ik heb niet eens op buienradar gekekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef JustinK het volgende:
Wat dacht je toen je vanmiddag op buienradar keek? Laat ik maar eens een shirt en zomerjas aandoen?
Maar je wist niet hoe je die moest gebruiken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef Watje88 het volgende:
[..]
ik heb niet eens op buienradar gekekenmaar ik wel een paraplu bij me
ja ik weet hoe www.buienradar.nl werkt maar....quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je wist niet hoe je die moest gebruiken?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je wist niet hoe je die moest gebruiken?
Nee, die paraplu. Je had een paraplu bij je, maar je was zeiknat...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Watje88 het volgende:
[..]
ja ik weet hoe www.buienradar.nl werkt maar....
ik wist dat het de hele dag ging regen maar was te lui om een regenpak aan te treken
dus had maar een paraplu uit de kast getrokken
Yep maar ik hoorde dat je geen paraplu mag gebruiken als je met de groep aan het lopen bent hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Nee, die paraplu. Je had een paraplu bij je, maar je was zeiknat...
Hmmz, naja... je doet je username eer aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef Watje88 het volgende:
[..]
Yep maar ik hoorde dat je geen paraplu mag gebruiken als je met de groep aan het lopen bent had
ik me laten vertellenwant op dat moment zag ik niemand met een paraplu lopen raar
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef FunkY-FrankY het volgende:
heb je nog twee zwaaiende mensen uit een raam zien kijken?
Mijn nichtje liep meequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Piye het volgende:
TS loopt met de minivierdaagse mee om naar natte meisjes te kijken. Wat ben je ook een goorlap TS.
Zelf ook eens meegelopen, ging ook regenen op de laatste dag. Maar de natte meisjes waren het waard (vooral zo'n "leidster"quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef Watje88 het volgende:
[..]
Mijn nichtje liep mee...achja natte meisjes
Schijnbaar komt dat zelf als eerste bij je op viespeukquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Piye het volgende:
TS loopt met de minivierdaagse mee om naar natte meisjes te kijken. Wat ben je ook een goorlap TS.
Ja hallo, natgeregend, 10 kilo snoep om hun nek. Dat spreekt voor zich toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef malzahar het volgende:
[..]
Jij bent zelf degene die daar aan denkt viespeuk
In plaats van geld maar voor het snoep als betaalmiddelquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja hallo, natgeregend, 10 kilo snoep om hun nek. Dat spreekt voor zich toch?
was dat bij een tunneltje en zaten ze uit het raam? Een jonge en een meisje toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Watje88 het volgende:
[..]ja ik zag twee tokkies zwaaien maar meer niet ik dacht dan beleven zij ook wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |