Ziet er zeker stijlvol uit, iedereen is hier gewoon jaloersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef Moody het volgende:
Mooie velgen gezien in mijn zoektocht naar vervangers van de 18" op mijn F30. De 18" gebruik ik dan als wintervelg (beetje overkill, maar bij verkoop van de velgen moet je veel inleveren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meningen?
Zijn dat geen E60 velgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind zelf deze velgen erg gaaf:
[ afbeelding ]
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Moody het volgende:
Als ik een klein stijfje had, kreeg ik een groot slapje door die velgen. Vind 't helemaal niets
Dan maar een grijze 3 sedanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeker goed, anders zou iedereen een grijze Golf rijden
Black on black wordt het ook absoluut niet. Die uit het voorbeeld zijn grafiet, dus iets mat grijs. Vond het wel apart, maar uiteindelijk zal het idd wel licht wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan maar een grijze 3 sedanMaar om terug te komen op de velgen; ik zou wel lichtgekleurde onder een donkere auto zetten. Dat staat echt een stuk beter dan black on black.
Het lijkt hetzelfde, maar dan zou je de specs van beide velgen naast elkaar moeten leggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Black on black wordt het ook absoluut niet. Die uit het voorbeeld zijn grafiet, dus iets mat grijs. Vond het wel apart, maar uiteindelijk zal het idd wel licht worden
Maar klopt mijn gevoel dat de wangen van mijn banden wat hoger zijn dan "normaal"Met wat smallere wangen (en evt. ietsie verlaging?) ziet het er al een stuk beter uit denk ik. Dan kan ik gewoon bij de huidige velgen blijven
Me 2, die wil ik op onze Touringquote:
Ik ook, maar past niet echt bij een E36quote:
Dat, en andere banden kopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Goeie smaak jullie
[ afbeelding ]
Moet ze nodig is poetsen..
Het schijnt te klapperen tijdens het rijden. Maar er onder kruipen is beter en betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:07 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Hoe merk je dit ? alleen optisch waarneembaar of ook bij een proefrit ?
Daar gaan je vullingenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Styling 404. Alleen 20 duims
Ik kan dat als leek gewoon zien ? als ik eronder ga liggen ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het schijnt te klapperen tijdens het rijden. Maar er onder kruipen is beter en betrouwbaarder.
Phoe, komt dat vaak voor ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=320&bih=504
je met er best wel een eind onder kruipen. Beginnende scheuren zal je niet voelen tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ik kan dat als leek gewoon zien ? als ik eronder ga liggen ?
Ik heb erin gereden, hij reed erg goed iig
Ok zal er iig ff onderkruipen met n lampie erbij zien of ik zulke scheuren kan vinden als op google.quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je met er best wel een eind onder kruipen. Beginnende scheuren zal je niet voelen tijdens het rijden.
Ik vind ze top! Strak en niet te pauperig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef Moody het volgende:
Mooie velgen gezien in mijn zoektocht naar vervangers van de 18" op mijn F30. De 18" gebruik ik dan als wintervelg (beetje overkill, maar bij verkoop van de velgen moet je veel inleveren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meningen?
is echt een boel werk. Ga er niet vanuit dat je het ziet als je eronder kruipt. Zonder echt onder je diff te liggen ga je het niet goed zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Ok zal er iig ff onderkruipen met n lampie erbij zien of ik zulke scheuren kan vinden als op google.
Stel er zit een scheur in, of beginnende scheur. Is dat dan een hele dure reparatie ?
Of kwestie van dat deel verstevigen lassen etc en klaar ?
Na feb 2000 zit je goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef maart78 het volgende:
oh en is dit bij alle e46ers of alleen die met een wat zwaardere motor?
Alles moet eruit, helemaal gestript e.d. Bij een beun moet je al rekenen op 300-400 euro. Bij een garage 1.000+.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hoop werk, moet helemaal kaal gemaakt worden enzo.. Versteviging eroverheen e.d. Maar zit allemaal in de buurt van de tank .. Weet niet hoe ze dat doen ..
500+ sowieso denk ik
Het kan altijd nog erger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Alles moet eruit, helemaal gestript e.d. Bij een beun moet je al rekenen op 300-400 euro. Bij een garage 1.000+.
Nieuw boutje erin aan de bovenkant en gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger.
[ afbeelding ]
Krom uit de fabriek gekomen; works as designedquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Van een schip, kan niet anders hahaha
Jammer dat ik geen fatsoenlijke BMW heb oid, anders had ik het ook gedaanquote:
Je begint me nu wel een beetje warm te stoken zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder fatsoenlijke BMW kan het ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Zonder fatsoenlijke BMW kan het ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rammelen lijkt mij nooit goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:46 schreef MrSweets het volgende:
Hey,
Bij de 323CI coupe rammelt het linker raam, het raam sluit zichzelf wel automatisch in zegmaar, maar ik heb het idee dat die nog n stukje verder kan, dit weet ik niet zeker.
Wat zou het kunnen zijn, ik heb vooral als je bv over stenen inplaats van asfalt rijd, of als je het raam n beetje open hebt.
Ook als je de deur open en dicht doet kan het raam rammelen.
Als ik het raam open doe, gaat deze automatisch helemaal naar beneden, maar doe ik hem omhoog dan moet ik het knopje ingedrukt houden..
Graag hoor ik wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt!
Waar is die brug en deze omgeving precies?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Hyperdude het volgende:
Wel het meest on-Europese landschap niet eens zo ver weg.
Speedboot Denemarken-Noorwegen kost voor auto en 2 personen ook minder dan ¤75
En na een dagje rijden sta je hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goedkoop is anders.
Wat wil dit zeggen ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hardy schijf.
Heb ik ook, bijna altijd met gas loslaten.. Als het mooi weer wordt ga ik em is doen..
Gaat erger worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Wat wil dit zeggen ?
Ik had het alleen bij zn 1 naar zn 2, bij overige versnellingen niet of minder.
Aiai ja dat is minder.quote:
Dan had je geen M-onderstel moeten kopen. Als je 'm nu wat weker gaat maken, klopt er niets meer van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef MrSweets het volgende:
Nog even een dingetje wat me opviel.
De 323 welke ik had gereden had een M3 package, verlaagd onderstel enzo. En ik denk ook stugger afgeveerd. Want hij was erg stug op de weg, je voelt alles heel erg als je ergens overheen gaat.
Wat stugger dan ik gewend bent en dan ik fijn vindt denk ik.
Is het mogelijk om het wat minder stug af te stellen, of moet je dan gelijk andere vering/schokbrekers monteren ofzo ? (sorry ben een leek:P)
Ik begin het hier ook wat te merken ja. Is dat een klusje dat je goed zelf kan doen? Maw: kun je er makkelijk bij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hardy schijf.
Heb ik ook, bijna altijd met gas loslaten.. Als het mooi weer wordt ga ik em is doen..
Oke dus als het origineel M-techniek is, is die dan niet stug/minder stug af te stellen ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan had je geen M-onderstel moeten kopen. Als je 'm nu wat weker gaat maken, klopt er niets meer van.
Wel kun je even kijken of de originele veren/dempers eronder zitten, of dat iemand die nog wat straffer heeft gemaakt. Dan kun je terug naar M-techniek origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |