tijd voor de geslachtsdeel reeksquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je? Daar ging de vogel reeks
Kutjes zijn wel leukquote:
EK2008quote:
quote:
Dat is de doorsnede van zijn brilglazen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef henkde_j het volgende:
Is Rabbering echt langer dan 7 feet? Ruim 213cm?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, die site alleen al is een dikkequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
UWV, ongeorganiseerde bende is het toch ook
Volgens hen kan ik als starter ook solliciteren als directeur van [bedrijf x] omdat ik 14 jaar werkervaring heb. Werkervaring UWV, niet op dat niveau. En ook nergens dat niveau kunnen aanpassen. Falers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, die site alleen al is een dikkewaard.
Met tips hoe je epo en bloedtransfusies kunt maskeren voor de tourorganisatie?twitter:DieuwkeWDD twitterde op woensdag 15-05-2013 om 12:40:59Vrijdag Michael Boogerd in #DWDD over zijn 'Handboek Tour de France 2013'. reageer retweet
quote:
Wat?quote:
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Henk Westbroek over z'n gestolen auto.
Mijn naam is haasquote:
Je bedoelt Leo de Baas Haas?quote:
Dat zeg ik.quote:
Baas.quote:
Ik vind het niet eerlijk dat je alleen met je eigen vleeswaren smijtquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Eindelijk experimenteel eten dat gelukt is en lekker smaakt
Groenten uit de oven met couscous. Maar het tricky element was de dressing. Vorige week had ik dit ook gegeten en toen was de dressing compleet mislukt (iets met mosterd, honing, citroen). Nu had ik dressing gemaakt olijfolie, citroen en honing.quote:
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Groenten uit de oven met couscous. Maar het tricky element was de dressing. Vorige week had ik dit ook gegeten en toen was de dressing compleet mislukt (iets met mosterd, honing, citroen). Nu had ik dressing gemaakt olijfolie, citroen en honing.
Was het ook. Heb spijt dat ik maar een kleine portie had gemaakt.quote:
Je weet nu hoe het moet in ieder gevalquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was het ook. Heb spijt dat ik maar een kleine portie had gemaakt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een beetje chagrijnig3 kwartier vertraging gehad door files vanmiddag en de tennisles is verregend, maar verder een goedenavond
Hier idem, maar dan zonder files en verregende tennislessen. Ik heb dat gewoon allemaal niet nodigquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een beetje chagrijnig3 kwartier vertraging gehad door files vanmiddag en de tennisles is verregend, maar verder een goedenavond
Ik heb dat met Tumblr.quote:
ja maar jij hebt aanlegquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem, maar dan zonder files en verregende tennislessen. Ik heb dat gewoon allemaal niet nodig
Dat klopt! En zoals het een echt wijf betaamt, heb ik mijn frustraties omgezet in het doen van de afwas en de wasquote:
kun je je bij mij dan ook nog even komen frustreren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt! En zoals het een echt wijf betaamt, heb ik mijn frustraties omgezet in het doen van de afwas en de was
Ik zei gefrustreerd, niet gestoord...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kun je je bij mij dan ook nog even komen frustreren?
Alleen wonenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk om zo'n hele stapel afwas te doen met muziek aan. Afentoe een dansje maken. En dan komt een huisgenoot je storen
Als ik het kon betalen, had ik het allang gedaan.quote:
smoesjes!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei gefrustreerd, niet gestoord...![]()
Bovendien ben ik op het moment een restje schoolwerk aan het wegwerken, het komt dus niet zo goed uit
Ja? Dus? En?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis, het is weer tijd voor het ESF
Allemaal gezellig kijken met de borrelhapjes op tafelquote:
Met wie? De huisspin?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal gezellig kijken met de borrelhapjes op tafel
Jaquote:
Oh is dat vanavond. Dacht dat de tweede halve finale gister al was geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis, het is weer tijd voor het ESF
Gisteren was de Europa League finale, Chelsea - Benfica.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh is dat vanavond. Dacht dat de tweede halve finale gister al was geweest.
Wil je m'n poes weer zien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hey sc is het niet weer eens tijd dat jeje i got stripes cover spammed
Gewoon omdat het kan
Laat d'r wel ff hallo zeggen in de cameraquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaen jouw bazenperformance natuurlijk
![]()
Ik ga gewoon op zoek naar de poes en ik ga dat stukje gewoon keer op keer kijken. Is nl veel leuker.quote:
\Hallo lieverdquote:
ik maak hem wel ff wolf:quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik maak hem wel ff wolf:
Heb jij wel een close-up van je poes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |