Ik vond het wel een topic waardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
en wat is de reden dat je dit wil delen met fok?
Je kijkt naar kindertjes en je krijgt een erectie en opeens heb je zin om te neuken terwijl je naar kinderen zwaait?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Terwijl de avondvierdaagse voorbij kwam lopen besloten ik en mijn meisje om uit het raam te zwaaien naar de kinders. Sigaretje erbij, je kent het wel.
Kinders natuurlijk blij, want aandacht.
Ondertussen voelde ik een hand richting mijn penis gaan, die natuurlijkerwijs al snel in erectie kwam.
Monopoly is biologisch niet in staat te verzinnen. Ze onderzoeken nu een sample van zijn hersenvlies in een laboratorium in Nieuw-Zeeland om te ontdekken waarom.quote:
Denken dat dit verzonnen is.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je kijkt naar kindertjes en je krijgt een erectie en opeens heb je zin om te neuken terwijl je naar kinderen zwaait?
Vieze vieze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]MIJN KINDERZIELTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Dit is overigens ook waarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Monopoly is biologisch niet in staat te verzinnen. Ze onderzoeken nu een sample van zijn hersenvlies in een laboratorium in Nieuw-Zeeland om te ontdekken waarom.
Ik zag het begin van de OP en toen dacht ik: 'Dit bewaar ik voor een andere keer'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is overigens ook waarheid.
Had je mijn snorrentopic van vanmiddag al gezien ?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.quote:
Ga er maar goed voor zitten. Weer een prima topic.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het begin van de OP en toen dacht ik: 'Dit bewaar ik voor een andere keer'.
We dachten wel dat jij er stond eigenlijk. er stond een vieze man met zo'n grijze regenjas hinnik geluiden te makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Studeur het volgende:
Had dat even eerder gemeld, had ik fijn met een verrekijker vanuit de boom mee kunnen kijken
Ik was het zweet tussen de tetten en het raam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.
Voor de avondvierdaagse. Dat kun je toch zien? Ben je blind?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef H4ppy het volgende:
Waarom heeft TS een loopgraaf voor zijn huis?
Raam stond openquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik was het raam waar jouw bezwete tetten tegenaan gedrukt werden.
Voor als de Duitsers komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef H4ppy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Dat is een tunneltje die deze kant van de wereld met de andere kant van de wereld verbindt omdat er een grote rijksweg overheen loopt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef H4ppy het volgende:
Het is al weer bijna de eerste maandag van de maandquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wanneer* in plaats van als..
Het is een kwestie van tijd...
[..]dit klinkt bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef Rodawa het volgende:
Op de één of andere manier geloof ik dit. Sterker nog, het verbaast me niet eens aangezien Mono de TS is. Mooie actie ook wel.
Ik ben benieuwd of er nog ergens een cameraman of journalist verkapt stond opgesteld om een fotootje te schieten van deze wilde praktijken. Wellicht dat we morgen dan toch ondersteunend beeldmateriaal krijgen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Het raam stond open, en aangezien ze waarschijnlijk niet al plankend doggystyle hebben uitgevoerd wordt het toch moeilijk om tegen het raam te plakken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet of Moira met bepaalde lichaamsdelen tegen het raam zat geplakt. Toch vitale informatie.
Mag ik even je topic kapen om je te vertellen dat ik een kamer heb?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dank u mentor. Ik laat een traan van voldoening.
Moira zat ook vol met win toen TS klaar was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |