twitter:SportNaais twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:47:49Thiemo de Bakker heeft het hoofdtoernooi van het ATP toernooi in Rome niet behaald. Robin Haase en Igor Sijsling hadden zich afgemeld #SN reageer retweet
Als Gulbis verliest is het jouw schuld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef Norrage het volgende:
Jaja ik heb natuurlijk weer gefaald met de reeks.
Dit is Mariette Pakker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef Ambrosius het volgende:
Altijd prettig dat commentaar van Mesker, kwaliteit.
Haha.quote:
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik vraag me af wie hij dan bedoelt.quote:
quote:
Omdat hij dit soort partijen wint en ik geen seconde van hem genoten heb. Puur op die kutlobjes, zijn loopvermogen en mentaliteit. Ja, het is knap, maar geef mij die backhand masterclass van Gulbis maar.quote:
ik erger aan zijn houdingquote:
Hij heet Gilles-Simon toch??quote:
Baggerregie daar zeg.. Voor het inslaan van Nadal onderbraken ze zelfs een Paire die stond te ballen alsof God zelf hem coachte.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ze gaan niet naar Federer-Simon. Ze blijven bij Janowicz-Gasquet.
Ja, precies, zo slecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Baggerregie daar zeg.. Voor het inslaan van Nadal onderbraken ze zelfs een Paire die stond te ballen alsof God zelf hem coachte.
Inderdaad. Goed, een excuus zou nog zijn dat Gasquet-Janowicz bijna ten einde is. Maar nu zul je zien dat-ie nog naar een tiebreak gaat ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, zo slecht.Volgens mij zou elk van ons het beter doen, in die zin dat we hier eigenlijk altijd wel op één lijn zitten wat betreft de vraag welke de attractievere partij is.
Speelde netjes en verdiende overwinning, blijft een zak hooi. Daarnaast wil het publiek gewoon Federer zien, en daarmee basta. Zolang speelt-ie waarschijnlijk niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
Wat een onzin van jullie zeg. Dit was gewoon een heel erg goede partij die ook nog spannend was. Hulde dat ze daarbij blevenNu kunnen we nog steeds een bijna complete pot Fed - Simon zien hoor....
Heel knap van Janowicz trouwens
Ik vind hem een engerd, maar stiekem ook wel een baas. Persoonlijkheidjequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
Janowicz!
Wat een anti-choker, dé perfecte game op *5-4 in de derde set spelen.
Ja, ik kan goed begrijpen dat mensen hem niet mogenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind hem een engerd, maar stiekem ook wel een baas. Persoonlijkheidje
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik kan goed begrijpen dat mensen hem niet mogen.
Maar figuren als Janowicz, Gulbis en Tomic Dimitrov zijn tien keer zo interessant als dat saaie geneuzel van de huidige top 4.
Gulbis heeft nog humor en is alleen al cult vanwege zijn achtergrond. Verder is Tomic ook gewoon een ei, weet niet waarom je hem vergelijkt met die twee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar figuren als Janowicz, Gulbis en Tomic zijn tien keer zo interessant als dat saaie geneuzel van de huidige top 4.
Qua persoonlijkheid, hèquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gulbis heeft nog humor en is alleen al cult vanwege zijn achtergrond. Verder is Tomic ook gewoon een ei, weet niet waarom je hem vergelijkt met die twee.
Wat een affichesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is bekend.
Mooi programma:
Niet voor 14.00 uur: Djokovic-Berdych
Niet voor 16.00 uur: Ferrer-Nadal
Niet voor 21.00 uur: Janowicz-(hoogstwaarschijnlijk)Federer
Ja, wat een bagger. Ik verwachtte een serieuze test.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
Fed wel goed hoor, maar Simon wel heeeel slecht.
Deze vind ik ook wel aardig. Die eerste bal waarvoor Federer naar achter loopt. Lijkt wel badminton. Alsof hij tien seconden heeft om die bal te slaan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze is ook wel leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, was prachtig inderdaad.quote:
Hij wees een verkeerde balafdruk aan, maar de scheidsrechter had die afdruk ook op het oog en ging erin mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Salamando het volgende:
Ik lees dat Janowicz valsgespeeld heeft tegen Gasquet? Iemand die daar meer over weet?
Ja, dat was echt een drama. Vorige week tegen Murray was hij behoorlijk goed. Leek me daarom een goeie graveltest voor Federer maar dat was het niet.quote:
Het aanwijzen van die balafdruk gebeurde schijnbaar op BP tegenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij wees een verkeerde balafdruk aan, maar de scheidsrechter had die afdruk ook op het oog en ging erin mee.
Even later werd hem een punt afgenomen door middel van een bal die twee keer was gestuiterd die werd goedgekeurd, dus dat compenseerde het weer.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Paire veegt even Granollers in de QF met 6-1 6-0...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een stokbrood die alleen maar fastfood eet en in hoodies staat te tennissen ... yes please
Upcoming cultheld much?
Hmm. Ik weet niet of ik het daar mee eens ben...Ik zou wellicht zelfs willen zeggen dat het zijn beste ondergrond is. Maar het luistert wel nauw bij hem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou is gravel wel Berdych zn minste ondergrond
Hij heeft je gehoord. DF op 30-30.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
Djoko moet echt winnen
Straks gaat Berdych er anders weer kansloos af tegen Rafa
Ja.quote:
Die PI van jou altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:06 schreef Norrage het volgende:
Nu staat Djoko wel belabberd te slaan ineens....
Als 'ie van Djokovic kan winnen moet 'ie het Nadal ook lastig kunnen maken. Maar zal wel weer niet inderdaad. Denk trouwens ook niet dat hij deze pot gaat winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop ook dat Djokovic wint. Berdych is ook niet echt een uitdaging voor Nadal en alle andere spelers evenmin.
Dat denk ik ook, maar daar koop je zo weinig voor als je het vervolgens wegchoket.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als 'ie van Djokovic kan winnen moet 'ie het Nadal ook lastig kunnen maken. [...]
Toch positief dat Berdych een keer zo'n pot eruit kan slepen? We zijn wel gebaat bij een top die breder is dan alleen Djoko en Nadal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
Erg jammer, GSM Berdych: 2-6 7-5 6-4. Morgen dus tegen Nadal (nadat die zijn reglementaire trainingspartijtje tegen Ferrer heeft gespeeld.)
quote:
Dat waren ze toch allang? Het is niet alsof we al in geen jaren meerverrassingen hebben gezien. Berdych heft ook al eerder van toppers gewonnen, maar vandaag chokete hij het helaas niet weg. Ik vind het ook leuk als er spelers bij komen, maar dan liever spelers als Dimitrov, Janowicz (ook al vind ik het een griezel) en Dolgopolov.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Norrage het volgende:
Roland Garros gaat in ieder geval heel interessant worden, mijns inziens. Dit soort ontwikkelingen zijn heel goed voor het tennis. Het feit dat de top 4 verslaanbaar is geworden geeft de rest ten eerste heel veel vertrouwen en ten tweede de top 4 zelf niet de garantie dat het allemaal zo makkelijk gaat
Zou me nog steeds verbazen als iemand Djoko of Nadal kan verslaan (behalve zij elkaar). Maar afhankelijk van de loting kan er wel een subtopper in de finale komen, dat is al heel wat. Ze zijn toch wel collectief vertrouwen aan het tankenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Norrage het volgende:
Roland Garros gaat in ieder geval heel interessant worden, mijns inziens. Dit soort ontwikkelingen zijn heel goed voor het tennis. Het feit dat de top 4 verslaanbaar is geworden geeft de rest ten eerste heel veel vertrouwen en ten tweede de top 4 zelf niet de garantie dat het allemaal zo makkelijk gaat
Mjah, dit jaar zijn er opvallend meer verrassingen dan de vorige jaren. Alleen Rafa wordt nog niet verrastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat waren ze toch allang? Het is niet alsof we al in geen jaren meerverrassingen hebben gezien. Berdych heft ook al eerder van toppers gewonnen, maar vandaag chokete hij het helaas niet weg. Ik vind het ook leuk als er spelers bij komen, maar dan liever spelers als Dimitrov, Janowicz (ook al vind ik het een griezel) en Dolgopolov.
Maar dat gebeurt toch ook? Vorige week verloren Djokovic en Federer nog verrassend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou me nog steeds verbazen als iemand Djoko of Nadal kan verslaan (behalve zij elkaar). [...]
Hij had inderdaad al een van zijn 13 partijen van Djoko gewonnen en voor zijn 12 achtereenvolgende verliespartijen ook een paar keer van Nadal gewonnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat waren ze toch allang? Het is niet alsof we al in geen jaren meerverrassingen hebben gezien. Berdych heft ook al eerder van toppers gewonnen, maar vandaag chokete hij het helaas niet weg. Ik vind het ook leuk als er spelers bij komen, maar dan liever spelers als Dimitrov, Janowicz (ook al vind ik het een griezel) en Dolgopolov.
Klopt, maar ik had Federer voor ogen. Maar goed, enkelvoud dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad al een van zijn 13 partijen van Djoko gewonnen en voor zijn 12 achtereenvolgende verliespartijen ook een paar keer van Nadal gewonnen.
Op RG bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch ook? Vorige week verloren Djokovic en Federer nog verrassend.
Ja, behalve tegen Zeballos. Maar goed, opstartproblemen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, dit jaar zijn er opvallend meer verrassingen dan de vorige jaren. Alleen Rafa wordt nog niet verrast
Delpo won eindelijk weer eens van topper, Berdych eindelijk. Een speler als Dimi kan van de #1 winnen..etc.etc...De top 4 is ineens weer wat verslaanbaarder geworden. Murray en Fedje gaven de laatste jaren nog wel eens wat weg, maar nu doet Djoko dat ook. Nu Rafa nogMaar die wint al die kutpotten steeds nog net
Oké, daar niet nee.quote:
Damn wat was het fantastisch geweest als Gulbis had gewonnen gister.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, dit jaar zijn er opvallend meer verrassingen dan de vorige jaren. Alleen Rafa wordt nog niet verrast
Delpo won eindelijk weer eens van topper, Berdych eindelijk. Een speler als Dimi kan van de #1 winnen..etc.etc...De top 4 is ineens weer wat verslaanbaarder geworden. Murray en Fedje gaven de laatste jaren nog wel eens wat weg, maar nu doet Djoko dat ook. Nu Rafa nogMaar die wint al die kutpotten steeds nog net
1-0 Ferrerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik gok op 6-3 6-3 voor Nadal.
Edit: Maak er eigenlijk maar 6-0 6-0 van.![]()
Dat is hij wat mij betreft toch wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
Wat een niveautje zeg
Rafa raakt weer helemaal niks en Ferrer slaat ook ballen onderin het net. Als Berdych hier morgen niet van kan winnen dan is hij echt voor eeuwig een faler.
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Norrage het volgende:
Ferrer
Geef anders gewoon op als je niet wilt winnen
Ik las dit: "Haha geen haar op m'n neus die eraan denkt deze pot te gaan kijken, maar dit topic lezen is nog wel leuk."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha geen haar op m'n hoofd die eraan denkt deze pot te gaan kijken, maar dit topic lezen is nog wel leuk.
Het is hopeloos. Die dropshot.quote:
Laat het eigenlijk maar snel afgelopen zijn. Dan zijn we er tenminste van af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef Szura het volgende:
Ferrer geef voortaan gewoon een walk over ofzo
Wilde "Ferrerquote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Waarom maken ze voor die post niet een uitzondering?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wilde "Ferrer" posten, maar dat had ik uiteraard al een keer gedaan
Als hij vandaag wint staat hij wel eerste in de race.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
En Rafa zich maar weer kapot spelen. Na RG is die vent weer geblesseerd hoor
Viel mij ook op ja. Je kan nog net niet punt-voor-punt uittekenen wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:58 schreef TheGeneral het volgende:
Echt werkelijk op alle belangrijke punten faalt hij.. Niet te geloven.
Ga er vooral mee door, want we genieten er allemaal van. Klassequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
[...]
Ik heb nog nooit zoveels in 1 topic geschreven geloof ik
Ferrer mag blij zijn als hij deze set uberhaupt wint en ook dat denk ik niet. Wordt gewoon 6-4 Nadal.quote:
En een enorm slechte bal op 15-15.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
Verrassende keuze, een DF op setpoint.![]()
Jij bent hier wel records aan het breken hoor.quote:
Wat?quote:
Paire is tenminste wel een heer op de baan. Dat hij alleen maar Burger King eet en pizza vreet wil niet zeggen dat hij aan een lijn gaat pulken als hij aan het verliezen is. Laat staan dat hij zijn moeder voor hem de baan op zou laten komen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:25 schreef Szura het volgende:
Paire tegen Janowicz zou wel vet zijn, twee zo'n gekken
Nadal vond al een paar keer dat een bal uit was en die bleken in te zijn, dus nu laat hij maar de umpire komen zodat hij niet weer een fout maakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
Die bal was 5 cm uit. Daar moet de umpire voor komen kijken?
Ja, zit wat in dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal vond al een paar keer dat een bal uit was en die bleken in te zijn, dus nu laat hij maar de umpire komen zodat hij niet weer een fout maakt.
Ja, het enige is nog dat Nadal moe is na die twee driesetters en geen zin heeft om zijn fitheid voor RG in gevaar te brengen of zoiets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Norrage het volgende:
Nou morgen aan Berdych de kans om te falen.
Wisseling van publiek tussen middag- en avondsessie. Duurt wel even.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, Stosur en Azarenka zijn nog niet eens verschenen op de baan. Wordt op zijn allervroegst 21.30 uur dat Federer de baan op kan maar ik denk eerder na 22.00 uur.
Hmm, het is nu een half uur geleden dat Ferrer-Nadal klaar was. Die dameswedstrijd zou niet voor 19.30 uur beginnen maar een half uur (en wie weet hoeveel langer nog) wachten vind ik niet helemaal logisch.
O, vandaar, bedankt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wisseling van publiek tussen middag- en avondsessie. Duurt wel even.
Nja, ik vind haar maar arrogant, maar goed, dit is ook niet alles:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik vind haar maar arrogant, maar goed, dit is ook niet alles:Wtf is dat Stosur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ja.quote:
Te weinig op de trainingen, te veel onder Redfooquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Te weinig op de trainingen, te veel onder Redfoo
Wordt 6-3 6-3 Fedje ofzo. Juist tegen die youngsters speelt hij altijd goed. Dan buit hij de zwakke punten altijd perfect uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Verwachten jullie dat Janowicz enige kans heeft tegen Federer? Als Federer zo speelt als gisteravond zit het er niet in maar ik hoop dat het toch een beetje een wedstijd wordt.
Ja, dat is inderdaad zo.Hoop dan dat er morgen wat echte wedstrijden zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wordt 6-3 6-3 Fedje ofzo. Juist tegen die youngsters speelt hij altijd goed. Dan buit hij de zwakke punten altijd perfect uit.
Ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.Hoop dan dat er morgen wat echte wedstrijden zijn.
Overigens, al Nadal morgen weer een driesetter speelt, sluit ik niet helemaal uit dat Federer van hem wint als ze in de finale tegen elkaar moeten.
Wat is het allemaal saai en voorspelbaar geworden.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Rosario het volgende:
Stosur heeft zoveel potentie.. Die moet nog wel een slammetje winnen een keer.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik vind haar maar arrogant, maar goed, dit is ook niet alles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nnisblog.com/wp-content/uploads/2011/09/ss-times-square.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar eerlijk is eerlijk: je moet het maar durven om de dag na het winnen van de US Open in je nachthemd te poseren op een vol Times Square.[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]Ja, ik bedoelde inderdaad nog ééntje, als in; "die moet nóg wel een slammetje winnen een keer."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |