Ik vond het wel een topic waardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
en wat is de reden dat je dit wil delen met fok?
Je kijkt naar kindertjes en je krijgt een erectie en opeens heb je zin om te neuken terwijl je naar kinderen zwaait?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Terwijl de avondvierdaagse voorbij kwam lopen besloten ik en mijn meisje om uit het raam te zwaaien naar de kinders. Sigaretje erbij, je kent het wel.
Kinders natuurlijk blij, want aandacht.
Ondertussen voelde ik een hand richting mijn penis gaan, die natuurlijkerwijs al snel in erectie kwam.
Monopoly is biologisch niet in staat te verzinnen. Ze onderzoeken nu een sample van zijn hersenvlies in een laboratorium in Nieuw-Zeeland om te ontdekken waarom.quote:
Denken dat dit verzonnen is.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kijkt naar kindertjes en je krijgt een erectie en opeens heb je zin om te neuken terwijl je naar kinderen zwaait?
Vieze vieze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]MIJN KINDERZIELTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Dit is overigens ook waarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Monopoly is biologisch niet in staat te verzinnen. Ze onderzoeken nu een sample van zijn hersenvlies in een laboratorium in Nieuw-Zeeland om te ontdekken waarom.
Ik zag het begin van de OP en toen dacht ik: 'Dit bewaar ik voor een andere keer'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is overigens ook waarheid.
Had je mijn snorrentopic van vanmiddag al gezien ?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.quote:
Ga er maar goed voor zitten. Weer een prima topic.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het begin van de OP en toen dacht ik: 'Dit bewaar ik voor een andere keer'.
We dachten wel dat jij er stond eigenlijk. er stond een vieze man met zo'n grijze regenjas hinnik geluiden te makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Studeur het volgende:
Had dat even eerder gemeld, had ik fijn met een verrekijker vanuit de boom mee kunnen kijken
Ik was het zweet tussen de tetten en het raam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.
Voor de avondvierdaagse. Dat kun je toch zien? Ben je blind?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef H4ppy het volgende:
Waarom heeft TS een loopgraaf voor zijn huis?
Raam stond openquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.
Voor als de Duitsers komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef H4ppy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Dat is een tunneltje die deze kant van de wereld met de andere kant van de wereld verbindt omdat er een grote rijksweg overheen loopt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef H4ppy het volgende:
Het is al weer bijna de eerste maandag van de maandquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wanneer* in plaats van als..
Het is een kwestie van tijd...
[..]dit klinkt bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef Rodawa het volgende:
Op de één of andere manier geloof ik dit. Sterker nog, het verbaast me niet eens aangezien Mono de TS is. Mooie actie ook wel.
Ik ben benieuwd of er nog ergens een cameraman of journalist verkapt stond opgesteld om een fotootje te schieten van deze wilde praktijken. Wellicht dat we morgen dan toch ondersteunend beeldmateriaal krijgen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Het raam stond open, en aangezien ze waarschijnlijk niet al plankend doggystyle hebben uitgevoerd wordt het toch moeilijk om tegen het raam te plakken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet of Moira met bepaalde lichaamsdelen tegen het raam zat geplakt. Toch vitale informatie.
Mag ik even je topic kapen om je te vertellen dat ik een kamer heb?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dank u mentor. Ik laat een traan van voldoening.
Moira zat ook vol met win toen TS klaar was.quote:
Het raam stond wijd open, ik hing er letterlijk uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet of Moira met bepaalde lichaamsdelen tegen het raam zat geplakt. Toch vitale informatie.
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het raam stond open, en aangezien ze waarschijnlijk niet al plankend doggystyle hebben uitgevoerd wordt het toch moeilijk om tegen het raam te plakken.
Dan volgt de volgende vraag, waren Moira.'s tieten uberhaupt wel uit haar shirtje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het raam stond open, en aangezien ze waarschijnlijk niet al plankend doggystyle hebben uitgevoerd wordt het toch moeilijk om tegen het raam te plakken.
Ik zat 20 jaar geleden al vol met winquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Moira zat ook vol met win toen TS klaar was.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zat 20 jaar geleden al vol met win
Goede vraag. Tot mijn spijt heb ik geen avondvierdaagse gelopen, dus hier heb ik geen antwoord op. Volgend jaar zal ik me toch maar eens inschrijven dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan volgt de volgende vraag, waren Moira.'s tieten uberhaupt wel uit haar shirtje?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef Studeur het volgende:
Nu is het wachten op de eerstvolgende FOK!ker die uit gaat zoeken waar moira woont door de route te lopen en die een camera in de boom hangt zodat we voortaan live mee kunnen genieten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef jeroen25 het volgende:
Een van de wandelaars heeft een filmpje gemaakt en op dumpert gezet:
Link
Nee, dat zou niet kindvriendelijk zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan volgt de volgende vraag, waren Moira.'s tieten uberhaupt wel uit haar shirtje?
Ah gefeliciteerd! Komt de avondvierdaagse daar ook langs gelopen ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag ik even je topic kapen om je te vertellen dat ik een kamer heb?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Moira zat ook vol met win toen TS klaar was.
Zijn ze zo uitgezakt dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet kindvriendelijk zijn.
Daar hadden we het nog over gehad, maar dan zouden er geluiden uitgekermd worden waarna de klachten van ouders per post binnen zouden stromenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef smegmanus het volgende:
Zou wel een bazenactie zijn geweest om dan opeens een wilde anale penetratie te doen, zo lekker droog in de stinker
De avondviersteel-een-fiets wel. Telt dat ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah gefeliciteerd! Komt de avondvierdaagse daar ook langs gelopen ?
Eerst even wachten tot volgend jaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef Studeur het volgende:
Nu is het wachten op de eerstvolgende FOK!ker die uit gaat zoeken waar moira woont door de route te lopen en die een camera in de boom hangt zodat we voortaan live mee kunnen genieten.
Laatste dag. Volgend jaar iets met brandslang ofzo ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
Duizenden kinderen die achter elkaar door een tunneltje lopen waar ze niet omheen/uit kunnen, daar kun je toch veel meer leuks voor verzinnen? Lopen ze er morgen ook nog?
Nee schat, avondvierdaagse is van maandag t/m donderdag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
Duizenden kinderen die achter elkaar door een tunneltje lopen waar ze niet omheen/uit kunnen, daar kun je toch veel meer leuks voor verzinnen? Lopen ze er morgen ook nog?
Daar denkt menig kind vast anders over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet kindvriendelijk zijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar denkt menig kind vast anders over.
Ja zoiets. Of die tunnel afsluiten ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste dag. Volgend jaar iets met brandslang ofzo ?
Douchekoppen aan het plafond monteren en dan met een uniformjas en duitse herder aanmoedigen om schneller zu laufen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
Gewoon een zooi kadavers opkopen bij het slachthuis en die naar beneden gooien vanaf de relingquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja zoiets. Of die tunnel afsluiten ofzo.
2 hekken jatten, van die hoge om bouwdingen heen, aan bovenkant tunneltje vastmaken, beide kanten, en dan horizontaal laten hangen, touw aan beide vastmaken en op moment supreme touwtje doorknippenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste dag. Volgend jaar iets met brandslang ofzo ?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een zooi kadavers opkopen bij het slachthuis en die naar beneden gooien vanaf de reling
Allemaal rottende koeien en varkens waar ze overheen moeten lopen met z'n duizenden tegelijk![]()
![]()
Dit heeft potentiequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een zooi kadavers opkopen bij het slachthuis en die naar beneden gooien vanaf de reling
Allemaal rottende koeien en varkens waar ze overheen moeten lopen met z'n duizenden tegelijk![]()
![]()
70 meter maar, ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit heeft potentie
Hoe lang is die tunnel ongeveer?
wel aan de andere kant zombies op ze afsturen he, evt met vietnamgeluiden erbijquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
En dan met gasmaskers poedersuiker strooien vanaf de zijkant, en dat vantevoren in van die chemobakken doen met allemaal van die doodskoppen en gevaarsstickers er opquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wel aan de andere kant zombies op ze afsturen he, evt met vietnamgeluiden erbij
Ik zou het wel weten als ik in jouw huis woonde, elke dag iets nieuws verzinnen tot ze de route wijzigenquote:
Ah, 't gaat al jaren zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik in jouw huis woonde, elke dag iets nieuws verzinnen tot ze de route wijzigen
Wtf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan met gasmaskers poedersuiker strooien vanaf de zijkant, en dat vantevoren in van die chemobakken doen met allemaal van die doodskoppen en gevaarsstickers er op
Of twee niet te grote bulldozers huren en die aan beide kanten naast het pad neerzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan met gasmaskers poedersuiker strooien vanaf de zijkant, en dat vantevoren in van die chemobakken doen met allemaal van die doodskoppen en gevaarsstickers er op
Ze liepen hier ook eerst elk jaar voorbij maar dat is niet meer ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, 't gaat al jaren zo.
Ben er wel aan gewend.
En dit soort dingen zijn dan leuk om daarbij mee te maken
Maar ik moet er zelf ook bijna dagelijks doorheen fietsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf.
Doe dat, topicswaardig en komt waarschijnlijk zelfs in de krant.
Ook die rottende beesten in die tunnel leggen
Nu ga ik een vangnet plaatsen en wachten tot jij langsfietstquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik moet er zelf ook bijna dagelijks doorheen fietsen
Oh echt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ze liepen hier ook eerst elk jaar voorbij maar dat is niet meer ofzo
Zolderraampje keek er precies op uit, menig lol mee gehad.
Kinderen pijnigen met een balletjespistool![]()
Was toen wat jonger dan nu dus toen mocht het
Vangnetquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nu ga ik een vangnet plaatsen en wachten tot jij langsfietst
Een mijnveld, en alleen jij weet de veilige route.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, tijdens de seks zijn geen foto's gemaakt.
De piemel van TS is niet groot genoeg om nu geluidjes uit jou te produceren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar hadden we het nog over gehad, maar dan zouden er geluiden uitgekermd worden waarna de klachten van ouders per post binnen zouden stromen
Ik wist alles nog redelijk te verbloemen met een grote glimlachquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De piemel van TS is niet groot genoeg om nu geluidjes uit jou te produceren?
Nou, dan weet je dat ook weer Mono.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wist alles nog redelijk te verbloemen met een grote glimlach
Niet zoals mijn UI dus?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wist alles nog redelijk te verbloemen met een grote glimlach
Jouw UI is meer hoe mijn ex keek als ik mijn enorme penis in haar strontgat duwde.quote:
Komt eraanquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
Maar was dan alleen je hoofd zichtbaar? en mono niet? en hoe konden de kinderen blij zwaaien als de tunnel iets van 2 meter diep is en er geen kind op de foto zichbaar is?
vragen vragen
een paint ter verduidelijking was een goede toevoeging geweest
Gezien de tijd die het je nu al kost verwacht ik uiteraard 1 bazenpaintquote:
Dat klopt. Zelfde foto. Toen wij klaar waren hebben we een sigaret gerookt en was de avondvierdaagse voorbij. Dus als bewijs een foto van de andere dag dat ze hier langs liepen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef HaJee het volgende:
Ontmaskerd!!!!!
ONZ / Moira.'s Kattentopic
In de spoiler in bovenstaande link staat exact dezelfde foto als in de OP. Afgelopen maandag gepost door Moira.
Leugens ende bedrog
Geef er maar weer een draai aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt. Zelfde foto. Toen wij klaar waren hebben we een sigaret gerookt en was de avondvierdaagse voorbij. Dus als bewijs een foto van de andere dag dat ze hier langs liepen.
Alsof het nog niet bekend was dat het om Moira gingquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef HaJee het volgende:
Ontmaskerd!!!!!
ONZ / Moira.'s Kattentopic
In de spoiler in bovenstaande link staat exact dezelfde foto als in de OP. Afgelopen maandag gepost door Moira.
Leugens ende bedrog
Ja hallo, ik ben niet achterlijk. Het ging om die fotoquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Alsof het nog niet bekend was dat het om Moira ging
De wereld zou een stuk saaier zijn als er geen nieuwe FOK!kertjes bij komen. Het gemiddelde IQ waarschijnlijk wel iets hoger.quote:
Ik maak er nog wel een van binnenshuisquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
BAZENPAINTS
alleen nu snap ik nog steeds niet in welke houding jij en mono zaten
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
BAZENPAINTS
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
BAZENPAINTS
Ha! Het kloptequote:
godverdommequote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef smegmanus het volgende:
Ik zou een tolhuisje voor die tunnel zetten man, dan loop je binnen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Goed wel Unscrewed. Het kwam goed in de buurt met de werkelijkheid
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
En als ze niet willen betalen moet je gewoon heel overdreven reageren, zo van "waaaaaaaat? No munny? Hierrrrrrr suk a kok".
you ask no money, you are old manquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
En als ze niet willen betalen moet je gewoon heel overdreven reageren, zo van "waaaaaaaat? No munny? Hierrrrrrr suk a kok".
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Jullie zijn gespot
KLB / Minivierdaagse
HAHAquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Watje88 het volgende:
[..]ja ik zag twee tokkies zwaaien maar meer niet ik dacht dan beleven zij ook wat
Dank u, dank u teveel eer, maar geniet er van. voor nu een fijne nachtquote:
Thanksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Watertornado het volgende:
Jullie hadden hoop ik geen schoenen aan? Het matras is er vakkundig ondergepaint.
quote:
Zijn dat nou nederlanders of oosteuropeanen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
1 op 20quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
Is Mono's penis op schaal? En wat is de schaal?
Oh, dan heeft Mono wel een kleun leutertje.quote:
Monopoly niet kennenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:19 schreef videonatic het volgende:
Woorden zoals yoghurtpomp en vagijn gebruiken, wat ben jij een vreselijk mens.
Welkom op FOK!. Wat leuk dat je je geregistreerd hebt! Nu volgt een introductie. Klik op 'nee, bedankt' als u deze over wilt slaan. Veel plezier op FOK!.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:19 schreef videonatic het volgende:
Woorden zoals yoghurtpomp en vagijn gebruiken, wat ben jij een vreselijk mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |