En wat als Wiggins na de eerste tijdrit in het geel staat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome zoveel beter zal zijn dat Wiggins hem nergens kan gaan bedreigen.
Maanden geleden wat hij al slecht in de etappes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maanden geleden, je was met ze mee op trainingskamp van de winter en toen zag je het al?_
Dan rijd Froome hem weer uit het geel in de bergetappes. Waren er toch een stuk of 10 dit jaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
En wat als Wiggins na de eerste tijdrit in het geel staat?
Dat zijn er meer dan 6000.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen al gezien.
Ik denk dat de Sky leiding het nog moeilijk gaat krijgen ja. Al denk ik wel dat deze Tour veel meer op Froome zijn lijf is geschreven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
6 waarvan 3 redelijke zware aankomstenquote:Dan rijd Froome hem weer uit het geel in de bergetappes. Waren er toch een stuk of 10 dit jaar?
Als Froome niet al genoeg buffer in Ax-3 Domaines opbouwt, dan kan hij op de Ventoux wel genoeg tijd pakken om het verschil met Wiggins uit de twee tijdritten teniet te doen. No way dat hij bergop weer gaat wachten dit jaar (met een parcours dat hem stukken beter moet liggen).quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Concreet. Waar dan en welke momenten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maanden geleden wat hij al slecht in de etappes.
Anderen hier hebben vast wel even snel wat voorbeelden van slechte klasseringen van Wiggins en etappes dit jaar. Volgens mij begon het al in de ronde van Oman (die Froome won).quote:
Het nieuwe Buren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Redefine het volgende:
De Ronde van Noorwegen wordt doorgeschoven naar morgen
Gesink en Wiggins blijken steeds maar weer moeilijke namen voor een deel van de usersquote:
Oman was eigenlijk de enige ronde waar hij aantoonbaar minder was dan vorig jaar. Catalunya en Trentino gewoon prima in orde, maar daar zaten geen tijdritten in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Anderen hier hebben vast wel even snel wat voorbeelden van slechte klasseringen van Wiggins en etappes dit jaar. Volgens mij begon het al in de ronde van Oman (die Froome won).
Moet je even aan Syntix vragen. Dat is onze huis paragnost wat betreft Britse wielrenners.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rijdt Tiernan-Locke de Tour?
Rijdt Tiernan-Locke uberhaupt nog koersen?
Als je al niet fit bent, helpt dit weer natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:46 schreef Spies het volgende:
Kruijswijk weer een minuut verloren. Hij gaf gisteren al aan dat hij niet helemaal lekker was, ik hoop dat het gauw verbetert.
Niet wachten is nog wat anders dan zelf initiatief nemen om aan te vallen, samenwerken met concurrenten die aanvallen of wat dan ook terwijl Wiggins in het geel zou rijden. Froome is ook afhankelijk van de rest van de ploeg die een aanval in principe in moet leiden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als Froome niet al genoeg buffer in Ax-3 Domaines opbouwt, dan kan hij op de Ventoux wel genoeg tijd pakken om het verschil met Wiggins uit de twee tijdritten teniet te doen. No way dat hij bergop weer gaat wachten dit jaar (met een parcours dat hem stukken beter moet liggen).
Ow ja, in 'de etappes' was hij slecht... Dit is notabene z'n 4e serieuze koers dit jaar, waarvan hij in Oman alleen maar wedstrijdritme opdeed en in Catalunya en Trentino er gewoon bijzat met een top-5.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maanden geleden wat hij al slecht in de etappes.
[..]
Dan rijd Froome hem weer uit het geel in de bergetappes. Waren er toch een stuk of 10 dit jaar?
Ax-3 Domaines is de ideale klim voor Froome, onregelmatig, steile stukken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als Froome niet al genoeg buffer in Ax-3 Domaines opbouwt, dan kan hij op de Ventoux wel genoeg tijd pakken om het verschil met Wiggins uit de twee tijdritten teniet te doen. No way dat hij bergop weer gaat wachten dit jaar (met een parcours dat hem stukken beter moet liggen).
Sowieso al klote weer maar als je al niet helemaal fit bent is het inderdaad helemaal klote.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je al niet fit bent, helpt dit weer natuurlijk ook niet echt mee.
Toen hij vorige week voor de eerste keer bergaf door de mand viel was hij toch nog niet ziek?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow ja, in 'de etappes' was hij slecht... Dit is notabene z'n 4e serieuze koers dit jaar, waarvan hij in Oman alleen maar wedstrijdritme opdeed en in Catalunya en Trentino er gewoon bijzat met een top-5.
En dat na een winter bier zuipen waarschijnlijk, want de boog was wat minder gespannen dan vorig jaar... Als je op basis daarvan het had geroepen dan is het veel logischer (en compleet te verwachten), maar mensen die na een slechte etappe hun gelijk gaan halen als Nostradamus dat ze matig rijden door een verkoudheid al maanden hadden zien aankomen:.
Wiggins heeft nu vooral pech, en is door een minder strenge winter minder goed op dit moment dan vorig jaar, maar als hij niet ziek was geweest had hij moeiteloos top-5 gereden in dit startveld.
Er zijn al een paar dagen geruchten daarover toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toen hij vorige week voor de eerste keer bergaf door de mand viel was hij toch nog niet ziek?
Dat is niet waar, Evans bijvoorbeeld klom sneller dan Wiggins.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En ach, iedereen daalt wel eens als een drol, in die tijdrit klom hij (met beginnende verkoudheid) een kleine minuut sneller over 3 km dan iedereen...
Een renner die zo af en toe een wanprestatie neerzet zorgt sowieso voor meer variëteit dan een machine à la Lance Armstrong. nog wel vervelend voor hemzelf, natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er zijn al een paar dagen geruchten daarover toch?
En ach, iedereen daalt wel eens als een drol, in die tijdrit klom hij (met beginnende verkoudheid) een kleine minuut sneller over 3 km dan iedereen...
Ik ben absoluut geen Wiggo-fan, maar mensen die doen alsof ze dit wel hadden zien aankomen, dat slaat ook echt nergens op... In Trentino kreeg Nibali hem ook amper los, nou, neem aan dat hun vorm in die twee / drie weken daarna niet heel erg veranderd zou zijn tov elkaar normaal gesproken.Zelfs met 2 etappes slecht dalen had je dan nu nog in de top gestaan, want dat kostte 1.5 minuut of zo...
We moeten juist respect hebben voor Wiggins dat hij naar de Giro komt en niet zoals een aantal andere toprenners die zich puur en alleen op de tour de France concentreren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er zijn al een paar dagen geruchten daarover toch?
Ik ben absoluut geen Wiggo-fan, maar mensen die doen alsof ze dit wel hadden zien aankomen, dat slaat ook echt nergens op... In Trentino kreeg Nibali hem ook amper los, nou, neem aan dat hun vorm in die twee / drie weken daarna niet heel erg veranderd zou zijn tov elkaar normaal gesproken.Zelfs met 2 etappes slecht dalen had je dan nu nog in de top gestaan, want dat kostte 1.5 minuut of zo...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Een renner die zo af en toe een wanprestatie neerzet zorgt sowieso voor meer variëteit dan een machine à la Lance Armstrong. nog wel vervelend voor hemzelf, natuurlijk.
Dat was in de rit al duidelijk hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Uran zat dus toch niet bij Wiggins? Hij staat nog steeds 3e in het algemeen klassement?
Ohquote:
Ben ik met je eens, maar dat laatste geloof ik niet echt. Ik zie hem eerder afstappen, wat ik volkomen zou begrijpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We moeten juist respect hebben voor Wiggins dat hij naar de Giro komt en niet zoals een aantal andere toprenners die zich puur en alleen op de tour de France concentreren.
Misschien rijdt hij de Giro overigens wel gewoon uit, een top 5 plek zit er nog altijd in ondanks ziekte. Laten we hopen dat hij kan herstellen van zijn verkoudheid.
Uran zat met een ploegmaat ergens voorin. Alle overige Sky renners waren bij Wiggins.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Uran zat dus toch niet bij Wiggins? Hij staat nog steeds 3e in het algemeen klassement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |