mijn premie niet betaald had en dus niet verzekerd was"quote:
bedankt voor je poenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Kutzooi!!
Doet abn mobiel bankieren het ook niet?
je moest eens weten, heb wel ff mooi honderdduizend miljard Zimbabwaanse dollars gij pauper!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
van een kale kip kan je niet plukken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 euroquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je moest eens weten, heb wel ff mooi honderdduizend miljard Zimbabwaanse dollars gij pauper!!
Gij sujet!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zullen we BB straks een pak slaag geven als hij het verprutst hep met eindexamen Nederlands?quote:
Niks roddelaar, anders deed ik dat wel via het lijntje "stiekum".quote:
Wel goed, gelukkig geen zakelijke brief maar een artikelquote:
28 vragen waren multiple choice en simpele 1 regel vraagjes, en het artikel kan ik nakijken op wat er aan ontbreekt en wat niet. Het ligt iig tussen de 6,0 en de 7.0 afhankelijk van de normquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe kan je nu al een cijfer weten, was het multiple choice of zo? Een artikel kan je toch niet zelf beoordelen?
Maar we zullen het gaan zien..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
28 vragen waren multiple choice en simpele 1 regel vraagjes, en het artikel kan ik nakijken op wat er aan ontbreekt en wat niet. Het ligt iig tussen de 6,0 en de 7.0 afhankelijk van de norm
2e week van juni toch de uitslag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |