En wat als Wiggins na de eerste tijdrit in het geel staat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome zoveel beter zal zijn dat Wiggins hem nergens kan gaan bedreigen.
Maanden geleden wat hij al slecht in de etappes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maanden geleden, je was met ze mee op trainingskamp van de winter en toen zag je het al?_
Dan rijd Froome hem weer uit het geel in de bergetappes. Waren er toch een stuk of 10 dit jaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
En wat als Wiggins na de eerste tijdrit in het geel staat?
Dat zijn er meer dan 6000.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen al gezien.
Ik denk dat de Sky leiding het nog moeilijk gaat krijgen ja. Al denk ik wel dat deze Tour veel meer op Froome zijn lijf is geschreven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
6 waarvan 3 redelijke zware aankomstenquote:Dan rijd Froome hem weer uit het geel in de bergetappes. Waren er toch een stuk of 10 dit jaar?
Als Froome niet al genoeg buffer in Ax-3 Domaines opbouwt, dan kan hij op de Ventoux wel genoeg tijd pakken om het verschil met Wiggins uit de twee tijdritten teniet te doen. No way dat hij bergop weer gaat wachten dit jaar (met een parcours dat hem stukken beter moet liggen).quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Concreet. Waar dan en welke momenten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maanden geleden wat hij al slecht in de etappes.
Anderen hier hebben vast wel even snel wat voorbeelden van slechte klasseringen van Wiggins en etappes dit jaar. Volgens mij begon het al in de ronde van Oman (die Froome won).quote:
Het nieuwe Buren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Redefine het volgende:
De Ronde van Noorwegen wordt doorgeschoven naar morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |